Se "patukka" malli onku joku dildo, kait tuo tekniikka mahtus pienempäänkiin tilaan

Eikös Saabilla nykyään mainosteta, että naiset otetaan erikseen huomioon kuluttajina ja autonostajina93t sport kirjoitti:Se "patukka" malli onku joku dildo

Jospa Saabin tuotekehitysosastolla olevat naiset ovat halunneet tuon muotoisen avaimenperän
  Jospa Saabin tuotekehitysosastolla olevat naiset ovat halunneet tuon muotoisen avaimenperän  

), kun avainperä on "muussa käytössä" ja
 ), kun avainperä on "muussa käytössä" ja ), joka voi olla jopa vielä parempaa kuin Saabilla ajo
 ), joka voi olla jopa vielä parempaa kuin Saabilla ajo 
 hyvin mielenkiintoista.
 hyvin mielenkiintoista.Jep jep. Valitettavasti mun auton hälyjen avainperä on "simpukan" eikä dildon muotoinen. Eli pääsen ajelemaan Saabillapotkuhousu kirjoitti:ahaa tuolla tavalla siellä Turbomiehen kotonahyvin mielenkiintoista.
 Ja onneksi mulla on siihen kahdet avaimet
Jep jep, mullakin on kaks "pamppua", molemmille oma...Turbo Sensonic kirjoitti:Jep jep. Valitettavasti mun auton hälyjen avainperä on "simpukan" eikä dildon muotoinen. Eli pääsen ajelemaan Saabillapotkuhousu kirjoitti:ahaa tuolla tavalla siellä Turbomiehen kotonahyvin mielenkiintoista.

GREAT!HMK kirjoitti:Löytyy. Oma patukka vaihtui integroituun PCS:ssa hintaan vajaa 70 EUR. On kyllä parempi kaikin puolin
-Heikki