Oulun potkut kl.15 kuun eka sun. kaakkuri tb
-
- "Hirsch"
No sanotaan sitten vaikka 12.3.
Paikan päällä olevat palveluthan ovat:
- kahvila
- rajallinen välinevuokraus. Tarkemmin Impi Gärding, puh 040 572 8175
- rinteellä pituutta 250 metriä ja korkeutta 40 metriä. Enemmän http://www.skimbaaja.fi/fi/pohjoissuomi/koykkyri
Lisäksi saamme käyttöömme nestekaasugrillin, jolla saamme lämmittää omia makkaroita ja vastaavaa. Grillin käytössä on yksi mutta. Minulla on 12. päivä lapset mukana, joten yksin en voi ottaa grilliä vastuulleni. Joten osa-aikaisia assistenttejä tarvitaan. Voitte ilmoittautua minulle yv:nä, s-postilla tai kännykkään 040 5387 350.
Ohjelmapuolta en ole (vielä) miettinyt, joten senkin osalta kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan. Sähköpostilistan puolella Iin kirjeenvaihtajamme ehdotteli jo rattikelkkakisoja...
Palailen asiaan tarkempien ajo- ja pysäköintiohjeiden sekä kellonaikojen selvennyttyä.
Paikan päällä olevat palveluthan ovat:
- kahvila
- rajallinen välinevuokraus. Tarkemmin Impi Gärding, puh 040 572 8175
- rinteellä pituutta 250 metriä ja korkeutta 40 metriä. Enemmän http://www.skimbaaja.fi/fi/pohjoissuomi/koykkyri
Lisäksi saamme käyttöömme nestekaasugrillin, jolla saamme lämmittää omia makkaroita ja vastaavaa. Grillin käytössä on yksi mutta. Minulla on 12. päivä lapset mukana, joten yksin en voi ottaa grilliä vastuulleni. Joten osa-aikaisia assistenttejä tarvitaan. Voitte ilmoittautua minulle yv:nä, s-postilla tai kännykkään 040 5387 350.
Ohjelmapuolta en ole (vielä) miettinyt, joten senkin osalta kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan. Sähköpostilistan puolella Iin kirjeenvaihtajamme ehdotteli jo rattikelkkakisoja...
Palailen asiaan tarkempien ajo- ja pysäköintiohjeiden sekä kellonaikojen selvennyttyä.
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
Köykkyri-meet (Kempele)
Laitetaan jo kellonaika lukkoon niin saan tekstaritkin lähetettyä Raahe-Tornio-välille. Päiväksi 12.3. siis ja paikalle siis klo? Peeekkkaaa???? Iltapäivällä tietysti, mutta moneltako Biltema sulkee ovensa?
teevee P:n Vee
-
- "Viggen"
- Viesti:
-
- "Hirsch"
Re: Köykkyri-meet (Kempele)
Ja Pekka vastaa:P:n Vee kirjoitti:Laitetaan jo kellonaika lukkoon niin saan tekstaritkin lähetettyä Raahe-Tornio-välille. Päiväksi 12.3. siis ja paikalle siis klo? Peeekkkaaa???? Iltapäivällä tietysti, mutta moneltako Biltema sulkee ovensa?
Köykkyrissä on kahvio ja hiihtohissi auki klo 12-16. Joten valtuuksilla, jotka itse itselleni olen antanut, päätän aloittamisajankohdaksi kello 12.00. Tai ainakin silloin olen paikan päällä virittelemässä kaasugrilliä.
Häivyn huomenna ylämaihin hiihtolomalle ja seuraavan kerran olen netin ääressä sunnuntai-illalla. Mutta kehitelkää toki ajatusta ja onhan meillä vielä ensi viikko aikaa tehdä vaikka mitä.
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
Mukavahan tuo olisi käydä näitä talvipäiviä katsomassa. Vielä en tiedä pääsenkö. Viimeksi olen kunnolla potkiaisissa käynyt muistaakseni loppukesästä 2001. 99:llä velipojan kanssa automuseolla... Oman auton hankinnan olen näihin päiviin asti onnistunut välttämään, mutta isän nokivasara olis viikonloppuna käytössä.
(tuskinpa se ketään pahasti häiritsisi...)