Konehuoneesta kuuluu rätinää kun rattia kääntää yli kierroksen ja ohjaus on muutenkin jokseenkin raskasta ja todella laiskaa. Korkeammilla kierroksilla kuuluu myös epänormaalia kovaa pyörimisääntä, aivan kuin pumppu kävisi kuivana. Ohjaustehostimen nestettä säiliössä kuitenkin on.
Mitä mieltä olette? Onko todennäköistä että pumppu on rikki? Mikä noista autodocin pumpuista sopii parhaiten autooni? Kyseessä siis 9-3 vm. 2002
Ohjaustehostimen pumppu rikki? 9-3
Re: Ohjaustehostimen pumppu rikki? 9-3
Pumppu todennäköisesti rikki. Itse en ostaisi autodocin pumppua
Re: Ohjaustehostimen pumppu rikki? 9-3
Autodocissa on tarjolla aika monta merkkiä, kyllä minä ainakin TRW:n uskaltaisin ostaa.
Yhden vuotavan ja kuivana pyörineen pumpun tilalle ostin Neobrothersilta käytetyn pumpun hintaan 29 puntaa, ollut paikallaan yli 5 vuotta ja edelleen toimii ongelmitta.
Yhden vuotavan ja kuivana pyörineen pumpun tilalle ostin Neobrothersilta käytetyn pumpun hintaan 29 puntaa, ollut paikallaan yli 5 vuotta ja edelleen toimii ongelmitta.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2