Parkkiin ajaessa pamahti moottorin vikavalo tauluun, jonka jälkeen alkoi moottorin täristys ja savutus. Sammutettua jätti pakoputken alle kuvanmukaisen läntin. Pahaltahan tuo vaikuttaa, onko vastaavista oireista kokemuksia muilla? Vikavalon lukemisella pääsee jo eteenpäin, mutta kun siihen ei itsellä mahdollisuutta ole ja auto makaa nyt parkkipaikalla niin kysytään ensin täältä
Lisätään kanssa, että myös vahva bensan haju tuli ohjaamoon tärinän ja savutuksen alettua
Täristys ja savutus
Täristys ja savutus
Viimeksi muokannut Anttiiii, Su Loka 20, 2019 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Täristys ja savutus
Ilman tarkempia tietoja veikkaan että yksi puola hajosi ja palamatonta polttoainetta pakokaasun seassa.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Täristys ja savutus
Kiitos, seuraavana taitaakin olla vikakoodien luku niin pääsee varmuuteen viasta.
Tuolla ei varmaan nyt taida uskaltaa ajaa minnekään? Onkohan PK-seudulla ketään saabistia (tai firmaa), joka tulisi kotikäynnille lukemaan koodit
-
- "Ruisku"
- Viestit: 134
- Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07
Re: Täristys ja savutus
tai sitten suutin jäänyt auki/vuotaa kuten oli itsellä, raaka etanoli valui putkesta ja tulpat otti pois niin yhdessä sylinterissä polttoainetta varmaan sentti männän päällä.
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Ex Vectra GTS Biopower
Re: Täristys ja savutus
Päivitetään sen verran, että tulppien sekä 1. sylinterin puolan vaihdolla taidettiin pienen testilenkin perusteella selvitä tällä kertaa