Sama mies. Oikealta nimeltään Hugo B Klinkmann. Erinäisillä foorumeilla juttua kyseisestä herrasta. Kuulema todella vaikea tavoitettava
"Jag har en Saab" på finska "Olen mieleltäni sairas, en saa julkisesta terveydenhuollosta apua ja nyt pihani on täynnä autoja"
8 kpl Saabeja (tällä hetkellä)
Omaan kiinnostukseen vaikuttaa se, että tuokin auto oli kuukausikaupalla myynnissä yhellä ainoalla kuvalla. Toki niitä ois varmasti saanu kysymällä lisää.
"Jag har en Saab" på finska "Olen mieleltäni sairas, en saa julkisesta terveydenhuollosta apua ja nyt pihani on täynnä autoja"
Viime viikolla tais olla parikin alle tonnilla vaan nehän on menny jo.
Viime aikoina olllu ihmeen paljon turbosatkuja myynnissä nettiautossa.
https://www.nettiauto.com/saab/900/10921911 (tässä muuten ilmastointi, ostattelin tätä edelliseltä omistajalta kun oli tullut myyntiin, mutta myyntihaluja ei tuntunut olevan)
tostnoinaan nythän varmaan sitten osto ja myyntihalut kohtaa kun se ei kerran ed omistajan toimesta kohdannut?
pelastin , tosin omasta pihasta vähän ajetun kaasarisatkun suoraan leimalle pienen katsastustarkistuksen jälkeen, onpahan siinä varalla kuin kirves nurkassa jos tulee tarvetta todelliselle talviautolle
MR saab,96,99CC-75,2xrabeneic binetta de luxe, 3xfordsonpower että major,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,pappatuna
Muuten toki, auto oli alunperin myynnissä parinkymmenen kilometrin päässä, nyt aikalailla neljän sadan jospa sen joku kävis nappaamassa talteen