NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Jaa että Volle. Tossa on kaikki mitä sää tarvitset ->https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10166991
Siitä singahdat Treelle ja tinkaset alle maagisen kympin. Luulis kelpaavan emännällekin !
Ja täähän olis paljon järkevämpi ja halvempikin, Volle sekin -> https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10172748
Siitä singahdat Treelle ja tinkaset alle maagisen kympin. Luulis kelpaavan emännällekin !
Ja täähän olis paljon järkevämpi ja halvempikin, Volle sekin -> https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10172748
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
^^28 min näemmä. Jotenki mielsin ton Ideaparkin seudun yli puoleen tuntiin. C-segmenttiläinen olis järkiostos, mut totuus on se, et sellanen on ahdas. Sillon harvoin kun koko porukka lähtee, niin kyllä sinne mahtuu vaikka sen koiranki kans, mut ihmismäärä ei. Jos olisin 30 cm lyhyempi niin menis jo ok, mut ku en oo...
^R-Design olis kyl oikea namu paatuneelle saabistille Siin tökkii se, et kun ton saman 10 k heittää hinnaks Femmaan tai Insigniaan, niin loppuu into nopeeta... Ei sillä, kilsat riippuu ajosta ja huollosta, mutta kyl se 300 tkm vähemmän jotenki tuntuu järkevämmältä. Tosin T7:n tapaukses se 450 tkm ajettu lienee helposti paremmas kunnos kuin 150 tkm ajettu tikittävä aikapommi
^R-Design olis kyl oikea namu paatuneelle saabistille Siin tökkii se, et kun ton saman 10 k heittää hinnaks Femmaan tai Insigniaan, niin loppuu into nopeeta... Ei sillä, kilsat riippuu ajosta ja huollosta, mutta kyl se 300 tkm vähemmän jotenki tuntuu järkevämmältä. Tosin T7:n tapaukses se 450 tkm ajettu lienee helposti paremmas kunnos kuin 150 tkm ajettu tikittävä aikapommi
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Onko kulutus millainen? Nimim. "vastaava" GM tuote (Chevrolet Captiva 2,0D jäteöljyvatkaimella ja 4wd) on ihan oikeasti janoinen kun ei alle 10 pääse millään samassa ajossa missä femma (MY05 Aero wagon manuaali) vie ehkä 0,5 enemmän E85 ajaessa.. Siinä tosin lienee kyllä jotain vikaa, tai sitten ajotietokone on optimistisin koskaan kun se sanoo 7,8-8,5 lukemiaJP_Vette kirjoitti: ↑La Joulu 29, 2018 20:35Autokuume lähinnä vaivaa. Ja kulutus on iso. Ja kulut.
Mun paras loppuunajettujen bongaus on vuoden tai kahden takaa V60 Hybrid. Olikohan n. 7 k€ ja mittarissa reilu 400 tkm. Tais olla myynnis suoraan taksiyrittäjän tallista. Ei se montaa päivää chättiautossa hengaillut ja myynti-ilmotuksen mukaan ihan soiva peli ja huollettu hyvin, kuten nyt yrittäjän työkalusta voisikin olettaa.
Tuolla hintaa ei ihme jos on mennyt reilusti ajettu D6 nopeasti, voisin itsekin sortua jos reilusti alle 10k saisi. Ettei ois tämä jota on muistaakseni yli 6kk yritetty myydä naurettavalla hinnalla: https://www.nettiauto.com/volvo/v60/9780022
Alkusyksystä taisi olla 16k ellei enemmänkin pyynti..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Sinne siis heti huomenna
Näinhän se on. Eikä se välttämättä parane vaihtamalla segmenttiä aakkosissa eteenpäin. Farkku-A-insignian kontti on mitoiltaan melko identtinen farkkumallisen J- tai K-Astran kanssa, ja etkös joskus itsekin todennut, että iso mies istuu uudessa Corsassa tai Astrassa etupenkillä ihan yhtä väljästi kuin Insigniassa?
Kun ei auton ulkomittojen suurentaminen auta, niin pitää ryhtyä etsimään apuja fiksummasta tilankäytöstä. Noista perinteisen muotoisista henkilöautoista kun se tila loppuu kesken perhe+koira+tavaraa -yhdistelmällä joka tapauksessa. Ja fiksumpaa tilankäyttöä löytyy sitten ylivoimaisesti.... no taidatte jo tietää, ei jauheta tästä enempää
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
^^Kulutus oli 8,5 l/100km tässä meidän seka-ajossa kunnes Ardic alkoi aktiivisesti tulemaan kuvioon lämpötilan laskettua. Nykyään menee se 10 l/100km. Mittausvirheessä ei ole huomioitu matkamittaria... Ajotietokone valehtelee näemmä kesät talvet n. 2,5 l/100km
Toi linkittämäsi V60 lienee se sama, jonka itse bongasin. Tuo kolhittu lokari kuulostaa liian tutulta, kun muistaakseni siinäkin oli silloin lokasuoja rytys. Tosin nyt joku onnenonkija on tehnyt itse ja säästänyt tonnien tilin toivossa Jos olisi investoinut purkaamolta ostettuihin lokareihin, olisi tili varmaan jo tullut. Mitä itse noita 500-1000 € leimattuja ruoskia joskus väkisin koitin hukata, niin millään muulla ei ole väliä kuin ulkonäöllä. Tuskin se hinnan noustessa helpompaa on kolhittua ja huonosti korjattua autoa myydä, tosin tossa kympin luokassa voi olla joku sellanen, joka laskee korikorjaukselle hinnan ja korjauttaa sen sitten mieleisekseen. Tonnin luokassa pitää olla melko helmi vehje muuten, ellei sitten omalla talkootyöllä osaa ammattilaisen jälkeä tehdä.
^Noissa C-segmenttiläisissä on se vika, että jos mä ajan niin takaa on blokattu keski- ja reunapaikka. Siis on mahdollista ajaa penkki edes, mutta ei sillä kauppaa pidemmälle mielellään aja. Femmalla riitti sen verran pieni penkin siirto, että kaikilla oli kivaa. Tossa XC90:ssä mä saan pitää penkin täysin takana ja silti taakse mahtuu
A Inkussa en ole koskaan istunut. Oletan vain, että siellä on takapenkillä tilaa vaikka mä olisin kuskina. Mutta se on totta, että jos itselleen autoa ostaa, niin Corsassa on B Inkkua enemmän tilaa
Toi linkittämäsi V60 lienee se sama, jonka itse bongasin. Tuo kolhittu lokari kuulostaa liian tutulta, kun muistaakseni siinäkin oli silloin lokasuoja rytys. Tosin nyt joku onnenonkija on tehnyt itse ja säästänyt tonnien tilin toivossa Jos olisi investoinut purkaamolta ostettuihin lokareihin, olisi tili varmaan jo tullut. Mitä itse noita 500-1000 € leimattuja ruoskia joskus väkisin koitin hukata, niin millään muulla ei ole väliä kuin ulkonäöllä. Tuskin se hinnan noustessa helpompaa on kolhittua ja huonosti korjattua autoa myydä, tosin tossa kympin luokassa voi olla joku sellanen, joka laskee korikorjaukselle hinnan ja korjauttaa sen sitten mieleisekseen. Tonnin luokassa pitää olla melko helmi vehje muuten, ellei sitten omalla talkootyöllä osaa ammattilaisen jälkeä tehdä.
^Noissa C-segmenttiläisissä on se vika, että jos mä ajan niin takaa on blokattu keski- ja reunapaikka. Siis on mahdollista ajaa penkki edes, mutta ei sillä kauppaa pidemmälle mielellään aja. Femmalla riitti sen verran pieni penkin siirto, että kaikilla oli kivaa. Tossa XC90:ssä mä saan pitää penkin täysin takana ja silti taakse mahtuu
A Inkussa en ole koskaan istunut. Oletan vain, että siellä on takapenkillä tilaa vaikka mä olisin kuskina. Mutta se on totta, että jos itselleen autoa ostaa, niin Corsassa on B Inkkua enemmän tilaa
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
On se hurjaa tuo marjalingon fanittaminen
Taksimallisen Caddyn kyydissä olen joskus krapulapäissä matkustanut 30km ja se kyyti oli rumaa. Hyvä ettei hampaista lähtenyt paikat. Bärlinkko varmaan tässä kohtaa parempi.
Kyllä ainakin D-segmenttiin mahtuu ihan hyvin. Kuski 190cm ja toistasataa kiloa, kuskin takana 5-vuotias ei yllä etupenkkiin ja koira sekä läjä tavaraa kulkee kevyesti mukana. Urheiluautoksi sitä ei voi kutsua, mutta 8,5sek 0-100 ja kitkarenkailla talvinopeuksilla ajotietokoneen mukaan 4,6l. Webastolla ja todellisella kulutuksella tietty enemmän.
Taksimallisen Caddyn kyydissä olen joskus krapulapäissä matkustanut 30km ja se kyyti oli rumaa. Hyvä ettei hampaista lähtenyt paikat. Bärlinkko varmaan tässä kohtaa parempi.
Kyllä ainakin D-segmenttiin mahtuu ihan hyvin. Kuski 190cm ja toistasataa kiloa, kuskin takana 5-vuotias ei yllä etupenkkiin ja koira sekä läjä tavaraa kulkee kevyesti mukana. Urheiluautoksi sitä ei voi kutsua, mutta 8,5sek 0-100 ja kitkarenkailla talvinopeuksilla ajotietokoneen mukaan 4,6l. Webastolla ja todellisella kulutuksella tietty enemmän.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Vollen alkutaipaleella mainittiin seka-ajossa alle ysii, iha kohtuulline isol nelivedolle mielestäni. No mun suburbani vei nätis ajos reiluu kolmeetoista , no tosin kulutus ei juur muuttunu vaiks löi hytin täyteen porukkaa ja kärryn perään.
Tuohon berlingoon vaihtaessa voittaa veroissa vissii joku 300e/v, näppärämpi parkkeerata, kulutus tietty pienempi mut paljonko niitä kilsoja tulee et onko iso ero käytännössä. Ja tasoittuuko ero maantiellä..
Renkaat on tietty halvemmat mut eikös ne oo volles ny hoidos?
Tappiopuolella sitten rutkasti hevosii ja neliveto.
Sinnittelet kevääseen ja avo ajoon
Tai no jos emännys tykkäs femmast niin joku vähemmä ajettu 1.9 tids hakuu..
Tuohon berlingoon vaihtaessa voittaa veroissa vissii joku 300e/v, näppärämpi parkkeerata, kulutus tietty pienempi mut paljonko niitä kilsoja tulee et onko iso ero käytännössä. Ja tasoittuuko ero maantiellä..
Renkaat on tietty halvemmat mut eikös ne oo volles ny hoidos?
Tappiopuolella sitten rutkasti hevosii ja neliveto.
Sinnittelet kevääseen ja avo ajoon
Tai no jos emännys tykkäs femmast niin joku vähemmä ajettu 1.9 tids hakuu..
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Itse olen Caddy Maxin keskirivillä istunut ilman krapulaa ja muutenkin selvinpäin Turusta Perniöön ja takaisin saman päivän aikana. Mitä siitä mahtaa tulla? Yli 1,5 tuntia kuitenkin. Muistan että iyselläni keskirivillä oli vaikea löytää mukavaa asentoa, muuten kyydistä ei jäänyt sen positiivisempaa tai negatiivisempaa kuvaa. Sopii kuitenkin odottaa, että ranskalaiset osaa tuon matkustusmukavuuden paremmin kuin tiukkakuriset teutoonit.
Berlingon takapenkillä en ole koskaan matkustanut, olen sen vain koeistunut. Takapenkkejähän on autoissa tarjolla joka lähtöön kun jokaisella meillä on aika uniikki kroppa ja mieltymykset istumisen suhteen. Itselläni ei ole oman auton kanssa niin väliä miten aikuinen takapenkillä istuu, kun meillä ei siellä juuri koskaan aikuisia matkusta (varsinkasn minä itse), enemmän on tällä hetkellä merkitystä sillä miten sinne mahtuu turvaistuimet ja miten niille istuimille mahtuu köyttämään pari pikkuriiviötä.
Tähän tarkoitukseen kirahvinkuljettimen korkea liukuovi ja hieman korkeammalla oleva penkki olisi hyviä, kun ei tarvi sisään kurotella kyykyssä eikä lyö päätänsä auton kattoon. Varsinkin nyt kun tuo vanhempi kääntyi nenä keulan suuntaan ja alkoi samalla käyttämään istuimen vöiden sijaan auton omia liinoja köyttämiseen. Vyön avaaminen herralta kyllä onnistuu jo, mutta kiinnitys ei. Kolkissa on sitä myöten upotetut takavöiden vastinkappaleet, että sen istuimen ja riiviön päälle pitää suunnilleen kyyristyä makaamaan, että ylettyy työntämään soljen kiinni. Tosin on vielä käytämnössä tuo akrobatia kokeilematta missään kirahvinkuljettimessa, voihan se olla vähintään yhtä haastavaa niissäkin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Vastaavassa tilanteessa meillä taaperot siirtyivät aina apukuskin taakse ja ne opetettiin tarjoamaan turvavyö isukille, joka sitten ylettyi laittamaan vyön kiinni ja kiristämään etupenkiltä.
Niksipirkka.
Niksipirkka.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Täytyykin testailla miten hyvin sitä etupenkiltä ylettyisi. Tosin se hanttarin takana oleva paikka ei ole meillä ihan optimi, koska se sivu autosta on tallissa seinää vasten, jolloin pojan ahtaaminen sieltä autoon ei ole kovin kätevää. Sen vuoksi sillä puolella makoilee autossa harvemmin matkustava kuopus, joka odottelee irtokaukaloonsa sidottuna kiltisti että auto on peruutettu ulos tallista ja kaukalo naksutetaan vasta sitten telakkaan kiinni.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Noi korkeammalla olevat penkit on kyl luksusta tuossa turvaistuinjumpassa, eipä silti ole tila-autoja enää ikävä kun pakollista tarvetta ei enää ole.
Kävin tänään isän xtrailin kanssa heittää lenkin ja hyllä vaan neliveto on aika eri peli, sinänsä aika hyvät myyntiajat tuolle tai makeimmat ajokelit..
Kävin tänään isän xtrailin kanssa heittää lenkin ja hyllä vaan neliveto on aika eri peli, sinänsä aika hyvät myyntiajat tuolle tai makeimmat ajokelit..
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Siis juu meni lämpösillä ja syyskeleillä helposti siihen 8,5 l/100km, mutta nyt kylmällä imee sen kympin vaikka kuinka päin ajelis. Toisaalta laahaava takajarrukin saattoi tehdä osansa ja nyt se on viimein selätetty. Tai ainakaan koko nurkka ei haise ja hohkaa kuumaa. Mikä tietysti on suotavaakin, ottaen huomioon vaihdetut osat. Ja sen korjauksen jälkeen ei ole kertaakaan tankattu täyteen saakka, kun tuo ajomäärä on romahtanut mammaloman myötä.
Juu totta, Volvos on nyt renkaat kondikses. Ja leima on kondikses. Ja muutenkin tulevat remontit on ylläreitä, koska kaikki rahaa vievät on nyt korjattu, jos ei laske pakkausteipillä korjattua lisäjarruvaloa ja himmeitä ajovaloja. Tuossahan mä jo aikasemmin kirjotin, että myytäes kun ottaa tonnin pari takkiin, niin ei autokuumetta rahalla voi perustella Mut se on se hetken fiilis, josta ei pääse eroon kuin vaihtamalla autoa. Ja jos joku tän nyt sattuu ostamaan (järkevään hintaan), niin mulla on aikalailla avoin mieli korvaajaksi. Ei tartte tyrkyttää vaihdos, vaan saa tinkiä vapaasti. Yksi realistinen vaihtoehto on seki, että ostaa tonnin ruoskan ja korjaa sitä tonnilla. Nyt kun tuo toinen muksu alkaa realisoitumaan, niin kyllä sitä rahaa taas meneeki sinne tänne plus avopuolison tulotaso romahtaa
Ja joo, neliveto on kova. Etenki tämmönen raskas ja laiska hyvillä talvirenkailla, kun ei tätä oikeen saa mitenkään vetämään tyhjää. Tai no ruopasee tää peilijäällä sen ekan puoli metriä ja sit mennään. Ja kunnon maavara, niin ei risteysalueiden karheet hirveästi huoleta. Tai muista autoista tippuneet jääpaakut.
Niin tai näin, niin syksy taas näyttää työelämässä sen verran synkältä, että mitään kamalan kallista ratkasua en ajatellut tehdä. Tarkoittaen lähinnä, että ei kyllä enempää rahotusyhtiön raatoja mun nimiin. Vaikka se varmaan avopuolison ajoilla olisikin halvinta ottaa uusi hinnat alkaen -ruoska pihaan makaamaan.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Saabien kans ehti jo tottumaan halpoihin purkuosiin. Volvon kans on toisin, kun takasumari päätti hajota.
Noh, onneks on just katsastettu niin ei tarvi kiireellä ostaa uutta
Sumarin lasi jäi aamulla Rellun etulokariin. Pientähän toi, kun oli vain Rellu eikä joku tarhan asiakkaista.
OP Pohjola pikasesti laski et liikennevakuutuksen bonushaitta on vajaa 700 € Haitan välttää jos maksaa sitte korjaamolaskun pois, kun se on tiedossa. Noh, eikai tota kukaan tee halvemmalla mitä vakuutuksen hintanousu on eli todistettakoo tässä sitä ikuista viisautta, että "vakuutushan sen maksaa".
Tää kerran taas todisti sen, että kannattaa kattoa mitä vakuutus maksaa autoon. Josain C Vectras ei pomppais noin paljoa. Ja sitä en sit tiä, et kun tää uus henkilökohtanen bonusmalli on käytös et pomppaako mulla nyt sitte Astranki liikennevakuutus tän takia
Se täs on nyt hyvä puoli, niiden henkilövahinkojen lisäks, että ton möhköfantin valo maksaa n. 50 € eli ei tuu mieleenkään oman auton vahinkoihin käyttää vakuutusyhtiön osamaksua.
Noh, onneks on just katsastettu niin ei tarvi kiireellä ostaa uutta
Sumarin lasi jäi aamulla Rellun etulokariin. Pientähän toi, kun oli vain Rellu eikä joku tarhan asiakkaista.
OP Pohjola pikasesti laski et liikennevakuutuksen bonushaitta on vajaa 700 € Haitan välttää jos maksaa sitte korjaamolaskun pois, kun se on tiedossa. Noh, eikai tota kukaan tee halvemmalla mitä vakuutuksen hintanousu on eli todistettakoo tässä sitä ikuista viisautta, että "vakuutushan sen maksaa".
Tää kerran taas todisti sen, että kannattaa kattoa mitä vakuutus maksaa autoon. Josain C Vectras ei pomppais noin paljoa. Ja sitä en sit tiä, et kun tää uus henkilökohtanen bonusmalli on käytös et pomppaako mulla nyt sitte Astranki liikennevakuutus tän takia
Se täs on nyt hyvä puoli, niiden henkilövahinkojen lisäks, että ton möhköfantin valo maksaa n. 50 € eli ei tuu mieleenkään oman auton vahinkoihin käyttää vakuutusyhtiön osamaksua.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
On muuten vakuutusmaksut hienoisesti nousseet tuon hienon uudistuksen jäljiltä. Saabissa täyskasko ja liikennevakuutus vanhan laskutavan mukaan, vuosikustannukset 350 euroa. Erinäköisiin muihin kulkineisiin hakenut useamman vakuutusyhtiön laskureilla ja omilla virheettömillä vahinkotiedoilla (eli täydet bonarit sekä liikenteeseen että kaskoon), ja vaikea saada mihinkään autoon alle 500 euron vuosikustannusta.
Yksi syy lisää jatkaa nykyisellä autolla...
Yksi syy lisää jatkaa nykyisellä autolla...
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Sulla näyttää laskeneen, koskapa toisessa ketjussa tarkassa raportissasi oli neljän vuoden ka 393
9-5 Aero - 00