Ei sillä, Iiris ilmotti jo että kaikki järjestyy mitä kyselin pl. manuaalivaihteisen koeajo.
Tilanne on ilmeisesti jo ohi mutta muistelisin useammassakin koeajossa tuota laatikkoa haukutun erittäin kulmikkaaksi ja takkuiseksi. Olivat tosin Insignia B:n alkuajoilta, jotta on voinut parantuakin sittemmin.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
^^En kyllä ole tollaista huomannut. Niin ne maailmanmarkkinat vaan pyörivät ees taas.
^Jos tosiaan niin käy, että autolla ei tuupata nykyistä ajomäärää, niin kyllä B Insignia alkaa olla vähän mauton valinta. Jos överilinjalla jaksaa vetää, niin 9-7X vois korvata A Insignian (on ikävä yhtä tunkiovekotinta, etenki talvea odotellessa ja muutenkin sisätiloiltaan) ja Astran tilalle vois hakea yhden rättikaton pitkäaikaisesta varastoinnista. 9-7X täyttäis päivittäiset ajotarpeet paremmin kuin hyvin ja 900 Cabriolet olis ihan passeli auto jos pitää hakea maitopurkki Salesta.
Kyl se 9-7X on ehkä läppätasolla kuitenki. Inkun piti olla kevyellä käytöllä mammaloman ajan ainaki, mut niin vain siihenki on tullu vaatimattomat 10 tkm neljään kuukauteen Ja talvella sillä ajetaan Tampereelle töihin sit päivittäin. Mut kai se 9-7X alle 15 l sellases ajos vie?
Riippunee koneesta JA nilkasta. Kutoskoneinen on varmaan maltillinen kulutukseltaan, mutta ei se myöskään kummoisesti riennä.
Aeroja tullut ajoittain kuolattua (blocketissa taas yks myynnissä), mutta kun ei p**se kestä, ni jatketaan haaveilua. :)
Mitä noita jenkkimaastureita ajanut, niin se ajokokemus ei välttämättä lopulta saabistia kovin paljon miellytä. Aarnikotka ratissa voi lämmittää, mutta sisustan laatu ja ominaisuudet voi kyllä myös alkaa tökkiä. Mutta toki nämä on makuasioita.
En oo koskaan ajanu. Sisätiloja siinä enemmän mietin ja ei se korotettu nelivetokaan miinuspisteitä tuo. XC70 on omas ja avopuolisin mieles jatkuvasti, mut kyl se on yhtä pieni rimpula mitä Insignia kun sinne tunkee tuolit ja rattaat. XC90 oli melko juhlava siinä mieles ja voi hyvinki olla, et sellanen tulee viä joku päivä uudestaan vmäisistä kuluista huolimatta.
Niin siis avopuoliso palaa mammalomalta töihin talvella. Ja nyt jos mammalomalla on tullu vajaa 3 tkm kuukaudes, niin paljokohan niitä kilsoja sit tulee kun on vajaa tonni kuus työmatkat... Eli se 9-7X on ehkä kuitenki visiona yhtä karu kuin XC90 oli taannoin.
Tingattuna 5 k€ ja 1 k€ hakukulut. Ei noi mitään maksa, kunnes sen kilpiin tällä puolella rapakkoa haluaa. Toki Blocketin halvin, et varmaan yhtä pommi mitä chättiauton halvin tällä puolella rapakkoa olis.
Tai sit mä vaan nukun yön yli ja totean, et tätä samaa paskaa se on jatkoski ja rullaan Astraan sen 500 tkm ennen toista katsastusta. Mut sitte haluan kyllä kuvan avaamattomasta moottorista TM:n kanteen. Ja jos sinne en pääse, niin edes Nokian ilmaisjakelulehden (mikä se sit olikaan nimeltään, en muista)