Juu käytin kyllä, mutta ei mennyt kohdilleen. Liekö ollut sitten niin viturallaan sen irronneen torxin takia? Ihan täydellinen ei ole vieläkään, seuraavan kerran vapun jälkeen ajelen tuonne niin täytyy hipostella ja tutustua enempi. Nyt menee muut hyvin sisään, vitonen takeltelee. Eipä tässä ole tarvetta onneksi ajellakkaan kuin keskiviikkona Kuopioon edestakaisin ja sitten tuonne lohjalle parin viikon päästä.Termos kirjoitti:Onneksi kaikkien Saabistien ei tartte tapella autojensa kanssa kyllästymiseen saakka
Käytitkö niitä holkkisarjan lukituspinnejä? Mulla säätö napsahti heti kohilleen, kun pinnit oli loodassa ja keskikonsolin siirtäjätangossa.
9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä* myynnissä!
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Nonniin, eilen meni ekalla kokeilulla vaihteet sen verta hyvin kohdilleen ettei kehtaa enempää ruveta säätämään niiden kanssa. Faija avitti sen verta, että piti keppiä vähän kolmoselle ja kakkoselle päin.
Tuli samalla sisäputsia tehtyä penkeille, perus kissasaippualla pesu ja Zymöl Treat leather condotioner siihen päälle. Matot pesasin samalla, kuskin matosta epäilin mahtaako tulla enää hyvän näköistä mutta tulihan siitä. Piti tehä nopea 1-step kiillotuskin mutta loppupeleissä pyyhkäsin vain lumiharjan jäljet hantinpuolen C-pilarista ja ovesta yhden naarmun. Pesun ja pienpoiston jälkeen pyyhkäsin koko auton Dodo juicen purple haze prolla.
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Tuli tuossa tänään vaihdettua raitisilmansuodatin, laitoin jonkun motonetistä haetun joka oli melkein oikeanlainen. Täytyy jossain vaiheessa laitella parempi maptunista tai jostain. Vanha oli niin likanen, etten viitsinyt laittaa sitä enää takaisin. Auto ollut mulla kumminkin melkein kaksi vuotta enkä ole muistanut tuota vaihtaa. Monta kertaa pitäny tilata mutta aina jäänyt. Joutui imuroimaan koteloa vähän sisältä No se on vain hyvä merkki kun silloin suodatin on toiminut. Nytkin tuli tuo motonetin tiskillä mieleen kun joku sivummalla puhui siitä.
Siinä kun oli sisustaa purettu jo jonkin verran niin tuli mieleen, että jos laittaisi sen sisävalosarjan kiinni. Ei ollut paha laittaa kun multakin onnistui.
Eli yksinkertasesti vaan potkumuovit kojelaudan alta pois ja tuo tupakansytyttimen paneeli auki. Hanskalokerohan on irti sen suodattimen vaihdon takia.
Tälläinen sisältö paketissa Led-lamput, piuhasarja ja asennustarpeita. Mukana tuli erinomaiset ohjeet, joissa oli kaikki tieto mitä tässä voi vaan tarvita.
Ledeille pitää tehdä reikä noihin muoveihin. 27mm ohjeen mukaan mutta kun dremelillä nuo reiät tein, ei voi tarkkaan sanoa kokoa. Napakasti kuitenkin istuvat paikoilleen ja pystyy tarvittaessa suuntailemaan.
"Erittäin vaativat" sähkökytkennät, tupakansytyttimelle tuleva keltainen piuha irti ja valojen liitin siihen napaan ja tuo keltainen valojen sarjaan kiinni. Hatarasti kuvassa näkyy valkoiset piuhat pultin alla. Nyt meillä on virta ja maa kytketty. Vielä ledien piuhat liittimiin niin jo palaa (valot ei auto). Valkoisessa mollukassa on sulake sisällä. Täytyy jossain vaiheessa kattella miltä näyttää pimeässä ja napata kuva.
Loppuun vielä kysymys: pitääkö olla huolissaan kun tuollainen liitin tuli vastaan suodatinta vaihtaessa? Tulee lokarin puolelta, mitään vastakappaletta en missään nähnyt.
Siinä kun oli sisustaa purettu jo jonkin verran niin tuli mieleen, että jos laittaisi sen sisävalosarjan kiinni. Ei ollut paha laittaa kun multakin onnistui.
Eli yksinkertasesti vaan potkumuovit kojelaudan alta pois ja tuo tupakansytyttimen paneeli auki. Hanskalokerohan on irti sen suodattimen vaihdon takia.
Tälläinen sisältö paketissa Led-lamput, piuhasarja ja asennustarpeita. Mukana tuli erinomaiset ohjeet, joissa oli kaikki tieto mitä tässä voi vaan tarvita.
Ledeille pitää tehdä reikä noihin muoveihin. 27mm ohjeen mukaan mutta kun dremelillä nuo reiät tein, ei voi tarkkaan sanoa kokoa. Napakasti kuitenkin istuvat paikoilleen ja pystyy tarvittaessa suuntailemaan.
"Erittäin vaativat" sähkökytkennät, tupakansytyttimelle tuleva keltainen piuha irti ja valojen liitin siihen napaan ja tuo keltainen valojen sarjaan kiinni. Hatarasti kuvassa näkyy valkoiset piuhat pultin alla. Nyt meillä on virta ja maa kytketty. Vielä ledien piuhat liittimiin niin jo palaa (valot ei auto). Valkoisessa mollukassa on sulake sisällä. Täytyy jossain vaiheessa kattella miltä näyttää pimeässä ja napata kuva.
Loppuun vielä kysymys: pitääkö olla huolissaan kun tuollainen liitin tuli vastaan suodatinta vaihtaessa? Tulee lokarin puolelta, mitään vastakappaletta en missään nähnyt.
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Pitkän odottelun jälkeen tuli vanteetkin. Vielä saa kesäksi alle
Aiemmin viikolla vaihtelin "torque rodin" uuteen. Vanhasta irtosi koneen puolen pusla hennosti painamalla. Huomaa ajossa hyvin tämänkin parannuksen.
Aiemmin viikolla vaihtelin "torque rodin" uuteen. Vanhasta irtosi koneen puolen pusla hennosti painamalla. Huomaa ajossa hyvin tämänkin parannuksen.
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
No nyt tuloo positiivisesti häjy
Saattaa komialta näyttää !!!
Saattaa komialta näyttää !!!
Viimeksi muokannut VKe, To Kesä 21, 2018 14:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Oma panokseni taistelussa tylsiä autoja vastaan. Ainakin omissa mielikuvissa sopivat katsotaan ensi viikolla miten todellisuus sitten.VKe kirjoitti:No nyt tuloo positiivisesti häjy
Saattaa komialta näyttää !!!
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Nostellaanpas tätäkin. Uudet vanteet tuli tosiaan laitettua alle ja laittelin myös 5mm spacerit. Kivasti istuu alle ja omaan silmään ainakin sopivat autoon.
Nuo kun sain alle niin lähdin vähän ajelemaan ja kokeilemaan raapiiko kaariin ja pääsisi jälkikiristämään vielä. Takana molemmat puolet ottivat ihan pikkuisen niihin muovisiin sisälokareihin kiinni töyssyissä. Siinä sitten ajelin ja suunnittelin ratkaisua mitä teen niille.
Mutta koska mulla on kesäloma niin jatkettiin viime kesän perinnettä. Mummon päästin suojatien yli ja siitä liikkeelle lähtiessä kytkin poljin jäi lattiaan. Soitto sitten IF:in autoilijan apuun taas ja hinuria paikalle. Auto vietiin Lohjalle merkkiliikkeen pihaan. Olettamus oli siinä vaiheessa, että kytkimen työsylinteri on väsähtänyt kun konehuoneessa ei ollut vuotoja. Kävin siinä PP-autolla kyselemässä huoltojonosta niin kuulemma menee heinäkuun loppupuoliskolle (tällöin oltiin kesäkuun loppuvaiheilla.) Facebookin "Saabistit"-ryhmässä kyselin suosituksia Lohjan lähettyvillä olevista korjausmahdollisuuksista. Hyviä vinkkejä sain korjauspaikasta ja mahdollisista vikakohteista.
Tässä alkoi jo helpottamaan olo, viikonlopuksi Tuskaan riehumaan ja sitten järkkäämään remppausta.
Tuli jo sovittua kytkinremontti Somerolla, jossa olisi osaamista ja työsylinteri valmiina. Tilailin kytkinsetin maptunilta, Biopowerin vakiokytkin aka Aeron kytkin.
Tästä alkoi sitten alamäki. En meinannut saada traileria sovittua käyttööni vaikka monesti soitin. Sieltä tuli sitten viestiä että ovat ulkomailla ja tiistaiksi tulevat Suomeen. No keskiviikoksi sovittiin trailerin vuokraus ja kaverin pakua aloin sitten kyselemään sille päivälle. Tämä kävi kaverille, saan pakun lainaan kun pääsee töistä kotiin.
Viikonloppu kaverin häissä vilahti siinä välissä ja toinen kaveri soitteli maanantaina, että hänellä on kolme työmaata tällä viikolla ja maanantai meni penkin alle kun isoimmalle jäi jotkut tarvikkeet tulematta ja joutuu tekemään loppuviikon pidempiä päiviä, koska ensi viikolla aloittaa loman. Siitä rupesin selvittämään sitten uutta vetoautoa. Päädyin vuokraamaan sellaisen 115€ tuli hinnaksi. Keskiviikko tuli, otettiin paku alle ja haettiin traileri. PP-autolle, SAAB trailerin eteen, rampit ja laudat paikoilleen. Vaijeria kun ruvettiin virittelemään auton nokkaan niin huomattiin, että vinssi on paskana. Ainoat työkalut mitä matkassa oli meisseli ja vaihtokärki sarja.
Vinssin koppa auki, sieltä oli akselin päästä mutteri, prikka ja rattaat irti sekä akseli vinossa. Sen verta saanut töissä pelata rattaiden/akselien kanssa, että tuon olisi osannut korjata jos olisi ollut aikaa ja työkaluja. Tatti otsassa soittoa trailerin vuokraajalle joka epäili, että se on edellisellä hajonnut kun vaijeri ei ollut kelattuna sisään vaan viritelty kärryn rakenteisiin. Vietiin kärry takaisin ja vuokrapaku myös. Ajattelin sitten, että ajelen auton sitten 3. Vaihteella Somerolle (+80km) vaikka väkisin.
Tämäkin suunnitelma haudattiin kun auto ei startannut. Ilmeisesti akku vetelee viimisiään, kun kerran meinasi lähteä ja muilla yrityksillä mittaristo pimeni ja mankan valot yms sammui. Varavirralla lähti heti. Siinä sitten auton käydessä pumppailin painelin kytkintä alas ja nostin aina lattiasta jalalla. Kaveria pyysin sitten kattomaan kytkimen letkua kun Fb:ssä neuvottiin, että se hinkkaantuu puhki ja vuotaa paineet. Siellä olikin sitten sellainen "neulanreikä", jota en yksin ollessani huomannut. Vähän meisselillä survaisin siihen niin sieltä rupesi tulemaan ihan kunnolla.
Eilen soitin PP-autolle, uusi letku ehtisi seuraavaksi päiväksi joten se tilattiin. Faijan kanssa hinattiin auto heidän pihaan oottelemaan remppaa. Uuden letkun hain tänään ja huomenna asentelen. Toivottavasti saan toimimaan, foorumilta olen jo opiskellut tuon kytkimen ilmaamisen.
Pitkä tekstiseinä, mutta tällästä tämä välillä on. Etanolirahaa tässä on nyt jäänyt tilille kun en ole ajellut, olen yrittänyt käyttää muihin alkoholeihin.
Loppuun pari kesäloma-muistoa
Nuo kun sain alle niin lähdin vähän ajelemaan ja kokeilemaan raapiiko kaariin ja pääsisi jälkikiristämään vielä. Takana molemmat puolet ottivat ihan pikkuisen niihin muovisiin sisälokareihin kiinni töyssyissä. Siinä sitten ajelin ja suunnittelin ratkaisua mitä teen niille.
Mutta koska mulla on kesäloma niin jatkettiin viime kesän perinnettä. Mummon päästin suojatien yli ja siitä liikkeelle lähtiessä kytkin poljin jäi lattiaan. Soitto sitten IF:in autoilijan apuun taas ja hinuria paikalle. Auto vietiin Lohjalle merkkiliikkeen pihaan. Olettamus oli siinä vaiheessa, että kytkimen työsylinteri on väsähtänyt kun konehuoneessa ei ollut vuotoja. Kävin siinä PP-autolla kyselemässä huoltojonosta niin kuulemma menee heinäkuun loppupuoliskolle (tällöin oltiin kesäkuun loppuvaiheilla.) Facebookin "Saabistit"-ryhmässä kyselin suosituksia Lohjan lähettyvillä olevista korjausmahdollisuuksista. Hyviä vinkkejä sain korjauspaikasta ja mahdollisista vikakohteista.
Tässä alkoi jo helpottamaan olo, viikonlopuksi Tuskaan riehumaan ja sitten järkkäämään remppausta.
Tuli jo sovittua kytkinremontti Somerolla, jossa olisi osaamista ja työsylinteri valmiina. Tilailin kytkinsetin maptunilta, Biopowerin vakiokytkin aka Aeron kytkin.
Tästä alkoi sitten alamäki. En meinannut saada traileria sovittua käyttööni vaikka monesti soitin. Sieltä tuli sitten viestiä että ovat ulkomailla ja tiistaiksi tulevat Suomeen. No keskiviikoksi sovittiin trailerin vuokraus ja kaverin pakua aloin sitten kyselemään sille päivälle. Tämä kävi kaverille, saan pakun lainaan kun pääsee töistä kotiin.
Viikonloppu kaverin häissä vilahti siinä välissä ja toinen kaveri soitteli maanantaina, että hänellä on kolme työmaata tällä viikolla ja maanantai meni penkin alle kun isoimmalle jäi jotkut tarvikkeet tulematta ja joutuu tekemään loppuviikon pidempiä päiviä, koska ensi viikolla aloittaa loman. Siitä rupesin selvittämään sitten uutta vetoautoa. Päädyin vuokraamaan sellaisen 115€ tuli hinnaksi. Keskiviikko tuli, otettiin paku alle ja haettiin traileri. PP-autolle, SAAB trailerin eteen, rampit ja laudat paikoilleen. Vaijeria kun ruvettiin virittelemään auton nokkaan niin huomattiin, että vinssi on paskana. Ainoat työkalut mitä matkassa oli meisseli ja vaihtokärki sarja.
Vinssin koppa auki, sieltä oli akselin päästä mutteri, prikka ja rattaat irti sekä akseli vinossa. Sen verta saanut töissä pelata rattaiden/akselien kanssa, että tuon olisi osannut korjata jos olisi ollut aikaa ja työkaluja. Tatti otsassa soittoa trailerin vuokraajalle joka epäili, että se on edellisellä hajonnut kun vaijeri ei ollut kelattuna sisään vaan viritelty kärryn rakenteisiin. Vietiin kärry takaisin ja vuokrapaku myös. Ajattelin sitten, että ajelen auton sitten 3. Vaihteella Somerolle (+80km) vaikka väkisin.
Tämäkin suunnitelma haudattiin kun auto ei startannut. Ilmeisesti akku vetelee viimisiään, kun kerran meinasi lähteä ja muilla yrityksillä mittaristo pimeni ja mankan valot yms sammui. Varavirralla lähti heti. Siinä sitten auton käydessä pumppailin painelin kytkintä alas ja nostin aina lattiasta jalalla. Kaveria pyysin sitten kattomaan kytkimen letkua kun Fb:ssä neuvottiin, että se hinkkaantuu puhki ja vuotaa paineet. Siellä olikin sitten sellainen "neulanreikä", jota en yksin ollessani huomannut. Vähän meisselillä survaisin siihen niin sieltä rupesi tulemaan ihan kunnolla.
Eilen soitin PP-autolle, uusi letku ehtisi seuraavaksi päiväksi joten se tilattiin. Faijan kanssa hinattiin auto heidän pihaan oottelemaan remppaa. Uuden letkun hain tänään ja huomenna asentelen. Toivottavasti saan toimimaan, foorumilta olen jo opiskellut tuon kytkimen ilmaamisen.
Pitkä tekstiseinä, mutta tällästä tämä välillä on. Etanolirahaa tässä on nyt jäänyt tilille kun en ole ajellut, olen yrittänyt käyttää muihin alkoholeihin.
Loppuun pari kesäloma-muistoa
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
PP-auto (kuten moni muukin merkkiliike) on loma-aikaan vähän väärä osoite halvaantuneelle ajopelille. Onneks hait pelin omaan hellään hoitoon.
Komeet on vanteet, tohon sopisi kyllä saman väriset detaljit sopiviin kohtiin koria, saisko vaikka merkit tuohon sävyyn?
Ja toi onkin hyvä markkinointikeino vaimolle, haluatko että tankkaan viinalla :saab:ia vai itseäni?
Komeet on vanteet, tohon sopisi kyllä saman väriset detaljit sopiviin kohtiin koria, saisko vaikka merkit tuohon sävyyn?
Ja toi onkin hyvä markkinointikeino vaimolle, haluatko että tankkaan viinalla :saab:ia vai itseäni?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Joo sitähän ne tuolla sanoikin, että lomat ruuhkauttunut huollon puolen. No onneksi olikin tälläinen homma jonka saa itse tehtyä pihalla. Mutta kyllä tuo kytkinremonttikin voisi olla ihan ajankohtainen homma. Pitää kyllä saada se tehtyä ennen kuin oikeasti laukeaa.Cona kirjoitti:PP-auto (kuten moni muukin merkkiliike) on loma-aikaan vähän väärä osoite halvaantuneelle ajopelille. Onneks hait pelin omaan hellään hoitoon.
Komeet on vanteet, tohon sopisi kyllä saman väriset detaljit sopiviin kohtiin koria, saisko vaikka merkit tuohon sävyyn?
Ja toi onkin hyvä markkinointikeino vaimolle, haluatko että tankkaan viinalla :saab:ia vai itseäni?
Mulla on pari ajatusta noista detaljeista. Ne on vaan vähän sellaisia, että siinä ja siinä että ovatko hyvän maun paremmalla puolella vai sillä huonommalla. Yksi ajatus olisi tuon Maptunin poikkituen maalautus samaan väriin, jolloin auto näyttää paremmalta kun seuraavan kerran ollaan tienposkessa pelti auki
Parisuhde tilannekkin on tällä hetkellä sellainen, että ei onneksi tarvitse perustella päätöksiään muille kuin itselleni ja lompakolleni
Tässä rempan kesken mietin juurisyytä tuolle letkun hinkkautumiselle. Unohdin tänne silloin linkata videon kun vaihdoin tuon vaihdelaatikontuen. Varmastikkin koneen eläminen pahentaa tuota hinkkausta
https://youtu.be/6053EF-vpR4
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Omaan makuunhan näitä laitellaan ja makuja on monenlaisia. Yksi epäonnistuneimmista ratkaisuista, mitä tulee mieleen tältä viikolta on 3-sarjan musta Bemari pinkeillä peileillä. Joskus pienet asiatkin pilaa kokonaisuuden.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Jep makunsa kullakin. Tuo Bemari saattaa olla kaverin siskon tyttö, hänellä on teipattu pinkit peilit ja "munuaisten" ympäri menevät listat pinkkinä. Itseltäkin jäisi nuo kyllä tekemättöCona kirjoitti:Omaan makuunhan näitä laitellaan ja makuja on monenlaisia. Yksi epäonnistuneimmista ratkaisuista, mitä tulee mieleen tältä viikolta on 3-sarjan musta Bemari pinkeillä peileillä. Joskus pienet asiatkin pilaa kokonaisuuden.
Mutta mutta, autohan tuli tuolloin lauantaina ajokuntoiseksi. Aikaa meni tuohon kolmisen tuntia eli työtahti oli aika verkkaisa. Tein tuon suorassa auringonpaisteessa ja tuohon sisältyy myös tupakkatauot, olut-tauko, ruokatauko ja puhelimen näpyttelyä. Tunnin tuota varmaan tekis parilla tauolla jos edes yrittäisi.
Tosiaan en irroittanut pääsylinteriä tai mitään muutakaan. Pelkkä letku päistä irti. Pääsylinterin pään sokan irroittaminen vaati pienipäisen mutta pitkän meisselin ja hyvää sihtiä.
Ilmauksen tein niin, että ensin löin ruiskulla nestettä alakautta ja kokeilin nouseeko poljin ylös. Kyllähän se nousi. Sitten löin kompressorilla toimivan ilmauspöntön nippaan ja imin sieltä noin 2,5dl jarrunestettä ulos välillä täyttäen jos tarvitsi. Tämän jälkeen löin vielä alakautta ruiskulla 100ml nestettä sisään. Tarkoitus tuossa oli vaihtaa nesteet tuoreempiin.
Ehjällä letkulla autoa pystyy ryömittämään ykkösellä ilman kaasua ja vaihteet menevät paljon nätimmin sisään. Avaimen kun ottaa virtalukosta ei tunnu mitään kanitusta, aiemmin saattoi joutua tökköömään vaihdekeppiä, että sai avaimen ulos. Kannattaa tuo kumipätkä tarkistaa jos tunnistaa tuosta oireita omasta autostaan.
Mitään erityisiä remppakuvia ei tullut otettua. Mutta tuli tuota vanhaa letkua vähän vuoltua puukolla ja todettua, että siinä on tosi ohuet seinämät. Ei tarvitse kauaa hinkata kun on läpi.
Uuteen letkuun laitoin Gorilla-teippiä päälle, jos se yhtään ehkäisi tuota hinkkaamista. On kumminkin luikkaampi pinta kuin kumiletkussa.
Eilen nostin alustaa takaa vähän ylemmäs kun kumit otti jonkin verran kaariin. 10-15mm nousi ylemmäs ja auton asento muuttui paremmaksi kun ei enää näytä siltä, että lähtee lentoon.
9-5 2.3t BioPower -08
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Hyvinhän tuo taas toimii, sellainen +-800km tullut kilsoja tällä viikolla. Tuntuu tosiaan ottavan vaihteet paremmin silmäänkin tuon rempan jälkeen. Ilmastointi tosin hyytyi maanantaina. Tai keskiviikkona vielä saattoi ihan hetken antaa kylmää ja sitten taas lopettaa. Tuon sorttista oireilua ollut kyllä ilmassa aiemminkin. Täytyy käyttää jossain huollettavana ko. järjestelmä.
Nappasin huvikseni kuvan tuosta eilen kun Muuramesta ajelin takaisin Varkauteen.
Nappasin huvikseni kuvan tuosta eilen kun Muuramesta ajelin takaisin Varkauteen.
9-5 2.3t BioPower -08
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Noi vanteet on kyllä huikean hienot!!!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
kiitos. Väri jakaa mielipiteitä, toiset tykkää toiset ei. Mutta uskallan väittää, että ensi kesänä tuon värisiä vanteita näkyy enemmän. Sitä seuraavana vielä enemmän. Ainakin jos Fitment Industriesia on uskominen niin Ameriikoissa tuo on yksi vuoden 2018 muotiväreistä. Olin näköjään viime vuonna aikaani edellä kun nuo tilasinSaab.96 kirjoitti:Noi vanteet on kyllä huikean hienot!!!
Piti muuten tulla yhtenä päivänä sun topikkiin huutelemaan, että komeeta pintaa oot vetänyt.
9-5 2.3t BioPower -08
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: 9-5 2.3t Biopower *Volvomies vierailla vesillä*
Täältä ainakin järkkymätön kannatus tolle värille on upea. Olispa oma auto sen värinen et sopis yhteen punasen kanssa...Osxu kirjoitti:kiitos. Väri jakaa mielipiteitä, toiset tykkää toiset ei. Mutta uskallan väittää, että ensi kesänä tuon värisiä vanteita näkyy enemmän. Sitä seuraavana vielä enemmän. Ainakin jos Fitment Industriesia on uskominen niin Ameriikoissa tuo on yksi vuoden 2018 muotiväreistä. Olin näköjään viime vuonna aikaani edellä kun nuo tilasinSaab.96 kirjoitti:Noi vanteet on kyllä huikean hienot!!!
Piti muuten tulla yhtenä päivänä sun topikkiin huutelemaan, että komeeta pintaa oot vetänyt.
aina saa tulla hutelee, siksihän täällä kirjoitellaan
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.