koneen vaihto ja paperit

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

koneen vaihto ja paperit

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

En ainakaan äkkiä löytänyt vastaa asiaa historiasta
Eli kun vaihdetaan tehokkaampi kone, niin täytyykö tästä uudesta koneesta olla jotain papereita...lähinnä ajattelin otetusta autosta jäljennös rekisteriotteesta :?:
Täällä on kuitenkin useampi joka vaihtanut tehokaampia koneita vaisumpien tilalle ja tietää varmaan asiasta.
Tarkoituksena on laittaa 99 nokalle ahdettu t8 tai T16 josta jälkimmäinen vaatiikiin dyno käyrät.

ps. Millä ilveellä ne katsastelee esim. jotain sellaisia autoja ahdettuina, joita ei sarja valmistuksessa ole ollutkaan. Hiukan ihmetellyt kun kuullut/lukenut näistä esim Gti-lehdestä....
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

laita katti T16! se mahtuu tuohon +20% ja katinhan saa pois :roll:
vai tarviiko se silti käyrät kun tupla 9 ei 16v ole, sitä en tiedä??

Pertti.Saarisalmi@saab.com
tuolta sain tarvittavan päästötodistuksen (ilmaiseksi!!) autonrunkonumerolla että sain vanhemman koneen uudempaan koriin.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

Ninpä tietysti, olishan toi itekkin pitäny hokata kun omassa käyttö tonnarissa juuri T16 katilla :lol:

Mut kiitti tosta osotteesta ja moottori vinkistä :wink:
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Vastaa Viestiin