Audiopuoli tekisi mieli päivittää. Mut laiska mikä laiska ja tonnin kun sinne hukkaa, niin siitä ehtii nauttimaan ehkä sen vuoden. Toisaalta jos autos istuu keskinopeudella 68 km/h (muistaakseni ajotietokone on sellasen arponu 184 tkm matkalle) sen 100 tkm vuoteen, niin sehän tekee vain 1471 h - alle euron tunti

Valot on onnettomat ja pääosa ajoista talvella tapahtuu pimeään aikaan eli niille pitäs tehdä jotain. Lyhkäsiin xenonit, sillä muuta järkiratkasua ei ole. Isompi kysymysmerkki on nuo Bilteman ysituumaset kattilat... Nythän niis on 65 W halogeenit, mut vähä toi lediaika kutkuttais


Tollanenhan edustaa just sitä junttia paskaa puolta, kun kilometriä ennen pitää jo pudottaa lyhkäsille. Toisaalta toi on lediks halpa, n. 450 €.
Toinen vaihtoehto olis lykätä xenonit Biltemalaisiin. NBB:n kattila varmaan menee lähimmäksi sitä, näin mutuna.

Tosta tullaan vähän kauttarantain siihen, että todennäköisesti led ei vieläkään kannata, kun 300 € halvemmalla saa saman lopputuloksen jos tiputtaa keskimmäisen biltemalaisen pois

Mun työpiireis toi ruskea Astra kolmella kattilalla on jo sen verran vittuiltu tuttavuus, et tekis mieli lykätä viis tai seittemän xenonia keulalle. Toisaalta näpertely ja ruuvaus on kivaa. Ennen en olis uskaltanu 450 € ledihässäkkää pultata varkaita varten, mut ei täältä Nokian rivariperheidyllistä sitä kukaan pölli

SAE Seeker 20 (ilman äksää) olis ehkä "paras" vieläkin, kun siinä on tasanen keila ja ei valase kilometriä.

2 kpl noita vaan maksaa sen 400 € ja mua korpee se, että TM:n testis X-Vision Dominator pyyhi tolla lattiaa

Taas tämmönen itsekseenpohdiskelupostaus vailla järkevää lopputulosta. Pl. ne xenonit lyhkäsiin. Ajatuksia ja/tai järkipuhetta kellään?