Tehokkain ajamasi auto?
-
- "Hirsch"
Autoista nykyinen tonttuni eli vain se vakiot 150 pollea, ehkä paras tehopainosuhteeltaan on ollut Mini cooper.
Tehoikkain vehje mitä on päässyt hipelöimään on Adventure of the Seas
ja siinä on polleja n. 97758 = 72 MW. Olin syyskuussa 2001 kyseisen aluksen koeajomatkalla itämerellä ja olin yhtenä päivänä kirjaimellisesti hetken aikaa puikoissa, kun kapteeni antoi hipelöidä joystickia. Tais kyllä olla automaattipilotti päällä, mut kuitenkin ainakin kuvittelin ohjaavani jotain suurta.
http://www.cruisereviews.com/RoyalCarib ... heSeas.htm
ja siinä on polleja n. 97758 = 72 MW. Olin syyskuussa 2001 kyseisen aluksen koeajomatkalla itämerellä ja olin yhtenä päivänä kirjaimellisesti hetken aikaa puikoissa, kun kapteeni antoi hipelöidä joystickia. Tais kyllä olla automaattipilotti päällä, mut kuitenkin ainakin kuvittelin ohjaavani jotain suurta.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Saabisti-76 kirjoitti:Autoista nykyinen tonttuni eli vain se vakiot 150 pollea, ehkä paras tehopainosuhteeltaan on ollut Mini cooper.

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Itse ajanut Porsche 911 Turbo '89, 300hv.
Kyydissä hiukka tehokkaammissakin, mutta olivat viritettyjä, joten tehoista ei ole tarkkaa tietoa.
Ehkä jopa mielenkiintoisempaa kuin tehoista, olisi puhua paino-teho-suhteesta. Aika moni on kuitenkin ollut esim lähes 300 heppasen bussin kyydissä eikä se ole kovin jännää...
Kyydissä hiukka tehokkaammissakin, mutta olivat viritettyjä, joten tehoista ei ole tarkkaa tietoa.
Ehkä jopa mielenkiintoisempaa kuin tehoista, olisi puhua paino-teho-suhteesta. Aika moni on kuitenkin ollut esim lähes 300 heppasen bussin kyydissä eikä se ole kovin jännää...

Janne - ex-Kuuppa '76 - #2259
Ei oo jännää vai? Et oo tainnu istua joensuulaisten bussikuskien kyydissä.jannek kirjoitti:Ehkä jopa mielenkiintoisempaa kuin tehoista, olisi puhua paino-teho-suhteesta. Aika moni on kuitenkin ollut esim lähes 300 heppasen bussin kyydissä eikä se ole kovin jännää...

Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
Joskus takavuosina tuli ajettua nudistiauton bussia Joensuun ympäristössä ja aikataulut jatkoyhteyksineen oli aivan sairaat.Siriam kirjoitti: Ei oo jännää vai? Et oo tainnu istua joensuulaisten bussikuskien kyydissä.
Puolenvuoden tallapohjassa V****lla ajon jälkeen siirryin rauhoittumaan pks YTV alueelle jossa sai ajella rauhallisemmin.
96 M75 i12 5-speed 

Enpä ole kovin tehokkailla peleillä päässyt huristeleen. Tehokkaimmaks taitaapi jäädä erään saabistin 9-3 nordic steg 2. Sitten on näitä noin 200 heppasia ollut jonkun verran... V*lvo s80 2,4T, nissan maxima 3,0 V6, bmw 325, 9-3 steg1... Oma t8 taitaa vielä vähän tarvita pientä piristystä jos vaikka pääsis johonkin 190hp lukemiin.
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
9-3 2.0t Cabriolet -00
-
- "Turbo"
-
- "Viggen"
-
- "Kaasari"