NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Nojuu tuo sentään edes esittää jokseenkin kestävää. Tollanen muovileluhässäkkä, jota pimpautellaan ja hakataan -35 lämpötilas väkivalloin ääriasennosta toiseen on jo lähtökohtasesti jotain, joka ei sovi mun mielikuvaan Volvosta.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Saiko niitä viirufemmoja muka TTiDillä?
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ei saa, joutuu tyytymään yhteen turboon, NG:tä sais tuplalla. Eli kyllä se on seuraavaksi Berlingoon taivuttava
Tulevaisuuden varalta: PPS on PPS täysin riippumatta kohdeauton merkistä. Samaa arpalaatua siis kuin Scantech - osa voi olla ihan ok tai sitten ei.JP_Vette kirjoitti: Nopea vertaus Völvön originaaliosaan kertoo sen, että Pro Parts Sweden on samaa paskaa mitä Saabienki kans on tullut jo todettua.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
ja harvemmin on
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Aamen.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Paitsi sen kyytiin mennessähän nimenomaan ei tarvi taipua .aero kirjoitti:Ei saa, joutuu tyytymään yhteen turboon, NG:tä sais tuplalla. Eli kyllä se on seuraavaksi Berlingoon taivuttava.
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Nojuu tarvikepaska on tarvikepaskaa. Kyllä se pitäis jo tietää. On vaan niin helppoa kattoa netistä saldo ja arpoa sen pohjalta oikea Motonet. Aika ysäriä soittaa Volvon tiskille, tilata osa, hakea joskus virka-ajalla. Toisaalta netistäki vois tilata, mutta olen kai liian hätähousu siihen. Enkä kyllä hintaakaan tiedä orkkikselle. Ties vaikka olis niin kallis, etten muutenkaan olisi ostanut
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Kyl näitten vanhojen paskojen kans on aina yhtä autuasta. Tää on alusta saakka tärrästäny 110 km/h vauhdista ylöspäin. Vanteet näyttää hyviltä, renkaat on uudehkot... Oon pelänny henkisesti jo kartaanivikaa, joka olis kallis. Noh aloin harrastaan kunnon saabismia Volvoon suunnattuna, eli aloin eliminoimaan vikakohteita ostamalla 17" happamat paskavanteet, Volvo OEM tietenkin. Talvirenkaiden koittaminen olis ollu liian haastavaa, kun ne on niin epäilyttävän näköset, ettei niitä jaksa huvikseen koittaa.
Takakontista löyty tollanen Volvo OEM -haitaritunkki, joka on ihan eri maata minkään aikasemman tunkin kans. Bilteman tunkin kans loppu voimat ja tuli hiki, Saabinki on vähän raskas, mutta tällä olis voinu nostaa sormella pyörittämällä nurkan ylös Syy lienee korkea maavara, ainaki olettaisin. Eli haitarin asento on paljon pystympi.
Sitä tunkkia kaivelles löyty myös täydellinen vanhan raadon ylläri.
Yksi pari jarrupaloja Noh, miksi vaihtaa neljää, kun kahdellakin pärjää. Aluksihan tässä oli jarrut ihan ok, mutta nykyään ravistaa tosi pahasti. Koko ratti vapisee varttikierroksen verran kun satasesta polkasee. En jaksa edes kattoa onko noi eteen vai taakse, mutta eteen pitää kyllä ostaa uus setti. Näiski on (tietenkin) kahta eri jarrukokoa, enkä sitte jaksanu mitata niitä kun rengas oli irti. Noh, kai ne Motonetin koneelta näkee kummat täs on. Pienempiä veikkaisin, koska alkupään mopolla dieselillä varustettu.
Thyyning-kiinatinojen vaihduttua kaikkien puristien kuolaamiin oem-kiekkoihin myös raideväli kapeni reilusti. Joku pätevä tietty laskis vanteen spekseillä, mutta kyllähän kuvaki kertoo jotain.
Thyyning:
Pussihousu:
Tää meni jo nyt kuin juna, mut jos noi vaikuttaa ajettavuuteen saman mitä Saabeis raidevälin räpellys, niin hihhei, tää on entistä parempi ruoska
Shellin nurkilla täytin renkaat ja paineet oli välillä 1,5 - 3,5 bar. Soittelin myyjälle niitä näitä ja kehuin tavaraa sellaseks kuin väittiki. Samalla tiedustelin, että vuotaako rengas paljo vai onko se ollu tyyliin vuoden kaks varastos. On kuulemma reikä. Noh, kiitin tiedosta ja pohdein itsekseni, että olis senki tietty voinu kertoa. Jos ostan happamat vanteet lähes sakkokumeilla, niin paljoko se reikä olis vaikuttanu mun ostointoon? Ainut tietty olis, et olisin saattanu paikata renkaan ensin, kun noilla nyt ajelee kesän loppuun. Ehkä mä meen suosiolla rengaskaupoille. Saa tätä vanhan raadon ihanuutta maistaa, kun nyt sijottaa 500 € kesärenkaisiin ja kohta 700 € talvirenkaisiin. Kyl se 195/65R15 olis vaan pussihousuvalinta, ja lompakkoki tykkäis. Mut "maasturi" mikä "maasturi". Ei auta kuin avata lompakko.
Niin joo. Ja tärrästys loppu. Eli ei tarvi kartaania uusia.
Takakontista löyty tollanen Volvo OEM -haitaritunkki, joka on ihan eri maata minkään aikasemman tunkin kans. Bilteman tunkin kans loppu voimat ja tuli hiki, Saabinki on vähän raskas, mutta tällä olis voinu nostaa sormella pyörittämällä nurkan ylös Syy lienee korkea maavara, ainaki olettaisin. Eli haitarin asento on paljon pystympi.
Sitä tunkkia kaivelles löyty myös täydellinen vanhan raadon ylläri.
Yksi pari jarrupaloja Noh, miksi vaihtaa neljää, kun kahdellakin pärjää. Aluksihan tässä oli jarrut ihan ok, mutta nykyään ravistaa tosi pahasti. Koko ratti vapisee varttikierroksen verran kun satasesta polkasee. En jaksa edes kattoa onko noi eteen vai taakse, mutta eteen pitää kyllä ostaa uus setti. Näiski on (tietenkin) kahta eri jarrukokoa, enkä sitte jaksanu mitata niitä kun rengas oli irti. Noh, kai ne Motonetin koneelta näkee kummat täs on. Pienempiä veikkaisin, koska alkupään mopolla dieselillä varustettu.
Thyyning-kiinatinojen vaihduttua kaikkien puristien kuolaamiin oem-kiekkoihin myös raideväli kapeni reilusti. Joku pätevä tietty laskis vanteen spekseillä, mutta kyllähän kuvaki kertoo jotain.
Thyyning:
Pussihousu:
Tää meni jo nyt kuin juna, mut jos noi vaikuttaa ajettavuuteen saman mitä Saabeis raidevälin räpellys, niin hihhei, tää on entistä parempi ruoska
Shellin nurkilla täytin renkaat ja paineet oli välillä 1,5 - 3,5 bar. Soittelin myyjälle niitä näitä ja kehuin tavaraa sellaseks kuin väittiki. Samalla tiedustelin, että vuotaako rengas paljo vai onko se ollu tyyliin vuoden kaks varastos. On kuulemma reikä. Noh, kiitin tiedosta ja pohdein itsekseni, että olis senki tietty voinu kertoa. Jos ostan happamat vanteet lähes sakkokumeilla, niin paljoko se reikä olis vaikuttanu mun ostointoon? Ainut tietty olis, et olisin saattanu paikata renkaan ensin, kun noilla nyt ajelee kesän loppuun. Ehkä mä meen suosiolla rengaskaupoille. Saa tätä vanhan raadon ihanuutta maistaa, kun nyt sijottaa 500 € kesärenkaisiin ja kohta 700 € talvirenkaisiin. Kyl se 195/65R15 olis vaan pussihousuvalinta, ja lompakkoki tykkäis. Mut "maasturi" mikä "maasturi". Ei auta kuin avata lompakko.
Niin joo. Ja tärrästys loppu. Eli ei tarvi kartaania uusia.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Noin ne tunkiot ehostuu, palikka kerrallaan. Onko tän hetken vikalista Volvossa minkälainen?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Nojuu. Taas palo 550 €, ku haen huomenna uudet Firestonet näille oem-vanteille. Sit talvirenkaat pitäs viä talveks ostaa. Toki vanhoista kesiksistä saanee jotain, 400 € nyt Toris myynnis mut aika näyttää...
Vikalistalla:
-Perä hikoilee, mut ei tiputa. Öljy maksaa 6 vai 7 €/l, joten antaa hikoilla.
-Vaihdekeppi joskus jumittaa eikä mee P:lle. Renklaamalla toimii.
-Hälyttimen sireenin akku finaalis ja huutaa itekseen. Korjattu ottamalla sulake pois ja oireena on ajotietokonees käynnistäes 5 sek näkyvä muikkari hälyn huoltotarpeesta.
-Lisäjarruvalon toinen kiinnityskohta korkkas. Pakkausteippi pitäny jo hyvän aikaa paikallaan.
-Takana joku pusla aika hapan, mut katotaan sit leimalla...
-Jarrut ravistaa, tilaan levyt kun huomenna mittaan halkasijan rengasliikkees.
Eipä tos muuta tuu mieleen. Toki pommi mikä pommi, mut pahin ostokrapula menny jo ohi, vaikka tää rengassäätö nyt vituttaaki. Olis kai kannattanu käydä pajalla ja vaihdattaa pelkät vanteet.
Huoltokohteitahan tos on edelleen. Siitä Haldexin öljynvaihdosta alkaen.
Vikalistalla:
-Perä hikoilee, mut ei tiputa. Öljy maksaa 6 vai 7 €/l, joten antaa hikoilla.
-Vaihdekeppi joskus jumittaa eikä mee P:lle. Renklaamalla toimii.
-Hälyttimen sireenin akku finaalis ja huutaa itekseen. Korjattu ottamalla sulake pois ja oireena on ajotietokonees käynnistäes 5 sek näkyvä muikkari hälyn huoltotarpeesta.
-Lisäjarruvalon toinen kiinnityskohta korkkas. Pakkausteippi pitäny jo hyvän aikaa paikallaan.
-Takana joku pusla aika hapan, mut katotaan sit leimalla...
-Jarrut ravistaa, tilaan levyt kun huomenna mittaan halkasijan rengasliikkees.
Eipä tos muuta tuu mieleen. Toki pommi mikä pommi, mut pahin ostokrapula menny jo ohi, vaikka tää rengassäätö nyt vituttaaki. Olis kai kannattanu käydä pajalla ja vaihdattaa pelkät vanteet.
Huoltokohteitahan tos on edelleen. Siitä Haldexin öljynvaihdosta alkaen.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ihmettelin taas sitä Haldexia. En jaksanu raapia päätä hirveesti, vaan tein laiskan miehen huollon eli imin puoli litraa öljyä ulos täyttöropusta ja uutta tilalle. Maksaa 35 € purkillinen öljyä, joten menkööt noin ja Coltille loppuhommat sit joskus kun aika koittaa. Nyt tiän kyllä, et se kartaani irtoaan takapuolelta pulttien avulla lykkäämällä, mutta ahdas työtila ja isot kädet... Ei tosta huollosta varmana ainakaan haittaa ollut. Semmosta mujua tuli ulos. Ja vois taas parin tonnin päästä vaihtaa tolleen, kun moottoriöljykki pitäs vaihtaa.
Akku oli näemmä vanhan liiton kamaa. Pysty lisään vettä eikä huoltovapaata shittiä. Ei tarvinnu, mut tarkistin kun auki oli
Samalla löysin tollasen järeän kassi/tavarapidikkeenki
Hallin seinää vaste kattelles tuli mieleen, et polttomokki vois vaihtaa syksyn kolkutelles jo kalenteria. Romulaatikosta löysin, kun taannoin ostin Lehtoselta pahvilaatikollisen hooseiskoja Mut syy oikean puolen himmeeseen valoon saatto sittenki olla löysäs liittimes. Puristin molemmat vähä tiukemmiks.
Samalla sit umpion luukkiki tuli korjattua.
Isä jo nuukana ahnehti toimivia polttomoita, joten löin ne paskaks. Nuukuudellaki rajansa. Ajo se vanhoilla paskoilla talvirenkaillaki 10 vuotta ja ei uskonu mua, et niis on muutaki kuluvaa kuin nastat. Myönsi kyl uusien kumien myötä, että pito parani pehmeellä uudella kumilla melkosesti. Viä kun myöntäis saman uusien polttimoiden valotehosta.
Käärein noi trasseliin ja hakkasin tulpanavaajalla. Oli yllättävän lujaa tekoa ollakseen lasia...
Päivällä tuli sen verran vettä, että uskalsin ajaa samoja mettäpolkuja mitä 20 vuotta sitte tuli ajettu Monkeyllä. Aika paljo se maisema vaan muuttuu... Vanhat hakkuuaukeat on jo täyttä mettää jne.
Kangasmaaston lisäks sit tietty yritin rikkoa autoa väkisin soramontun 45 asteen nousuis. Vähä sinistä nousi takakulmasta kun uppos soraan ja pyörän alla sopivaa kiveä vaste ruovutti, mut muuten meni hyvin. Ihan hauskaa leikkiä tällä citymöhkölläki saa. Ei toki samanlaista, mitä kaverin Trialeis ja suunnistuksis pyörivä SJ Suzukilla.
Akku oli näemmä vanhan liiton kamaa. Pysty lisään vettä eikä huoltovapaata shittiä. Ei tarvinnu, mut tarkistin kun auki oli
Samalla löysin tollasen järeän kassi/tavarapidikkeenki
Hallin seinää vaste kattelles tuli mieleen, et polttomokki vois vaihtaa syksyn kolkutelles jo kalenteria. Romulaatikosta löysin, kun taannoin ostin Lehtoselta pahvilaatikollisen hooseiskoja Mut syy oikean puolen himmeeseen valoon saatto sittenki olla löysäs liittimes. Puristin molemmat vähä tiukemmiks.
Samalla sit umpion luukkiki tuli korjattua.
Isä jo nuukana ahnehti toimivia polttomoita, joten löin ne paskaks. Nuukuudellaki rajansa. Ajo se vanhoilla paskoilla talvirenkaillaki 10 vuotta ja ei uskonu mua, et niis on muutaki kuluvaa kuin nastat. Myönsi kyl uusien kumien myötä, että pito parani pehmeellä uudella kumilla melkosesti. Viä kun myöntäis saman uusien polttimoiden valotehosta.
Käärein noi trasseliin ja hakkasin tulpanavaajalla. Oli yllättävän lujaa tekoa ollakseen lasia...
Päivällä tuli sen verran vettä, että uskalsin ajaa samoja mettäpolkuja mitä 20 vuotta sitte tuli ajettu Monkeyllä. Aika paljo se maisema vaan muuttuu... Vanhat hakkuuaukeat on jo täyttä mettää jne.
Kangasmaaston lisäks sit tietty yritin rikkoa autoa väkisin soramontun 45 asteen nousuis. Vähä sinistä nousi takakulmasta kun uppos soraan ja pyörän alla sopivaa kiveä vaste ruovutti, mut muuten meni hyvin. Ihan hauskaa leikkiä tällä citymöhkölläki saa. Ei toki samanlaista, mitä kaverin Trialeis ja suunnistuksis pyörivä SJ Suzukilla.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Mätänetin ohjelmiin ja myyjiin luottaminen on sama ku luottais Trumpin puheisiin
Noitten vanhojen vålvånruoskien jarrujen arpominen kivaa kun jarrujen koot saa kaivaa sieltä muutaman sadan rivin kokoisesta auton varustelistasta merkkiohjelmassa. Suoraan sitä ei näe ku mittaamalla. Sähköinen käsijarrukin tuo sitten omat muuttujansa jarruihin.
Noitten vanhojen vålvånruoskien jarrujen arpominen kivaa kun jarrujen koot saa kaivaa sieltä muutaman sadan rivin kokoisesta auton varustelistasta merkkiohjelmassa. Suoraan sitä ei näe ku mittaamalla. Sähköinen käsijarrukin tuo sitten omat muuttujansa jarruihin.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ens viikolla pitäisi käydä koeajamassa my2004 250tkm veivattu 2.5T. Vinkkejä mitä kannattaisi kuulostella, kokeilla ja räplätä? Volvofoorumi on turhan sekava kokonaisuus...
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Laatikois on ikiöljyt eli joko kuittia isoista remonteista tai öljynvaihdoista. Tikusta katot et on kivat punaset, ei saa olla mustat. Tikku ainaki dieselis on vähä piilos, mut kyl se siä on.
Niin kauan ajat ja poljet, et varmasti myös takapää vetää. Bensalla voi olla helpompaa, mut tää lussu diesel vaati koeajolla sorapihan, ratin linkkuun ja jarrua vaste kaasu pohjas lähettämisen, et sai 100 % varmuuden toimivuudesta. Toki josain soramontun jyrkis nousuis se kyl huomaa etenemises ja myös näkee peileistä.
Noi kai ne kalleimmat ja yleisimmät ongelmat on. Muutenhan se voi olla täys pommi tai todellinen helmi. T7 Saabin kokeneena todennäkösemmin eka, mut nyt meekki kattomaan Autoa, et Saabia
Täs mun raados on myös raskas ohjaus tyhjäkäynnillä. Tosin ei NG900 sen kevyempi ole. Ja toisaalta ajan pääsääntösesti sähkötehostetulla... Se juju vaa on, et ohjausvaihdetta jokku pelottelee ja sekään ei ole halpa
Vanteet kannattaa köyhän tsekata. Saabeihin saa hyvät vanteet hyvillä renkailla 150 €/kierros, näihin ei
Niin kauan ajat ja poljet, et varmasti myös takapää vetää. Bensalla voi olla helpompaa, mut tää lussu diesel vaati koeajolla sorapihan, ratin linkkuun ja jarrua vaste kaasu pohjas lähettämisen, et sai 100 % varmuuden toimivuudesta. Toki josain soramontun jyrkis nousuis se kyl huomaa etenemises ja myös näkee peileistä.
Noi kai ne kalleimmat ja yleisimmät ongelmat on. Muutenhan se voi olla täys pommi tai todellinen helmi. T7 Saabin kokeneena todennäkösemmin eka, mut nyt meekki kattomaan Autoa, et Saabia
Täs mun raados on myös raskas ohjaus tyhjäkäynnillä. Tosin ei NG900 sen kevyempi ole. Ja toisaalta ajan pääsääntösesti sähkötehostetulla... Se juju vaa on, et ohjausvaihdetta jokku pelottelee ja sekään ei ole halpa
Vanteet kannattaa köyhän tsekata. Saabeihin saa hyvät vanteet hyvillä renkailla 150 €/kierros, näihin ei
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Onnittelut Volvosta . Meillä oli tuollainen aikanaan 2.5T -versiona. Ei siinä silloisiin kilometreihin nähden oikeastaan mitään kovin kummallisia juttuja ollut. Meni myyntiin kun saavutti 60tkm:n rajapyykin. Onko sulla muuten automaattiset tasonsäätöiskarit takana (Sachs) ? Meillä uusittiin nämä kilometreissä noin 50tkm ja muistaakseni ne oli jotakin 700 ekee kappale. Kaverin autoon, joka oli ihan samanlainen, tehtiin sama operaatio about samoilla kilsoilla. Volvohan ei tässä tullut yhtään vastaan.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08