Käppärin jäätyminen ja moton "pelti"asennussarja
Käppärin jäätyminen ja moton "pelti"asennussarja
Alkoi tuossa hieman uloke kasvamaan otsaan kun ryhdyin takapalojen vaihtoon motonetin peltisellä asennussarjalla:
900 88--93 taakse/"peltinen". . . . . . . . . . . . . . . . 23-1122 3.70 ???
Onko siis kukaan todistetusti asentanut näitä satuloihin, itse pähkäilin tunnin pari ja päädyin siihen etteivät ne voi missään asennossa tuohon mennä tai sitten pussiin on livahtanut väärät palikat.
900 88--93 taakse/"peltinen". . . . . . . . . . . . . . . . 23-1122 3.70 ???
Onko siis kukaan todistetusti asentanut näitä satuloihin, itse pähkäilin tunnin pari ja päädyin siihen etteivät ne voi missään asennossa tuohon mennä tai sitten pussiin on livahtanut väärät palikat.
Viimeksi muokannut mcfeast, Su Maalis 06, 2005 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omasta tonnarista kampesin ja lopulta porasin niitä rautalangan jämiä ulos satulan rei'istä useita tunteja, sen jälkeen kun olin toholla kuumentamalla saanut liukutapit kääntymään auki. Kai sillä voi ajaa ilman rautalankojakin, värinänvaimennusta varten ne langat siellä enimmäkseen ovat.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Joo, ei niiden puuttumisen takia tarvii autoo jättään seisomaan.
Mä veikkaan että suurimmassa osassa satkuja missä noi raudat on ehjät niin ne ei ota kumminkaan oikein kiinni, kuten myös allekirjoittaneen ässässä.
Vähän aikaa uusilla paloilla noi vinkasivat mutta kohta on ajettu vuosi ilman, no ei mikään ihme ettei noi raudat ollu oikein kun takajarrut oli säätämättä ja vaijerit oli vaihdettu halkasemalla matto kun autoon oli tehty katsastushuolto ennen myyntiä.
Mä veikkaan että suurimmassa osassa satkuja missä noi raudat on ehjät niin ne ei ota kumminkaan oikein kiinni, kuten myös allekirjoittaneen ässässä.
Vähän aikaa uusilla paloilla noi vinkasivat mutta kohta on ajettu vuosi ilman, no ei mikään ihme ettei noi raudat ollu oikein kun takajarrut oli säätämättä ja vaijerit oli vaihdettu halkasemalla matto kun autoon oli tehty katsastushuolto ennen myyntiä.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
No hyvä juttu jos ilmankin voi ajella, voisikin kysyä samaan syssyyn olisiko suositella millä korjata käsijarruvaijerin päässä oleva kuminen suojahaitari. Käppäri jäätyy kovilla pakkasilla kiinni ilmeisesti kumin halkeaman takia ja vaijereita ei viittis vaihtaa. Saakohan jostain sopivia haitareita vai pitääkö yrittää vaseliini + silikonimössökorjausta....
Se rautalanka viritys on minun mielestä ensiarvoisen tärkiä wiritys. Se pitää sen liikkuvan "kaaren" oikeassa linjassa ja palat eivät kulu vain yhdestä reunasta. Näin kävi minulle, kun onnistuin juuri samalla kaavalla katkomaan yhden.
Jarru huusi leipää siltä puolelta autoa ja ulompi pala oli kulunut aivan käyttämättömäksi.
Näin minulla...
-H-
Jarru huusi leipää siltä puolelta autoa ja ulompi pala oli kulunut aivan käyttämättömäksi.
Näin minulla...
-H-
OThessu75 kirjoitti:Se rautalanka viritys on minun mielestä ensiarvoisen tärkiä wiritys. Se pitää sen liikkuvan "kaaren" oikeassa linjassa ja palat eivät kulu vain yhdestä reunasta. Näin kävi minulle, kun onnistuin juuri samalla kaavalla katkomaan yhden.
Jarru huusi leipää siltä puolelta autoa ja ulompi pala oli kulunut aivan käyttämättömäksi.
Näin minulla...
-H-
osui silmään tuo kulunut käyttämättömäksi
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
niin no mulla kului "käyttämättömäksi" vaikka raudat oli ihan tasan tarkkaan paikallaan... eihän se itseasiassa ole kuin värinänvaimennin se rautalankaviritys.... ei kannata yöuniaan menettää...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.