Olen uusi Saab 90 omistaja joka on vuosimallia 1986. Autossa oli ostaessani vääränlaiset vanteet talvirenkaissa ja olen nyt löytänyt siihen kuuluvat peltivanteet sekä pölykapselit. Nyt ihmettelen vielä että millaisia kiinnikkeitä/klipsejä tarvitsen pölykapseleiden kiinnitykseen? Kromiset pölykapselit siis tulevat vanteiden keskiosaan. Onko jollain tietoa mistä sellaisia voisi hankkia? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista ja avusta
Saab 90 - Pölykapselin kiinnikkeet
Saab 90 - Pölykapselin kiinnikkeet
Hei,
Olen uusi Saab 90 omistaja joka on vuosimallia 1986. Autossa oli ostaessani vääränlaiset vanteet talvirenkaissa ja olen nyt löytänyt siihen kuuluvat peltivanteet sekä pölykapselit. Nyt ihmettelen vielä että millaisia kiinnikkeitä/klipsejä tarvitsen pölykapseleiden kiinnitykseen? Kromiset pölykapselit siis tulevat vanteiden keskiosaan. Onko jollain tietoa mistä sellaisia voisi hankkia? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista ja avusta
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
Re: Saab 90 - Pölykapselin kiinnikkeet
lienevät kuitenkin rosteria ne keskikapselit.
todenäköisesti löytyy harrastajilta.
todenäköisesti löytyy harrastajilta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Tuolla on kuvia vanteista kiinnikkeineen:
http://s192.photobucket.com/user/jus_sa ... /vanteet90
Nuo 90:n vanteet pillerikapseleineen ovar minulla ylimääräisenä. Samoin ylimääräisenä on toinenkin sarja pillerikapseleota.
http://s192.photobucket.com/user/jus_sa ... /vanteet90
Nuo 90:n vanteet pillerikapseleineen ovar minulla ylimääräisenä. Samoin ylimääräisenä on toinenkin sarja pillerikapseleota.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Veikkolasta löytyy kapseleita ja klipsejä, laitoin yv:tä
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis