Onko muilla ollut tarvista jälkikiristää kantta viirusilmistä? Ja onko toimenpiteellä ollut toivottua tulosta?
Hieman hengittää kannesta, öljyä hukkuu n. 0,5 l 8000 km.
Kannen jälkikiristyksestä
Kannen jälkikiristyksestä
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: Kannen jälkikiristyksestä
Pakosarjan ylpuolelta laatikon puoleisesta päästä ja mahdollisesti jakopäästä. Jakopään koppasta vaikee sanoo, kun öljypumpun o-rengas aikoinaan sotki kopan. Lähinnä tarkoitan, että onko kiristys kuulunut huollon toimenpiteisiin ensiapuna öljyn katoamis ongelmiin viirusilmissäkin.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
-
- "Viggen"
- Viestit: 559
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Re: Kannen jälkikiristyksestä
Onko tästä kellään varmaa tietoa, että pitääkö 2002 aerossa kiriä kantta remontin jäljiltä?
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
-
- "Viggen"
- Viestit: 559
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Re: Kannen jälkikiristyksestä
Kolmesta edellisestä joista 2 viiruja olen kiristyttänyt kannen ja pieni hikoilu loppunut. Tuosta -09:stä yksi pultti melkein pyöri sormin. Hyvin tuntuu kansipahvi pitävän vaikka pultteja löysällä.
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06