Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Selittäkääs nyt joku humanistille, että mikä noiden Focuksen ovien helposti särkyvän näköisten muovirimpuloiden funktio olisi tarkoitus olla?
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ne kääntyy oven uloimman pisteen kohtaan suojaksi, eli nolot ja läskit kun paiskaa ovella naapurin autoa, ei omaan autoon jää jälkeä.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ahaa! Nolojen ja läskien lisäksi myös meidän kolmivuotias yrittää tuota aina kun mahdollista . Saiskohan Tonttuun jälkiasenteisena moiset...
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Turha keksintö tuo. Tuo kovaa muovia(?) oleva suoja tekee kuitenkin jäljen osuessaan naapurin kylkeen.
Omasta ovesta ei yleensä lähde kuin värit kantista, itseä ei moinen haitannut, kun perheenjäsen avasi tuulen avustuksella oven naapurin kylkeen, mutta siihen viereiseen japsikotteroon tuli lommo!
Omasta ovesta ei yleensä lähde kuin värit kantista, itseä ei moinen haitannut, kun perheenjäsen avasi tuulen avustuksella oven naapurin kylkeen, mutta siihen viereiseen japsikotteroon tuli lommo!
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Toimii kyllä suojana myös esim autotallissa tai katoksessa, jossa vaikkapa betoniseinät. Voi rauhassa avata oven nojaamaan seinää vasten vaikk joka kerta. Jos ei ole suojia niin joka päivä kun sen teet niin jossain vaiheessa voi tekemisen jälki alkaa vaivata.
Pian joku kysyy kuka urpo availee tallissa ovia tuohon malliin, niin vastaus voi kuulua esim. että se kolmevuotias tai sen kolmevuotiaan vanhempi kun se nostelee lapsia ahtaassa autotallissa autoon ja on siinä kohtaa kädet ja mieli täynnä muita asioita kuin auton oven maalipinnan varomista.
Pian joku kysyy kuka urpo availee tallissa ovia tuohon malliin, niin vastaus voi kuulua esim. että se kolmevuotias tai sen kolmevuotiaan vanhempi kun se nostelee lapsia ahtaassa autotallissa autoon ja on siinä kohtaa kädet ja mieli täynnä muita asioita kuin auton oven maalipinnan varomista.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Nojoo, kiinteät esteet on erikseen. kyllä se maalipinta menee siltikin puhki, jos tuo muovi hakkaa kymmeniä kertoja oven kanttia vasten.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Tänään Kangasalla oli GMST.
Vai sittenkin PSAST
Selvästi K Astra on saabistien mieleen, kun niistä muodostuu oma rivistökin kuuppien ja muiden aitosaabien ohella
Vai sittenkin PSAST
Selvästi K Astra on saabistien mieleen, kun niistä muodostuu oma rivistökin kuuppien ja muiden aitosaabien ohella
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
on pop
Pojan mukaan punaisessa on viisi heppaa enemmän tehoa
Pojan mukaan punaisessa on viisi heppaa enemmän tehoa
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Ja mä kattelin, et valkoses oli LED Matrixit
Tosiaan ajalta ennen GMST:tä tossa alkuviikosta meni kesärengaskierroski vaihtoon. Misukasta petti runko, niin ostin koko kierroksen kerralla. 45616 km ehti Energy Saverit kulumaan alla. Ihan tosissaan niillä olisin ajanut vielä tämän syksyn, mutta meni mikä meni. Tilalle ei tullut ekorenkaat, koska vitutuksessa lompakolla äänestin, mutta jälkiviisaana jos kulutusero on vaikka 0,5 l/100km, niin sehän tekee rahassa 50 e/kk Eli säästin väärässä paikassa. Nyt ajan myös 2,6 bar paineilla entisen reilun 3 bar sijaan, joten kulutus saattaa nousta sitäki kautta. Voi olla, että laitan pian taas painetta lisää, kun ne edellisekki kulu kyllä ihan tasasesti paineesta huolimatta.
Nyt kun loma alkoi heitin romukoppaan myös ajatuksen siitä, että ajan pari vuotta siivoamatta autoa. Takaluukku on kerännyt kunnon pölyt, joita on hankala pestä siististi pois.
Noh, imurilla pahimmat.
Kluutilla loput.
Pilarit ja ovien sisäpuoliset pellit tuli myös pestyä. Tähän saakka olen vain sohinut painepesurilla varovasti alhaalta, mutta ylhäällä on yli vuoden vanhaa kuraa.
Penkkiäkään ei ole siivottu vuoteen. Läski mikä läski, mutta ei se läskiperse ihan joka paikkaan pursua kun penkissä on selkeä jälki. Ja huomatkaa myös toi moskan määrä saumassa
Lattiamattokin on jo mennyt puhki jalkaa lepuutellessa...
Kumimaton olen muutaman kerran kipannut tyhjäksi, mutta nää kivet on sen alla ollu jo yli vuoden
Ja tuon kangasmatonkin alla oli näemmä moskaa.
Paljon inhimillisempi
Muutenkin imuroittin auton. Ja siivosin roskat pois. Melkonen tunkio tuo olikin, tai siis rehti työkalu. On se nyt pari päivää siistimpi. Omalla tavalla olis kyllä ollu hienoa nakata keväällä vaihdos auto, jota ei ole siivottu kahteen vuoteen ja joka on kuitenkin ollut päivittäin tuntitolkulla käytössä. Tai viä parempi fiilis olis tullu, kun ajaa kolme vuotta ja vajaa 300 tkm ja pistää chättiautoon siivoamattomana ja katsastamattomana. Noh, se meni jo. Siivottu mikä siivottu.
Tosiaan ajalta ennen GMST:tä tossa alkuviikosta meni kesärengaskierroski vaihtoon. Misukasta petti runko, niin ostin koko kierroksen kerralla. 45616 km ehti Energy Saverit kulumaan alla. Ihan tosissaan niillä olisin ajanut vielä tämän syksyn, mutta meni mikä meni. Tilalle ei tullut ekorenkaat, koska vitutuksessa lompakolla äänestin, mutta jälkiviisaana jos kulutusero on vaikka 0,5 l/100km, niin sehän tekee rahassa 50 e/kk Eli säästin väärässä paikassa. Nyt ajan myös 2,6 bar paineilla entisen reilun 3 bar sijaan, joten kulutus saattaa nousta sitäki kautta. Voi olla, että laitan pian taas painetta lisää, kun ne edellisekki kulu kyllä ihan tasasesti paineesta huolimatta.
Nyt kun loma alkoi heitin romukoppaan myös ajatuksen siitä, että ajan pari vuotta siivoamatta autoa. Takaluukku on kerännyt kunnon pölyt, joita on hankala pestä siististi pois.
Noh, imurilla pahimmat.
Kluutilla loput.
Pilarit ja ovien sisäpuoliset pellit tuli myös pestyä. Tähän saakka olen vain sohinut painepesurilla varovasti alhaalta, mutta ylhäällä on yli vuoden vanhaa kuraa.
Penkkiäkään ei ole siivottu vuoteen. Läski mikä läski, mutta ei se läskiperse ihan joka paikkaan pursua kun penkissä on selkeä jälki. Ja huomatkaa myös toi moskan määrä saumassa
Lattiamattokin on jo mennyt puhki jalkaa lepuutellessa...
Kumimaton olen muutaman kerran kipannut tyhjäksi, mutta nää kivet on sen alla ollu jo yli vuoden
Ja tuon kangasmatonkin alla oli näemmä moskaa.
Paljon inhimillisempi
Muutenkin imuroittin auton. Ja siivosin roskat pois. Melkonen tunkio tuo olikin, tai siis rehti työkalu. On se nyt pari päivää siistimpi. Omalla tavalla olis kyllä ollu hienoa nakata keväällä vaihdos auto, jota ei ole siivottu kahteen vuoteen ja joka on kuitenkin ollut päivittäin tuntitolkulla käytössä. Tai viä parempi fiilis olis tullu, kun ajaa kolme vuotta ja vajaa 300 tkm ja pistää chättiautoon siivoamattomana ja katsastamattomana. Noh, se meni jo. Siivottu mikä siivottu.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Ei se nyt niin suuri synti ole autoa siivota, tokene toki. Hyvän työn teit, vaikka tekstissä onkin sellaista krapula-aamun selittelyn makua
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Mulle naristaan kotona siivoamisesta niin paljo, että tässä on vaarana, että jatkuva naputus muuttaa sävyä siihen suuntaan, että autoa kyllä siivoan mutta kotia en. Toisaalta tosta auton yleissiisteydestäki naputetaan niin paljo, että nyt saattaa pari reissua olla hiljasta. Vänkärin jalkatila on roskiksena, eli kaikki paperit, kääreet ja pullot suoraan sinne. Työmapit sun muut on muksun istuimella, josta ne on helppo napata vauhdis käteen ja porukalla mennes se tarkassa järjestyksessä ollut pino nostetaan lastenistuimelta kuskin taakse penkille, jonka päälle avopuoliso istahtaa. Takakontti on ollut koirien käytös kunnes majotin sinne pysyvästi työkamaa, jotka sotkeeki sen verran, ettei sinne koiria enää tohdi pistää.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
On kai se hyvä välil siivota, pysyy omat vaatteet puhtaampana
Tehokkaasti sotkee myös meidän ooppeli ovenvälit.
Mut nyt ne renkaat on vaihdettu ettei tarvii keväällä kirota asvaltin sulatessa et piti kesiksetki ostaa ja sit jonottamaan muiden hajamielisten kans...
Ehkä mukavampi ajaa noi nyt sileillä assuilla sisään ku keväällä jolloin tuntuu et uudet kumit hävii silmissä.
Kiinnostaa kyl et mitä kulutuslukemat sanoo ku taas pääset työajoon.
Tehokkaasti sotkee myös meidän ooppeli ovenvälit.
Mut nyt ne renkaat on vaihdettu ettei tarvii keväällä kirota asvaltin sulatessa et piti kesiksetki ostaa ja sit jonottamaan muiden hajamielisten kans...
Ehkä mukavampi ajaa noi nyt sileillä assuilla sisään ku keväällä jolloin tuntuu et uudet kumit hävii silmissä.
Kiinnostaa kyl et mitä kulutuslukemat sanoo ku taas pääset työajoon.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Nostin ne paineet nyt sitte 2,9 bar. Eli ekoeko taas, tosin aikasemmin kylmäpaine oli 3,2 bar... Se kulutusero on vähän hankala todeta, koska muuttujia on liikaa.
Yllä käppyrä tän kesän ajoista. Kuvaajassa 5,98 l/100km piikissä on uudet renkaat alla. Kesä-heinäkuun taittees kitkat lähti ja kesärenkaat alle. Selvä notkahdus vitosen pintaan on se hetki, kun helteet hetkeksi hellitti. Sen huomasi heti, varmaan puhallin ja kylmäkone suurimmat syylliset? Sen jälkeen sitte onki taas nousua, mutta pienellä yleistyksellä ei toi lukema ole muuttunut.
Nyt tosin olen lomalla kuukauden päivät, eli normaalia työajoa en saa kuin vasta kolmen viikon päästä. Ja sillon sitte oletettavasti lämpötilat on taas alhaalla, joka ton parin tankkauksen perusteella laskisi kulutusta, mutta taas kompensoiko renkaat sitä. Niillä 2,9 bar paineilla ei ole vielä täyttä tankillista tilastoitu, ja tosiaan nyt ajot on täysin eri mitä muuten.
Alko taas autokuumetta pukkaan. Tällä kertaa ei Berlingoa eikä D-Maxia, vaan Astra 1.6 bensakoneella Sehän on kesy 200 hp, mutta kun hokasin tuon paljon mainostetun kevennysprojektin K Astran osalta, niin 200 hp 1278 kg omamassalla on farkkufemmaan (1680 kg) verrattuna 263 hp Entinen femma oli siis yleislupauksena 245 hp E85:llä, ja sitä pidin ihan kivana kulkupuoleltaan, niin eihän toi 200 hp nyt sitte niin kesy ollukkaa. Vastaavasti NG900 rättikattona painaa 1455 kg, niin siihen verrattuna tehotaso on 228 hp, eli juuri sen mitä niistä kakslitrasista saa nippa nappa höngittyä T25 punasena.
Spritmonitorissa kulutukset tolle isolohkolle on:
6,26
6,43
6,61
Eli mun ajolla varmaan menis n. 6,5 l/100km. Euroissa nykyseen lisäys olis 0,9 l/100km 70 tkm vuodessa -> 87 e/kk. Ja muutama euro veroista. Eli satanen kuus tehosta, jolla ei vituta jokanen ohitus. Ainut ongelma on vain se kolmosella alkava hintalappu. Se lussu biturbodieselalavääntöhirmupaska maksaa kuitenki useita tonneja vähemmän
Volvoki taas ahdistelee mua.
Jaa niin. Takuuseen taas menossa. Parkkitutkat ja katvehälyt on herjannu pitkin kesää, mutta yksi kaunis päivä alko jatkuva huuto. Joku kontaktihäiriö kai, kun sekunnin välein herjas vikaa, taas toimi, herjas vikaa... Eli kuulu blingbling ja ajotietokone huutaa ja välkkyy. Meni niin hermo, että otin siitä videonki. Julkasinki sen kerran täällä, mutta otin jo pois kun ajan motarilla, kuvaan samalla ja muksu möykkää takapenkillä ton Opelin ajotietokoneen tahtiin. Muksu oli ainut, jolla oli hauskaa. Mutta kukkahattutätien takia tein itsesensuuria.
No mähän jo aikasemmin selvitin sen kaikkien tutkien emäpesäkeen takakontista. Nypein johdot irti ja ajelin viikon päivät ilman mitään antureita ja ajonvakautusta. Ei edes automaattinen käsijarrun vapautus toiminu. Sit kytkin johdot kii ja nyt herjaa vain käynnistäes vikoja, kun hajos lopullisesti. Helposti korjattu, kai toi takuuseen menee. Tai sit käy niinku sen jään paskoman takaluukkutunnistimen kans, ettei meekkää takuuseen. Noh, aika näyttää. Palatakseni aikasempaan autokuumeeseen, niin tota 1.6 isolohkoa ei saa karvalakkiin, eli sen kans sitte tulis kylkiäisenä monta muutaki kivaa, tai siis "kivaa"
Yllä käppyrä tän kesän ajoista. Kuvaajassa 5,98 l/100km piikissä on uudet renkaat alla. Kesä-heinäkuun taittees kitkat lähti ja kesärenkaat alle. Selvä notkahdus vitosen pintaan on se hetki, kun helteet hetkeksi hellitti. Sen huomasi heti, varmaan puhallin ja kylmäkone suurimmat syylliset? Sen jälkeen sitte onki taas nousua, mutta pienellä yleistyksellä ei toi lukema ole muuttunut.
Nyt tosin olen lomalla kuukauden päivät, eli normaalia työajoa en saa kuin vasta kolmen viikon päästä. Ja sillon sitte oletettavasti lämpötilat on taas alhaalla, joka ton parin tankkauksen perusteella laskisi kulutusta, mutta taas kompensoiko renkaat sitä. Niillä 2,9 bar paineilla ei ole vielä täyttä tankillista tilastoitu, ja tosiaan nyt ajot on täysin eri mitä muuten.
Alko taas autokuumetta pukkaan. Tällä kertaa ei Berlingoa eikä D-Maxia, vaan Astra 1.6 bensakoneella Sehän on kesy 200 hp, mutta kun hokasin tuon paljon mainostetun kevennysprojektin K Astran osalta, niin 200 hp 1278 kg omamassalla on farkkufemmaan (1680 kg) verrattuna 263 hp Entinen femma oli siis yleislupauksena 245 hp E85:llä, ja sitä pidin ihan kivana kulkupuoleltaan, niin eihän toi 200 hp nyt sitte niin kesy ollukkaa. Vastaavasti NG900 rättikattona painaa 1455 kg, niin siihen verrattuna tehotaso on 228 hp, eli juuri sen mitä niistä kakslitrasista saa nippa nappa höngittyä T25 punasena.
Spritmonitorissa kulutukset tolle isolohkolle on:
6,26
6,43
6,61
Eli mun ajolla varmaan menis n. 6,5 l/100km. Euroissa nykyseen lisäys olis 0,9 l/100km 70 tkm vuodessa -> 87 e/kk. Ja muutama euro veroista. Eli satanen kuus tehosta, jolla ei vituta jokanen ohitus. Ainut ongelma on vain se kolmosella alkava hintalappu. Se lussu biturbodieselalavääntöhirmupaska maksaa kuitenki useita tonneja vähemmän
Volvoki taas ahdistelee mua.
Jaa niin. Takuuseen taas menossa. Parkkitutkat ja katvehälyt on herjannu pitkin kesää, mutta yksi kaunis päivä alko jatkuva huuto. Joku kontaktihäiriö kai, kun sekunnin välein herjas vikaa, taas toimi, herjas vikaa... Eli kuulu blingbling ja ajotietokone huutaa ja välkkyy. Meni niin hermo, että otin siitä videonki. Julkasinki sen kerran täällä, mutta otin jo pois kun ajan motarilla, kuvaan samalla ja muksu möykkää takapenkillä ton Opelin ajotietokoneen tahtiin. Muksu oli ainut, jolla oli hauskaa. Mutta kukkahattutätien takia tein itsesensuuria.
No mähän jo aikasemmin selvitin sen kaikkien tutkien emäpesäkeen takakontista. Nypein johdot irti ja ajelin viikon päivät ilman mitään antureita ja ajonvakautusta. Ei edes automaattinen käsijarrun vapautus toiminu. Sit kytkin johdot kii ja nyt herjaa vain käynnistäes vikoja, kun hajos lopullisesti. Helposti korjattu, kai toi takuuseen menee. Tai sit käy niinku sen jään paskoman takaluukkutunnistimen kans, ettei meekkää takuuseen. Noh, aika näyttää. Palatakseni aikasempaan autokuumeeseen, niin tota 1.6 isolohkoa ei saa karvalakkiin, eli sen kans sitte tulis kylkiäisenä monta muutaki kivaa, tai siis "kivaa"
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Vertailu toimii paikaltaan lähteissä noin, mutta maantievauhdissa taitaa se 245hp femma kuitenkin käytännössä viedä 200hp astmaa kuin pässiä narussa, kun ilmanvastus kiilaa vierinvastuksen edelle eniten vastustavana voimana.JP_Vette kirjoitti:Alko taas autokuumetta pukkaan. Tällä kertaa ei Berlingoa eikä D-Maxia, vaan Astra 1.6 bensakoneella Sehän on kesy 200 hp, mutta kun hokasin tuon paljon mainostetun kevennysprojektin K Astran osalta, niin 200 hp 1278 kg omamassalla on farkkufemmaan (1680 kg) verrattuna 263 hp Entinen femma oli siis yleislupauksena 245 hp E85:llä, ja sitä pidin ihan kivana kulkupuoleltaan, niin eihän toi 200 hp nyt sitte niin kesy ollukkaa. Vastaavasti NG900 rättikattona painaa 1455 kg, niin siihen verrattuna tehotaso on 228 hp, eli juuri sen mitä niistä kakslitrasista saa nippa nappa höngittyä T25 punasena.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Eli se siitä sitte. Noh, en edes koeajolle ehtinyt
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09