pitkän, siis tarkoitan pitkän linjan saabisti pistää ostaen ja jemmaan pahojen päivien varalle kalustoa

niistä pääsee tarvittaessa sitten yhdellä romumiehen käynnillä eroon, meinaan pitkän linjan romumiehen joka tulee kärryn kanssa kylään.
Kyllähän nuo -80 luvun alku ja puolenvälin og 900 GLE, GLI ja GLS tulevat olemaan haluttuja ja arvossaan kun niitä on niin vähissä määrin. Uutena ollessaan muodostivat valtaosan autokannasta, minne lie hävinnyt.PyryR kirjoitti:Nyt olisi taas aika löytyöjä! Esim tämä alkupään alle 200 tkm ajettu automaatti-Satku, ei ihan jokapäivä/kuukausi/vuosi tule enää vastaan0
Turbo finlandia SIA 900. turbo 145 hv viimeinen kolmesta jota valmistettiin Frankfurtin näyttelyä varten näissä oli erikoisvarustus sekä väri (laivastonsininen) varusteet mm: ilmastointi sähköikkunat ja peilit plyyssivehhoilu sekä tehdaspidennetty kori.
https://www.autorekisteri.fi/?kysely=3
YK1AT44S1B6004414pjv kirjoitti: ↑To Helmi 28, 2019 21:40Ei mun uteliaisuus sentään 2,95 € saakka veny.![]()
Kannattaa kyllä historiaa ja kaikkea muutakin tonkia huolella, jos tuota lähtee ostelemaan. Olisko tämä nyt sitten oikeasti ensimmäisiä CD:itä ja lähtenyt Ugista tuollaisessa värissä? Mallivuosi ainakin on 81, eikä 80. Ja tuliko paksumpi puskurin lista 82? Jos kyllä, mitä muuta kuin puskurit on vaihdettu?