NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
jatketaan Trumpin (osa)siteeraamista: FAKE-Berlingo!
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
^^ Go go go !!! Just itekin katselin Opelin fake-Berlingon mainosta ja mietin, että tuossapa olisi paremmalle puoliskolle mainio koiruus-auto
Ja kiitoksia taas raporteista, positiivisuus on perseestä, tuolla asenteella näissä kertomuksissa on aina hopeinen reunus ja synkkien alkuasetelmien kautta fantastiseen voittoon, kuten nytkin. Mieltä ylentävää seurattavaa.
Ja kiitoksia taas raporteista, positiivisuus on perseestä, tuolla asenteella näissä kertomuksissa on aina hopeinen reunus ja synkkien alkuasetelmien kautta fantastiseen voittoon, kuten nytkin. Mieltä ylentävää seurattavaa.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Se oli taas talliaamu tän kans. Lompakko kun on kroonisesti tyhjä, niin ei tarvinnut maksaa työstä muille eikä itselle. Mutta muiden jälkiä sai taas korjailla
Eli vasen takajarru laahas todella pahasti viikon päivät. No itsestään se myös lakkasi laahaamasta, eli laiska voitti taas. Otin kuitenki jarrun työn alle.
Lyhykäisyydessään palat on kulunu tasasesti, eli pelkkä purku ja putsaus riittää. Ei sillain stressiä.
Satulaki oli ihan ok, ruuvarilla tökein pahimmat mujut pois ja sillä siisti. Eikä carrieritkaan olleet pahat.
Mut noi liukutapit...
Kumiholkkien päästä puuttui ne suojatulpat Kaikki kurahan menee sinne holkin sisään ja lopputulos tuskin ainakaan paranee. Ylempi oli niin jumissa, ettei meinannu saada pyöriteltyä auki. Joku siinä ylemmässä vaivasi, kun putsattunakaan ei luistanut millään. Eli kanittaahan se sillon koko satulaa.
Väliaikasena purkkapaikkauksena voitelin liu'ut jarrukumirasvalla ja kasaan. Liukkarin ansiosta liuku kuten nimestäkin voisi päätellä. Mutta nyt siellä on avonainen holkki rasvattuna, joten väliaikanen purkka se todellakin on...
Tähän saakka takaa on joku aina kolahtanu kun peruuttaessa jarruttaa. Yhden peruutuksen kokemuksella ei enää kolahtanut. En tiedä meneekö korjauksen kunniaan vai satunnaisena poikkeuksena.
Muutamalla kympillä saa eBaysta korjaussarjan molempiin takanurkkiin, joten en sitte kauheasti jää märehtimään tätä. Pitäis vaan löytää se kuuluisa asennusinto... Noh, laahaava jarru syö polttoainetta niin paljo, että eiköhän se into löydy.
Jaa niin. Femmojen ominaisuus on periytynyt myös Volvoon
Mutta nyt autoa on kevennetty. Pelli kerrallaan.
Eli vasen takajarru laahas todella pahasti viikon päivät. No itsestään se myös lakkasi laahaamasta, eli laiska voitti taas. Otin kuitenki jarrun työn alle.
Lyhykäisyydessään palat on kulunu tasasesti, eli pelkkä purku ja putsaus riittää. Ei sillain stressiä.
Satulaki oli ihan ok, ruuvarilla tökein pahimmat mujut pois ja sillä siisti. Eikä carrieritkaan olleet pahat.
Mut noi liukutapit...
Kumiholkkien päästä puuttui ne suojatulpat Kaikki kurahan menee sinne holkin sisään ja lopputulos tuskin ainakaan paranee. Ylempi oli niin jumissa, ettei meinannu saada pyöriteltyä auki. Joku siinä ylemmässä vaivasi, kun putsattunakaan ei luistanut millään. Eli kanittaahan se sillon koko satulaa.
Väliaikasena purkkapaikkauksena voitelin liu'ut jarrukumirasvalla ja kasaan. Liukkarin ansiosta liuku kuten nimestäkin voisi päätellä. Mutta nyt siellä on avonainen holkki rasvattuna, joten väliaikanen purkka se todellakin on...
Tähän saakka takaa on joku aina kolahtanu kun peruuttaessa jarruttaa. Yhden peruutuksen kokemuksella ei enää kolahtanut. En tiedä meneekö korjauksen kunniaan vai satunnaisena poikkeuksena.
Muutamalla kympillä saa eBaysta korjaussarjan molempiin takanurkkiin, joten en sitte kauheasti jää märehtimään tätä. Pitäis vaan löytää se kuuluisa asennusinto... Noh, laahaava jarru syö polttoainetta niin paljo, että eiköhän se into löydy.
Jaa niin. Femmojen ominaisuus on periytynyt myös Volvoon
Mutta nyt autoa on kevennetty. Pelli kerrallaan.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Viimeksi jarruja purkaessa kaveri sanoi, että ei tuu putsauksella kuntoon. "Tyyppivika". No ei tullu ei. Ja sen jälkeen moni muukin on viisastellu, että koko satula vaihtoon.
Ei siinä sitte auttanu kuin hakea Motonetistä uusi mäntä, tiivistesarja ja liu'ut. Suoraan uusi kunnostettu satula olisi maksanu n. 50 € enemmän ja vaikka vanhan parsiminen onkin niin epäseksikästä kuin onkin, niin en muista koska viimeksi olisin saanut n. 100 € nettotuntipalkan lapaan - eikä edes verottaja voi tähän tienistiin räksyttää
Sellanen siitä tuli. Puoli tuubia jarrukumirasvaa vielä takaa sen, että pitäisi toimia
Ilmaus kesti yllättävän kauan. En sitte tiä mikä tökki, mutta lopulta ei jääny poljin pehmeäksi. Puoli pulloa pumppasin nestettä (oli jo tilkka pohjalla), että tuntu hyvältä.
Tässä on myös ollut ihmeellisiä sähkövikoja. Milloin ikkuna ei toimi, milloin lukko ei toimi, milloin vasemmalle vilkkuessa koko kojetaulu vilkkuu ja sisävalot syttyy... Kontaktihäiriötä epäilin ja Googlen mukaan oven johtosarja on tässä jonkin sortin tyyppivikapaikka. Eli johto menee poikki. Ei muuta ku ovi irti ja tutkimaan.
Sieltä jo vähän paljastuu... Joku on jo käynyt aiemmin...
Uuh, kunnon karvaperserane Ei ihme, ettei toimi.
Vähä kolvia ja pätkä Bilteman kaiutinjohtoa vuodelta 2006. Päälle samanikäistä sähköteippiä. Melkein voisin vannoa, että uskaltaa luvata sen verran takuuta, että auto paalataan ennen tuon porsimista uudestaan
Samalla tuli sitten korjattua toinenkin vika ihan vahingossa
Eli kuskin ikkuna laskee alas saakka. Ja nyt nousee automatiikalla myös ylös! Järkeenhän toi käy. Eli kai toi karvaperserane vastusti virran kulkua niin paljo, että Volvon automatiikka luuli jonkun pään olevan lasin välis. Ja vastaavasti varmaan alas mennes oli raskas kohta, missä automatiikka suojeli päätä ja/tai mekanismia. Nyt kun Bilteman johto kera kunnon juotoksen toimii suprajohdinta vastaavalla tasolla, niin automatiikka ei katkase lasin kulkua.
Autoa on taas parsittu. Kohta tulee jo 450 tkm mittariin. Auton piti mennä joulukuussa 2018 myyntiin, mutta maksuaikataulussa tuli muutoksia ja en vieläkään saanut ruoskaa nimiini. Ehkä tammikuussa uusi yritys... Kotimatkalla kelpasi mennä tankille, "kun diesel maksaa saman mitä bensa". Ja dieseliähän tää imee ihan huolella.
Karvian ABC on aina varma valinta hintatietoiselle, siellä ei ole koskaan kallista. Bonusten jälkeenhän hinta on 1,322 €/l. Vastavuoroisesti tietämäni epähintatietoisin asema on Nokialla Shell, josta ajan päivittäin ohi. Pari tuntia myöhemmin siellä oli tämmönen hinnasto
Tankki ei ollut ihan tyhjä, joten säästöä syntyi vain 8,67 € Sen perässä kuitenkin kannatti kiertää n. 10 km
Ei siinä sitte auttanu kuin hakea Motonetistä uusi mäntä, tiivistesarja ja liu'ut. Suoraan uusi kunnostettu satula olisi maksanu n. 50 € enemmän ja vaikka vanhan parsiminen onkin niin epäseksikästä kuin onkin, niin en muista koska viimeksi olisin saanut n. 100 € nettotuntipalkan lapaan - eikä edes verottaja voi tähän tienistiin räksyttää
Sellanen siitä tuli. Puoli tuubia jarrukumirasvaa vielä takaa sen, että pitäisi toimia
Ilmaus kesti yllättävän kauan. En sitte tiä mikä tökki, mutta lopulta ei jääny poljin pehmeäksi. Puoli pulloa pumppasin nestettä (oli jo tilkka pohjalla), että tuntu hyvältä.
Tässä on myös ollut ihmeellisiä sähkövikoja. Milloin ikkuna ei toimi, milloin lukko ei toimi, milloin vasemmalle vilkkuessa koko kojetaulu vilkkuu ja sisävalot syttyy... Kontaktihäiriötä epäilin ja Googlen mukaan oven johtosarja on tässä jonkin sortin tyyppivikapaikka. Eli johto menee poikki. Ei muuta ku ovi irti ja tutkimaan.
Sieltä jo vähän paljastuu... Joku on jo käynyt aiemmin...
Uuh, kunnon karvaperserane Ei ihme, ettei toimi.
Vähä kolvia ja pätkä Bilteman kaiutinjohtoa vuodelta 2006. Päälle samanikäistä sähköteippiä. Melkein voisin vannoa, että uskaltaa luvata sen verran takuuta, että auto paalataan ennen tuon porsimista uudestaan
Samalla tuli sitten korjattua toinenkin vika ihan vahingossa
Eli kuskin ikkuna laskee alas saakka. Ja nyt nousee automatiikalla myös ylös! Järkeenhän toi käy. Eli kai toi karvaperserane vastusti virran kulkua niin paljo, että Volvon automatiikka luuli jonkun pään olevan lasin välis. Ja vastaavasti varmaan alas mennes oli raskas kohta, missä automatiikka suojeli päätä ja/tai mekanismia. Nyt kun Bilteman johto kera kunnon juotoksen toimii suprajohdinta vastaavalla tasolla, niin automatiikka ei katkase lasin kulkua.
Autoa on taas parsittu. Kohta tulee jo 450 tkm mittariin. Auton piti mennä joulukuussa 2018 myyntiin, mutta maksuaikataulussa tuli muutoksia ja en vieläkään saanut ruoskaa nimiini. Ehkä tammikuussa uusi yritys... Kotimatkalla kelpasi mennä tankille, "kun diesel maksaa saman mitä bensa". Ja dieseliähän tää imee ihan huolella.
Karvian ABC on aina varma valinta hintatietoiselle, siellä ei ole koskaan kallista. Bonusten jälkeenhän hinta on 1,322 €/l. Vastavuoroisesti tietämäni epähintatietoisin asema on Nokialla Shell, josta ajan päivittäin ohi. Pari tuntia myöhemmin siellä oli tämmönen hinnasto
Tankki ei ollut ihan tyhjä, joten säästöä syntyi vain 8,67 € Sen perässä kuitenkin kannatti kiertää n. 10 km
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
No nyt tää on sit Toris myynnis. Siä hintana 7000 €, saabistille 6000 €. Tästä hyvä talvilelu jos lompakko ei piisaa Saabin katumaasturiin
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ei siihen kauheen paljon paksumpaa lompakkoa tarvi: https://www.nettiauto.com/10170618
Ostamiseen siis. Ajaminen onkin eri asia
Ostamiseen siis. Ajaminen onkin eri asia
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ääh, huono myyntipuhe
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Eihän tuollainen 2.4 litrainen voi paljoa syödä.AZP kirjoitti:Ei siihen kauheen paljon paksumpaa lompakkoa tarvi: https://www.nettiauto.com/10170618
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Otetaas tämän uudetaan. Eli kevennyksenä viä tuore leima yllä olevan puslan edelleen ollessa paikallaan:
En ollut mukana virkailin työtä syynäämässä, vaan selasin hevoslehteä tyttäreni kanssa. Kun kuulin lopputuleman katsastuksesta, kysyin vielä erikseen, että eikö noissa takatukivarsissa muka ollut väljää, niin inssi sanoi, että ei ollut rujosta ulkonäöstä huolimatta Noh, kamalaahan se on pettyä näin päin.
Muutenhan tää talviautojen kuningas on seissyt viime päivät tyhjänpanttina pihassa. Ja sen kyllä huomasi. Olisi pitänyt Ardicilla vetästä kabiini lämpöseks ennen katsastusta, oli meinaan hiukan piukassa tämä jää.
Tarkotus oli tuoreen leiman myötä vetästä ostohousut jalkaan ja lähteä tyrkyttämään möhköfanttia häkkikauppiaille, mutta tässä puolen tunnin säteellä ei ole ainuttakaan kiinnostavaa autoa tyrkyllä. Siksi puolen tunnin säteellä, että pidemmälle niitä ruoskia ei kannata mennä kattomaan. Menee aikaa ja vaivaa hukkaan. Tän positiiviylläriVolvonhan ostin työpaikan naapurista, eli tähän en käyttänyt aikaa kuin 30 sek suuntaansa kävelemällä
Noh, hyviä kandidaatteja kun ei ole tyrkyllä, niin on sitte aikaa raapustella tänne foorumille. Menee se päivä näinki.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Mitkä on uuden kandin toivotut speksit? Vastaleimattu Volvo vaihtumassa vaihtelunhalun vuoksi vai vaivaako vaunua viat?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Autokuume lähinnä vaivaa. Ja kulutus on iso. Ja kulut. Ihan puolitosissaan meinasin jotain chättiauton halvinta 1.0 Focustaki... Toisaalta jos nyt ottaa tonnin pari takkiin tän kans, niin ei sitä vaihtoa voi rahalla perustella. Eli autokuume. Avopuoliso siitä aina naljailee, et joudun toteuttaan autokuumetta "hänen" autolla, kun Astran vaihto sillon tällön ei oo arkirealismia
Inkkuja kans kattelin, mut niistä kun karsii ilman AGR-penkkejä olevat pois, niin lyhyt on lista. Viiru-femmoja kans selasin, mut pitää olla tomaatti ja nahat. Prius+ olis jees, mut se ainut puoli milliä tuupattu 10k maksava on jo myyty enkä oikeen yli kympin autoa oo harkittemas tohon pihaan neuvola-autoks.
Inkkuja kans kattelin, mut niistä kun karsii ilman AGR-penkkejä olevat pois, niin lyhyt on lista. Viiru-femmoja kans selasin, mut pitää olla tomaatti ja nahat. Prius+ olis jees, mut se ainut puoli milliä tuupattu 10k maksava on jo myyty enkä oikeen yli kympin autoa oo harkittemas tohon pihaan neuvola-autoks.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
^Hyvä että on muitakin vaivaisia kuin minä vaan. Mulla on kanssa 10K maksimibudjetti ainakin ensi vuoden. Kannattaa tsekata noita paljon ajettuja avoimin mielin, minäkin tuota harrastin yhdessä välissä, löytyi yllättävän tuoretta kulkinetta kun on tarpeeksi poljettu lyhkäsessä ajassa.
Siitä kolmevuotias Dacia ->https://www.nettiauto.com/dacia/logan-mcv/10059764
On tilaa ja tyyliä ja pienet kulut
Siitä kolmevuotias Dacia ->https://www.nettiauto.com/dacia/logan-mcv/10059764
On tilaa ja tyyliä ja pienet kulut
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Eikös tässä neuvolavankkurissa pitänyt pystyä kuljettamaan (lähitulevaisuudessa kahta) turvaistuinikäiästä, sen lisäksi paria jotain lehmän kokoista koiraa ja tarvittaessa varmaan sitten joskus koko perhettä koirineen, vaunuineen, tavaroineen kaikkineen?
Ei voi näillä reilusti alle 10 k€:n vankkureilla ainakaan pieleen mennä, tosin ne nahat tai AGR:t puuttuu, mutta on niin ryhdikäs ajoasento että kelpais varmaan vaikka pikajunan istuimet:
https://www.nettiauto.com/9508320
https://www.nettiauto.com/9773414
https://www.nettiauto.com/10071023
Ja sitten vaan projektitopikkia kehiin kun noista on paras valittu
Ei voi näillä reilusti alle 10 k€:n vankkureilla ainakaan pieleen mennä, tosin ne nahat tai AGR:t puuttuu, mutta on niin ryhdikäs ajoasento että kelpais varmaan vaikka pikajunan istuimet:
https://www.nettiauto.com/9508320
https://www.nettiauto.com/9773414
https://www.nettiauto.com/10071023
Ja sitten vaan projektitopikkia kehiin kun noista on paras valittu
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
^^Daciassa on kyllä henkinen kynnys olemassa. Siis Relluhan on autona yhtä hyvä tai huono kuin muutkin, mutta on siinä siltiki sellanen... Nooh, se on Dacia
Mun paras loppuunajettujen bongaus on vuoden tai kahden takaa V60 Hybrid. Olikohan n. 7 k€ ja mittarissa reilu 400 tkm. Tais olla myynnis suoraan taksiyrittäjän tallista. Ei se montaa päivää chättiautossa hengaillut ja myynti-ilmotuksen mukaan ihan soiva peli ja huollettu hyvin, kuten nyt yrittäjän työkalusta voisikin olettaa.
^Joo kyllä tässä neuvolavankkurissa pitäisi koko perheen kulkea mukana. Tosin toinen niistä lehmistä meni koirien taivaaseen potemaan selkävaivojaan, joten siltä osin ainakin toistaiseksi riittää standardin mukainen auto. Eli kun on rivaripääty, pari lasta ja koira, niin autonaki voi olla tylsä ja harmaa koppero, jopa C-segmenttiläinen.
Noita Berlingoja on tullut puoliläpällä kyllä katottua ja olisihan niissä kieltämättä hinta ja laatu aika hyvin tontilla. Samalla kun hyppäisi noin uusin kärryihin, niin ei tarttisi noita 69 € maksavia katsastuksiakaan suorittaa kuin joka toinen vuosi Toi keskimmäinen linkki on mun silmissä houkuttelivin, mutta siinä ei ole lasikattoa (ainakaan ei kehuta tai ole kuvissa) ja se ei täytä mun ostohousujen kynnystä eli max 30 min Nokialta.
Jos nyt unohdetaan omat pervoudet autoissa, niin avopuoliso hehkuttaa V70 puolesta. Ne vain ovat niin ylihintasia, että yhden sellasen hinnalla saa kaksi Insigniaa tai Femmaa. Ja varmaan kolme Berlingoa
Berlingosta hän ei ole koskaan haaveillut, mutta Volkkarilta sitä Caddya vai Caddy Maxia kylläkin. Ja joskus jotain susirumaa ilmestystä nimeltä Yaris Verso tms. Et vois se Berlingo kelvatakki. Tosin sitä 2.2 TiD Femmaa hän aina muistelee kaiholla.
Mun paras loppuunajettujen bongaus on vuoden tai kahden takaa V60 Hybrid. Olikohan n. 7 k€ ja mittarissa reilu 400 tkm. Tais olla myynnis suoraan taksiyrittäjän tallista. Ei se montaa päivää chättiautossa hengaillut ja myynti-ilmotuksen mukaan ihan soiva peli ja huollettu hyvin, kuten nyt yrittäjän työkalusta voisikin olettaa.
^Joo kyllä tässä neuvolavankkurissa pitäisi koko perheen kulkea mukana. Tosin toinen niistä lehmistä meni koirien taivaaseen potemaan selkävaivojaan, joten siltä osin ainakin toistaiseksi riittää standardin mukainen auto. Eli kun on rivaripääty, pari lasta ja koira, niin autonaki voi olla tylsä ja harmaa koppero, jopa C-segmenttiläinen.
Noita Berlingoja on tullut puoliläpällä kyllä katottua ja olisihan niissä kieltämättä hinta ja laatu aika hyvin tontilla. Samalla kun hyppäisi noin uusin kärryihin, niin ei tarttisi noita 69 € maksavia katsastuksiakaan suorittaa kuin joka toinen vuosi Toi keskimmäinen linkki on mun silmissä houkuttelivin, mutta siinä ei ole lasikattoa (ainakaan ei kehuta tai ole kuvissa) ja se ei täytä mun ostohousujen kynnystä eli max 30 min Nokialta.
Jos nyt unohdetaan omat pervoudet autoissa, niin avopuoliso hehkuttaa V70 puolesta. Ne vain ovat niin ylihintasia, että yhden sellasen hinnalla saa kaksi Insigniaa tai Femmaa. Ja varmaan kolme Berlingoa
Berlingosta hän ei ole koskaan haaveillut, mutta Volkkarilta sitä Caddya vai Caddy Maxia kylläkin. Ja joskus jotain susirumaa ilmestystä nimeltä Yaris Verso tms. Et vois se Berlingo kelvatakki. Tosin sitä 2.2 TiD Femmaa hän aina muistelee kaiholla.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
En tiedä mistä päin Nokiaa lasket lähdön, mutta kyllä mun karttageneraattori näyttää välimatkaksi Lempäälän autotaivaaseen Nokialta 24 min.
Se Lempäälän XTR olis munkin valinta noista, siinä kohtaa korkein trimmileveli, sopiva hinta, ikä ja kilsat. Modutopin (ja automaatin) puute olis mullekin kyllä showstopperi.
Jos Yaris Verso kelpaa, niin ainoa peruste kieltäytyä Linkosta on vakava ranskalaisallergia. Ja siihen ymmärtääkseni voi tepsiä siedätyshoito
Se Lempäälän XTR olis munkin valinta noista, siinä kohtaa korkein trimmileveli, sopiva hinta, ikä ja kilsat. Modutopin (ja automaatin) puute olis mullekin kyllä showstopperi.
Jos Yaris Verso kelpaa, niin ainoa peruste kieltäytyä Linkosta on vakava ranskalaisallergia. Ja siihen ymmärtääkseni voi tepsiä siedätyshoito
Eikös yksi sellainen jo loju siinä rivarin parkkiksella?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K