Vähän luulen, että kun aikaa vielä hiukan kuluu, että osalla porukasta rupeaa olemaan ihan sama,
minkä yhteistyön tuloksena joku Saabi on syntynyt, kunhan pellin alta
löytyy turbovoimaa "riittävästi" ja keulalla on Saabin logo.
saabisti2 kirjoitti: Vähän luulen, että kun aikaa vielä hiukan kuluu, että osalla porukasta rupeaa olemaan ihan sama,
Näin saattaa käydä, ainakin mulle, en ole kuitenkaan niin perinteinen merkki fanaatikko.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
saabisti2 kirjoitti: Vähän luulen, että kun aikaa vielä hiukan kuluu, että osalla porukasta rupeaa olemaan ihan sama,
Joo ihan totta...Ja mä oon aika samoilla linjoilla 93t sportin kaa myös !
Ja sitäpaitsi tos subben moottoris on aika namut äänet
Hyvä siitä tulee
Impreza ei omasta mielestäni ole niitä kauniimpia autoja. Ei ulkoa eikä sisältä, ei edes Saabin kuorilla mutta tuon tekniikka on kyllä kiinnostava. Eivät moottorit ilmeisesti paljoakaan häviä viripotentiaalissa Saabiin omiin verrattaessa ja 4-veto olisi noissa tehoissa ja talvikeleissä aika ehdoton.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Tuohan on melkein paras yhdistelmä, mitä voi olla eli Subarulta kunnon ajo-ominaisuudet, varma tekniikka ja tehoa tarpeeksi + Saabilta hyvännäköinen muotoilu koriin ja sisustaan.
Jos tuo paketti olisi saatavilla Suomessa järkevään hintaan niin varmasti olisi toinenkin Saabi pihassa.
En kyl tykkää uuden imprezan valoista ne on hirveet. En kyl tiiä 9-2x ei se mun mielestä oo niin nätti ku Subaru Legacy Station Wagon. Muistuttaa liikaa niit muita subarun farmareita. Netistä löytyy muuten simmonen ku International Motoring se on japskii mut tekstiteet ja siin yhes jaksos on tosi kattava testi Impreza Vs Lancer Evo, siin on vanhojaki malleja vertailtu.
Uusimmassa Tuulilasissa oli tyypit tuosta mallista, moittivat ettei ole tuttua Saab-laatua, Subaru Saabin logoilla kuulemma Moottorissa ei vääntöä pahemmin ym. ym. Hinta USA:ssa vajaa 30 000 dollaria.