Riippuu halutusta turvamarginaalista, itse pitäisin rajana 20 kilometriä ennen moottorivauriota
Asiallisesti vastattuna, jakopään kilometriraja alkaa lähestyä vaihtoajankohtaa, kun ketjunkiristimen ulkonema on yli 15mm. Kun ulkonema on 18-20mm, alkaa remontilla olla jo hoppu. 21mm oli meidän vanhemmassa femmassa, sitten olikin ohjelmassa täydellinen jakopääremontti (myös tasapainoakselien hilut vaihdettiin).
Eikä tuo edes rohissut vielä pahasti, jako oli jo himpan pielessä, koska selvästi pirteämmin kulki uusilla osilla.
Ajoneston koodin selvittäminen.
Re: Ajoneston koodin selvittäminen.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Ajoneston koodin selvittäminen.
Omassa reilu 500 tonnia ajetussa aerossa kiristysvara on loppunut aikapäivää sitten ja ketju roikkuu nokkien välissä oikein kunnolla kun kurkkasin venttilikopan alle. Siltikään ketju ei ole hypännyt vaikka on miten rääkkiä saanut. Korvaava kone on tulossa, joten olen ajellut sillä mielellä että hajoaa jos hajoaa.