Päästöarvot tapissa
Päästöarvot tapissa
Mistähän mahtaa johtua HC ppm arvon nousu, meni vain rajaa hipoen läpi katsatajalta. Edellisinä vuosina se on ollut maksimissaan 40 ja nyt 99 sekä tyhjäkäynnillä että kierroksilla. Auto 9-5 Aero etanolilla, 3" DP ja Racekat. Muut arvot olivat CO % 0,22 ja O2 tyhjäkäynnillä 0,51 ja kierroksilla 0,40 sekä CO2 14,1. Pitääköhän ensi vuonna käyttää pakokaasutestissä erikseen.
Saab 9-5 2.3 T sedan & 9-5 Aero Wagon biopower
Re: Päästöarvot tapissa
Moro
Olihan katti myös kuuma, ja siis meinaan että katti, ei jäähdytysnesteet.
Oman empiirisen kokeilun pohjalta voin sanoa, että tulipalokuuma katalysaattori pelaa paremmin kuin 1,5 km 40km/h siirtymäajon jälkeinen katti.
Olihan katti myös kuuma, ja siis meinaan että katti, ei jäähdytysnesteet.
Oman empiirisen kokeilun pohjalta voin sanoa, että tulipalokuuma katalysaattori pelaa paremmin kuin 1,5 km 40km/h siirtymäajon jälkeinen katti.
Asioilla on tapana järjestyä..
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
Re: Päästöarvot tapissa
Pakovena vuotaa. Tuo ehkä olisi se pahin mahdollinen vika, jos oikeasti toteutuu. Mitä ite tekisin nyt ekana: mittasin puristukset, jos ok, öljyjen ja sytytystulppien vaihto. Sitten päästötestiä uudelleen. Vaikka jossain autokorjaamolla ja kenkää kunnolla sille, jotta katalysaattori on kuuma ennen mittausta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01