Saab 9-2 (replacement)
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Saab sais tehdä jotain vähän hurjempaa, jonku auto mikä pistäis vähän pakkaa sekasi. Samperin GM ei uskalla ottaa riskei ni ei oo ihme ettei tulosta tuu. NO PAIN NO GAIN.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Joo kajakki vaan uusiks takavetosena ja Holdenin V8:lla
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Ömm...mikäs kajakki se semmoinen on (tai Saabikaan), jossa ei ole vetävät pyörät edessä?..jsuomi kirjoitti:Joo kajakki vaan uusiks takavetosena ja Holdenin V8:lla
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Eihän uusi kuplakaan ole takavetoinen, joten miksi pitäisi aina tehdä asiat samalla lailla kuin 50 vuotta sitten? Totta on että Saappi kaipaa jotain todella räväkkää ja erikoista.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Koska etuveto on mycket parempi ajo-ominaisuuksiltaan talvessa kuin takapotku. Jos haluaa muuttaa "vetävämpään" suuntaan niin sitten 4 x 4...Ulkonäköön saisivat tosissaan panostaa, jotain tosissaan shokeeraavaa olisi kiva nähdäpeinu kirjoitti:Eihän uusi kuplakaan ole takavetoinen, joten miksi pitäisi aina tehdä asiat samalla lailla kuin 50 vuotta sitten? Totta on että Saappi kaipaa jotain todella räväkkää ja erikoista.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Re: Saab 9-2 (replacement)
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.