Raskaille ja kankeille, ei kun siis odottaville äideille ja vanhemmille ihmisille tarkoitettu istumapaikka. Todennäköisesti helppokulkuisella kohdalla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
aero kirjoitti:Raskaille ja kankeille, ei kun siis odottaville äideille ja vanhemmille ihmisille tarkoitettu istumapaikka. Todennäköisesti helppokulkuisella kohdalla.
Käytiin vkonloppuna emännän kans junalla kokkolassa ja ihmeteltiin uudelleen noita merkkejä. Mitään eroa noilla istumapaikoilla ei ole muihin paikkoihin verrattuna. Penkkiväli silmämääräisesti sama jne. Ei ratkennut.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
anv kirjoitti:Käytiin vkonloppuna emännän kans junalla kokkolassa ja ihmeteltiin uudelleen noita merkkejä. Mitään eroa noilla istumapaikoilla ei ole muihin paikkoihin verrattuna. Penkkiväli silmämääräisesti sama jne. Ei ratkennut.
Onko ne vaan sisääntunkeutumis-/ulostautumisväylien välittömässä läheisyydessä?
Niin - lähellä ovea, alakerrassa niin, että ei tartte kulkea portaita eikä pitkiä matkoja. Joskus oli joissain junissa (ic2? Pendo? En muista varmaksi) niitä alakertojakin (tai ainoata, kuitenkin "katutasossa") kaksilla eri lattiakorkeuksilla niin, että alakerrassakin joutui astumaan askelman tai kaksi ylös- tai alaspäin. Kohtuu ikävää sekin voi jo liikuntarajoitteiselle olla, joten lie varattu heille paikkoja siitä, mihin helpoiten pääsee.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Tonnari -93
Just kotia 1297km lomalla tehdyltä reissulta niin näillä helteillä
- ilmastointi toimii ja puskee kylmää
- kone toimii ja lämmöt seisoskellessa tietyömailla ajolupaa odotellessa pysyy vaakatasossa
- öljyä eikä nesteitä häviä
- kiihtyy kakistelematta
- vaihteet menee sulavasti ja kytkin tasaista toimintaa
- kattoluukkukin pelittää kummassakin asennossa
- kulutus kohtuullisesti 8l/100km tasoa tankkauksien perusteella
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Ihmettelen tässä mitähän nyt tekisi. Oli älykästä ottaa tähän aikaan illasta tukanleikkuukone, ajaa sillä parransänki pois, samaa vauhtia kuontalo myös. Doh, molemmat etuneljännekset ok, vasen takaneljännes ok. Sitten tiputin koneen pesuhuoneen lattialle. Akku lenteli jonnekin ja konekin ainakin viitenä palasena. Perskutarallaa sentään. Eipä tässä muuta ongelmaa ole, mutta aamulla pitäisi hypätä junaan ja kohti Helsinkiä isäni hautajaisiin .
Doh, autotalliin hakemaan kolvia ja tinaa, joskos tuosta saisi irti sen verran eloa vaikka suoraan verkkovirralla että oikea takaneljännes olisi saman 2 senttiä lyhyempi kuin muu kuontalo
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Ihmettelen mikä näissä nykyisissä radioasemien lähettimissä on muuttunut, kun ennen kuului autossa kun autossa radiokanavat moitteetta jollain 80-luvun c-kasettisoitinradiolla, mutta nykyisin ei millään soittimella (kunnolla)!
Neuvokaa nyt oikeesti kunnollinen radioantenni (ei tolkuttoman kallis, eli yli 50 euroa) vääränmerkkiseen millä saa kaikki radiokanavat kuulumaan häiriöittä!
Ulkonäöllä ei väliä, pituudella ei väliä tms. Niin ja lokasuojaan, a-pilariin tai keskelle kattoa (missä ikinä olisi paras) tulee asennus.
Rationa on uusi Kenwood, jos sillä nyt on väliä. Voin vaihtaa merkkiä, jos se siitä on kiinni. Mutta kunnon antennivinkki jonka toimivuudesta on näyttöä/kokemusta, kiitos!
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme). Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
-Kunnollista antennia ei vain saa, kaikki näyttää hyvältä mutta ei niitä ole sovitettu käytettäville aallonpituuksille oikein kuten vanhoja.
-Nykyiset autoradiot on rakennettu herkiksi mutta niistä on unohdettu selektiivisyys ja häiriönsieto ihan kokonaan = halvalla. Ei niillä saa vastaanottoa kuntoon mitenkään.