edu 2:sen tilalle,dcc?
edu 2:sen tilalle,dcc?
terve vaan,olen perjantaina jäseneksi liittynyt tonnari kaveri pohjois-savosta.aattelin heti hyödyntää jonkun kokeneemman tietoja eli:vaimon käyttöautossa-89 di/apc:ssa on edu2,yhdessä varaosa autossa -88 t olisi dcc.saako komponentteja vaihtamalla pelaamaan
dcc:hän vaatii yhden liittimen enemmän jonka olen ymmärtääkseni löytänyt.oli nippusiteellä kiinni paksussa johto sarjassasoittimen alapuolella.

en vissiin tiennyt mitä tarkoitin
eli kun olen kytkenyt liittimet niin voin vain ohjata edua info näppäimellä,mutta itse dcc:näyttö on mykkä ei syty esim kelloaika .vai lieneekö sitten itse dcc tieturi mykkäMimmi kirjoitti:Siis sinulla on autossa viisarikello. Sen tilalle käy DCC.
EDU on mittariston alareunassa oleva ajotietokone ja DCC on sille lisäosa.
pitää kattoo ens viikon loppuna,jospa tärppäis
ois muuten loppu auto osina se-88 t automaatti, turbo myyty,laatikko mykkä,kone ajosta sammutettu 1 vuosi sitten,pelti-osat huonot.myös -88 omin voimin liikkuva manuaali osina.pevi kirjoitti:Kyllä siellä kellonaika on, sinulla on todennäköisesti taustalamppu palanut![]()
Valaise näyttöä esim taskulampulla, niin huomanet ajan kuluvan.
Uusi lamppu maksaa Motonetilla 7 euroa kpl.
sen verran vielä
onko autossani valmius näyttää dcc tieturin toimintoja,ajatellen että vaihdan vain itse tieturin(näppiksen).vai sijaiseeko tieturin aivot jossain muualla älä hermostu vielä kyselyihinipevi kirjoitti:Kyllä siellä kellonaika on, sinulla on todennäköisesti taustalamppu palanut![]()
Valaise näyttöä esim taskulampulla, niin huomanet ajan kuluvan.
Uusi lamppu maksaa Motonetilla 7 euroa kpl.
Kojetaulusta löytyy kaksi liitintä ( 8 napaisia ), joista toinen oli kellossa kiinni ja toinen johtonippuun sidottuna. Laitat ne DCC:hen kiinni lisäksi siellä on kaksinapainen liitin, jonka avaat jolloin DCC alkaa näyttämään lämpötilaa EDU:n sijaan.
Sinulla tulee olla EDU:ssa lämpötilanäyttö. Jos sinulla on tällä hetkellä EDU ilman lämpötilanäyttöä puuttuu sinulta ko kaksinapainen liitin ja lämpötila anturi eikä myöskään DCC näytä tällöin lämpötilaa.
Kaikki äly on DCC:ssä sinulta on varmaankin jäänyt toinen liitin kytkemättä. Se kellon kolminapainen liitin jää käyttämättä.
Sinulla tulee olla EDU:ssa lämpötilanäyttö. Jos sinulla on tällä hetkellä EDU ilman lämpötilanäyttöä puuttuu sinulta ko kaksinapainen liitin ja lämpötila anturi eikä myöskään DCC näytä tällöin lämpötilaa.
Kaikki äly on DCC:ssä sinulta on varmaankin jäänyt toinen liitin kytkemättä. Se kellon kolminapainen liitin jää käyttämättä.
Viimeksi muokannut pevi, Ma Maalis 07, 2005 23:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minulta saat 100 eurolla, siistin ja toimivan. Lisäksi joudut tekemään kuten minäkin eli johdottamaan lämpöanturin johdon etuspoileriin. Anturin hinta on 10 euroa. DCC:n asentaminen ei ihan heittämällä onnistu vm 95 ja uudempiin, koska ne on suunniteltu käyttämään ainoastaan SCC:tä.Kurko kirjoitti:Mistä tollaise DCC:n sais kohtuu hintaan.(Vaan kohtahan se on kesä ja cuuleri toimii).
Olen kirjoitellut asiasta yksityiskohtaisemmin mm. noin vuosi sitten.
No pitääpä lueskellapevi kirjoitti: Minulta saat 100 eurolla, siistin ja toimivan. Lisäksi joudut tekemään kuten minäkin eli johdottamaan lämpöanturin johdon etuspoileriin. Anturin hinta on 10 euroa. DCC:n asentaminen ei ihan heittämällä onnistu vm 95 ja uudempiin, koska ne on suunniteltu käyttämään ainoastaan SCC:tä.
Olen kirjoitellut asiasta yksityiskohtaisemmin mm. noin vuosi sitten.

Joten viikko tai toinenkin menee, ettei kerkee Saabia edes ajatella.

(Pitäis kuulma tehdä joku purkkari aiheinen)

Tai tietysti jos ajattelis vaan Saabia