^^^Niin onhan tuoki totta. Eikä se maailmaa tuhoa, jos pitää 500-1000 € laittaa 500 tkm matkalla kertaalleen ahtimeen

Periaatteessa enempää ei pitäisi tarvita, jos tavara on tasalaatuista, koska sinne vajaa 200 tkm nurkille saakka takuun piikkiin pitäisi tulla sitte ihan brand new tilalle
^^Ai sinä valistat, että ei kannata hyvää turhaan vaihdella?
Tänään innostuin ostamaan Motonetistä pesuvehkeitä ja vetäsin autot puhtaaks. Täytyy nyt vielä nauttia, kun yhtiökokouksessa koko porukka nyökytteli pihassapesemisen puolesta, vaikka mä olen kyllä siinä käsityksessä, että se lysti loppuun nopeaan kun ensimmäinen hoksaa, että ei sitä saa harrastaa. Tai saa näillä hulevesisysteemeillä, jos auton pesee kerran kuussa. Noh, Volvon keskilokeros on edelleen pesuautomaatin koodi usealle pesulle ja tätä Opelia nyt ei ole jaksanut muutenkaan pestä usein. Saipahan kuitenki käytettyä kymmeniä euroja pesuvehkeisiin. Rahat kiertoon ja veroja valtiolle.
Turha hifistely jäi pois. Pesuharja oli letkun jatkeena ja sillä pahimmat kurat pois. Sitte sankoon aineet ja hinkaten ja huuhtoen samalla harjalla. Sentään hiekanerottimen sisältävän sangon ostin. Ja olis niitä muuttokuorman pohjalla pari muutakin, mutta ne on pyöreitä eikä se Motonetin punainen leveä harja siihen sopis muutenkaan.
En tiä olinko tyhmä vai mitä kun tämmösen ostin.
Jotenki oletin, että kun tuo "ylläpitää höpöhöpökalvoa", ja "soveltuu myös pinnoittamattomien kohteiden pesuun", niin täs olis ollut edes jotain Wet Wax -tyyppistä touhua tai edes olematon helmeily vedellä. Noh, oikeasti se olikin vai sen höpöhöpökalvon ylläpitopesuun, eli kallista shampoota. Toisaalta mun pesumäärillä ei hirveästi väliä, kun tuo vajaa 15 € puteli kestää ainaki vuoden. Suurin henkinen pettymys oli se, että pesuaine ei vaahdonnut ollenkaan