Akkukäyttöinen pulttipyssy
Re: Akkukäyttöinen pulttipyssy
Eikö Ryobin akuissa ja laitteissa ole lämpötilasuojausta? Todella heikkoa suunnittelua.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Akkukäyttöinen pulttipyssy
Juuri tuollainen 203 Nm kone löytyy:kesäjukka kirjoitti:Löytyi aiheesta jotain juttua haullakin mutta menee niin nopeasti eteenpäin noiden akkuvehkeiden kehitys että avaanpahan tuoreen ketjun..
Eli, tekeekö mitään ns oikeissa hommissa? Päivitin hiljattain uuden 18v akkuporakoneen ja arvelin jos hankkis rungon samoille akuille. Olis niin näppärä kun ei tartteis letkujen/johtojen kans puljata. Merkki tässä tapauksessa DeWalt ja kaupassa oli pari käypästä runkoa mutta itsellä ei ole mitään käsitystä paljonko tehoa vaatisi että olisi ns riittävästi.. Esim pienemmän/edullisemman max vääntö 203nM kuulostaa melko pieneltä..
Vinkkejä/kokemuksia mitä kannattaa huomioida hankinnassa?
http://www.dewalt.fi/powertools/product ... fications/
Kompakti koko on hyvä autohommissa, saa tungettua ahtaaseenkin paikkaan. Renkaanvaihtokoneeksi tuosta ei ole, vääntö ei riitä. Muuten satunnaisissa autoremonteissa ei ole tullut vastaan ruuvia, jota tuo ei olisi aukaissut. Esim. og9-3:n kampiakselin hihnapyörän pultti aukesi pienellä päryyttämisellä.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja