Akku on noin kuukauden vanha ja mitattu 12.58v navoista kengän kiinnityksen ja herjan jälkeen.
Auto oli testerissä juuri ennen tapahtumaa ja latausvirta oli tuolloin 14.0.
(Napa oli irti koska piti poistaa muistista vahempi vikakoodi johon Op-Com ei ole pystynyt)
Tech2 kertoi seuraavaa Steering lockista:
CIM: SCL Unlocked and secured Estää
SCL: SCL Unlocked and secured Estää
B1016 00 Ohjainyksikkö, ei lisätty
B1000 36 Ohjainyksikkö, sisäinen vika
Vikakoodien nollauksen jälkeen:
Lähetin hyväksytty Estää
B1016 00 Ohjainyksikkö, ei lisätty
B1000 36 Ohjainyksikkö, sisäinen vika
Cimille tuleva Techin kertoma jännite on:
Max: 12.1v
Min: 12.1v
Nyt: 12.1v
Mitä tästä voi tulkita? Ollaanko jo hyvää vauhtia laittamassa CIM ostohousuja jalkaan, vai löytyykö jotain konsteja, ideoita tai kokemuksia?
Kaikki CIM aiheet luettu, mutta yllämainituista vikakoodeista en löytänyt mitään tähän liittyvää tietoa.
On tää vaan karseeta touhua
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kiitoksia