Apuva! nielaisin lasinpalan..

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Jep, siellähän se mahassa köllötteli kuvissa se lasinpala.. ja kun ei ollut mihinkään tarttunut kiinni, niin odotellaan sen luonnollista poistumista ja toivotaan ettei se tee tuhojaan.. ja tietty tarkkaillaan ettei tule verta ulosteessa.

*aatana.. ja lisää kaljaa ääntä kohti, nyt tosin tölkistä. :|
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

No jo on :? Toivotaan että tulee siististi pois ettei ny tullessaan revi äässiä pahasti.
Otat olutta sen verran että oot rentona niin jospa se lasi tulee hittoon helpommin.
Se voitanee todeta että hengissä säilyt 99,8%: lla varmuudella :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
tknummelin
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Osoittaa todellista uskollisuutta joukolle, että lasinpalan syötyään ilmoittaa ensimmäisenä tänne ja kysyy ohjeita! :D :D :D

Mutta hyvää toipumista! Älä kuole pois, loppuu hyvät postaukset :)
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

tknummelin kirjoitti:Osoittaa todellista uskollisuutta joukolle, että lasinpalan syötyään ilmoittaa ensimmäisenä tänne ja kysyy ohjeita!
Meillä pitäs olla joo lääkäri-saapisti, verovirkailija-saapisti, poliisi-saapisti jne. että vois täällä kysellä apua kinkkisiin kysymyksiin :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
kf3461
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Myrkky, syö parsaa, sinne kaljan väliin. Moisilla kasviskuiduilla kiva taipumus kiertyä kaiken terävän ympärille. Tämän mulle neuvo tuttu eläinlääkäri, mutta kait toi toimii sullakin.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

kf3461 kirjoitti:Myrkky, syö parsaa, sinne kaljan väliin. Moisilla kasviskuiduilla kiva taipumus kiertyä kaiken terävän ympärille. Tämän mulle neuvo tuttu eläinlääkäri, mutta kait toi toimii sullakin.
Tuohan on vielä karmeampi kohtalo kuin itse lasin nieleminen :wink: yök!!
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
kf3461
"Turbo"

Pitää paikkansa, mutta toi on toimiva yleisohje teräviä vierasesineitä syöneille elukoille. Arvaas vaan, tykkääkö noi elukat parsasta.
Ilu
# 2018
tknummelin
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

93t sport kirjoitti: Meillä pitäs olla joo lääkäri-saapisti, verovirkailija-saapisti, poliisi-saapisti jne. että vois täällä kysellä apua kinkkisiin kysymyksiin :D
Johtaisi ennenpitkää totalitaarisen Saabisti-valtion perustamiseen tuo meno :lol: Sittenhän meillä vasta kivaa olisikin, esim. valtiomme vuosibudjetissa lukisi:

"Esitämme veronmaksajien rahoilla turvattavaksi myös jatkossa tärkeimmät peruspalvelut, kuten terveyden- ja sosiaalihuollon sekä auton kulun kannalta varaosat..."

"...Tänä vuonna myönnetään taiteilija-apuraha 213 sitä hakeneelle henkilölle, joista 160 haki levike-apurahaa ja loput lastu-apurahaa..."

jne.

Ei ois paha :wink: Paitsi että jossain vaiheessa tulisi ulkovaltioiden asettamat talouspakotteet. "Saabian tasavallan sisällä esiintyy suurta rotuvihaa, on havaittu jopa volvistien maastakarkotuksia sekä volkkaristien joukkosyrjintää...Olemme pakotettuja kieltämään heiltä varaosatuonnin..."

Että näin tänään. Taisin herätä vitsi suussa taas :)
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
mart96
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja mart96 »

Niin toivotetaan että Myrkky toipuu taas nopeasti...
Mutta on se todella hauska (anteeks nyt vaan), että kääntyi ensimmäiseks tähän foorumiin:-)
Mutta ihan seriously, mä olen saanut tästä apua kaikenlaisiin ongelmiin-vaikkapa tietokoneen suojelemisen osalta viruksilta-tässä joku laittoi niin hyvän linkin, että innostuin lataamaan kaikenlaista sieltä-kohta ei muuta olekaan koneessani kuin viruksentorjunta softaa :)

Nyt myrkylle vielä ettei murehtii liikaa:
Olin venäjän sotaväessa Murmanskin sotaväensairaalaassa vuosi oli 85.
Meidän huoneessa kaksi venäläistä rupesi lyömään vetoa, että toinen syö partakoneen terän-niin niin luette oikein. Rupesi vielä kinaamaan, että kumpi on parempi-Neva vai Sputnik. No mä tässä vaiheessa nauroin ja ajattelin, että hyvä vitsi. Kas kun mies ottii ja söikin kun vohvelia: krumps-krumps kuului hampaiten alta, kun se pureskeli sitä.
Mä olin ihan äimänä ja ajattelin, että pahus nyt pitää raahata ruumista aamulla. Mutta ei olleenkaan-mentiin yhtessä ruokalaan ja puuro näytti maistuvaan. :D
mart96
"Viggen"

niin ja vielä foorumista..

Mä tykkään siitä, että täällä on normaali meiniki(vai pitäiskö sanno ystävällinen)
Tässä virolaisissa kun joku kirjoitta jotain, niin seuraava jo rupeaa soimaamaan sitä, seuraavaa taas sitä toista ja pian unohtuu koko aihe :)

Hyvää viikonloppua vaan sinne pohjoiseen. Oli meilläkin Tallinnassa tänään -18 astetta. Ensimmäiset 2 km ajoin työautolla(Peugeot partner)
ihan muistin perusteella-lasit niin jäässä ja lämpenee niin hitaasti.
Meilläpäin ei oo tapana laitta pistokkeita parkkipaikoille ja lohkolämmittimiä :(
kf3461
"Turbo"

kaikella ystävyydellä, Saab kuskeilla on kivaa.
Ilu
# 2018
900S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900S »

Anteeksi, ei saisi nauraa :lol: :lol:
On siinä tosiaan rento sälli, kun tulee tänne ihmettelemään nielaistua lasinpalaa :D Varmaan 999/1000 lähtisi heti terveyskeskukseen, mutta kaveri vaan ihmettelee syötyä lasia TÄÄLLÄ! Loistavaa!!! Hyvät viikonvaihteet kaikille!
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

900S kirjoitti:Anteeksi, ei saisi nauraa :lol: :lol:
On siinä tosiaan rento sälli, kun tulee tänne ihmettelemään nielaistua lasinpalaa :D Varmaan 999/1000 lähtisi heti terveyskeskukseen, mutta kaveri vaan ihmettelee syötyä lasia TÄÄLLÄ! Loistavaa!!! Hyvät viikonvaihteet kaikille!
Tottapuhuen jonotin lekuripäivystyksen numeroon samalla kun kirjoittelin ja laitoin kuvan nettiin.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
mart96
"Viggen"

Tuli vielä mieleen... Myrkky sun pitää tulla hakemaan Tallinnasta olutta muovipullossa:-) Saku oluttehdas juuri mainostii, että ne on keksinnyt uudenlaisen muovipullon-ilmatiiviin. Eilen näinkin sitten kaupassa niitä uusia litran pulloja. Onks se nyt joku myyntikikka vai :-)?????

itse joisin mieluumiin konjakkia:-) Mut se on taas aina lasipullossa:-)
hewidero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hewidero »

mart96 kirjoitti:Tuli vielä mieleen... Myrkky sun pitää tulla hakemaan Tallinnasta olutta muovipullossa:-) Saku oluttehdas juuri mainostii, että ne on keksinnyt uudenlaisen muovipullon-ilmatiiviin. Eilen näinkin sitten kaupassa niitä uusia litran pulloja. Onks se nyt joku myyntikikka vai :-)?????
Kyllähän Lasoliakin myydään muovipulloissa :wink: :lol: :lol:
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin