Sinulla on hienon värinen -76 Saab 96L V4. Tämä topaasin keltainen esiintyi 96:sen värinä vain vuonna 1976. Siis väri on aika harvinainen, huolehdi tuosta erikoisuudestasi hyvin! Tuo minun muutama viikko sitten hankkimani 96:nen on juuri saman värinen. Minä en ole ehtinyt vielä hakea Imatralta tänne Kajaaniin. Yllätyksekseni 11 vuotta sitten katsastettu ja sen sen jälkeen vaan seisonut auto sai viime viikolla katsastajalla leiman kiitoksien kera? On nämä vanhat palvelijat aika ihmeellisiä vekottimia?
Sinulla on hienon värinen -76 Saab 96L V4. Tämä topaasin keltainen esiintyi 96:sen värinä vain vuonna 1976. Siis väri on aika harvinainen, huolehdi tuosta erikoisuudestasi hyvin! Tuo minun muutama viikko sitten hankkimani 96:nen on juuri saman värinen. Minä en ole ehtinyt vielä hakea Imatralta tänne Kajaaniin. Yllätyksekseni 11 vuotta sitten katsastettu ja sen sen jälkeen vaan seisonut auto sai viime viikolla katsastajalla leiman kiitoksien kera? On nämä vanhat palvelijat aika ihmeellisiä vekottimia?
Onhan ne.......tämä oli vielä reilu kymmenen vuotta sitten käyttöautona.
muistini mukaa runkonumerolla 9675600 alkuisia oli tuolla värillä, ja myös 76 vuonna
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
adapterien kanssa olen nähnyt mm 9tonnarin vanteita niissä kiinni ja miksei siihen voi laittaa vaikka 3 pulttiset pösön vanteet, riippuen miten adapterit sorvailee,
itse olen sorvannut sekä vanhalle jaolle 114,3 että uudelle 108 jaolle,mutten vielä ole joutanut niitä kiinnittelemään liiemmälti
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Juu sen tiedänkin että sorvilla saa mitkä tahansa vanteet....kiinnostaisi vain nähdä että miltä ne näyttävät sämpylän alla, itseltäni ei oikein noiden atk laitteiden käyttö onnistu niin en osaa ohjelmalla sitä tutkia