Nyt istutaan Fordin kirahvinkuljettimen kolmosrivillä ja nautitaan autobahnin mukavuuksista. Ei tää mikään Berlingo ole, mutta kelpaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toki, kun ostettu lähtöpiste on Turussa, voi hyvinkin monelle olla mieluisampaa siirtää lentoaikaa kuin hankkiutua toisella kyydillä Helsinkiin.
Electroluxin romu edelleen tiputtaa vettä alleen ja kun en jaksa odottaa kolmatta huoltoa virka-aikaan, sai kone lähteä takaisin Giganttiin 50 päivän palautusoikeuden nimissä. Ja kamala härdelli, kun palauttaessa kerroin sen olevan viallinen eikä Gigantti näe sitä samalla tavalla, että ongelma on heidän ja Electroluxin välinen, jos se ei toimi.ng900aero kirjoitti: ↑La Loka 05, 2019 15:33^ Pitäisikö sinun (tai minun) käydä kylmätekniikan peruskurssi?Kummallakin lämpöjärjestelyllä laite toimii oikein hyvin, meillä on noin 17,5m3:n kylppäri, poistopuhallus hoitaa ilmanvaihdon, ja korvausilma tulee oven alta. 40min pikaohjelmalla tulee lakanoista niin kuivia että voi pedata sänkyyn suoraan.
Noita pieniä kylmälaitteita kun on tullut ihmeteltyä, niin 3 kappaletta on mennyt rikki sellaisia 10l/vrk kuivaajia, ja pari ilppiä, viinikaappi ja jääkaappi. Noita pienenpieniä halpiskoneita ei kannata alkaa kunnostamaan, sinälläänhän niihinkin olisi helppo juottaa huoltopaineventtiili jne. Kennot on tehty niin huonosti kuten putkiliitokset, ettei kannata. Sama pätenee myös noihin lämpöpumppu-pyykinkuivaajiin, ovat kertakäyttöisiä. Viinikaappi, jääkaappi ym. ovat korjattavissa järkevin efortein kun kompura on hyvin esillä niissä, ja kennotkin.
Toihan on vähän sama kuin joku vuosi sitten meikäläisen Octavialla. Naapuri peruutti pienen vekin kulmaan: muovipalkki syylärin päältä, umpio, maski palasiksi ja vähän peltiä ruttuun.
Ikävän tutun tuntuista merkkiliike-toimintaa. Ja vetoavat tietenkin siihen, että kiire ja autoja paljon, sesonki, postin lakko jne.McStadey kirjoitti: ↑To Marras 28, 2019 22:17Soitin tänään autokorjaamoon, josko se auto olisi huomenna valmis tai ei. No ei ole. Eikä ensiviikolla.![]()
Olivat löytäneet lisää korjattavaa ja ilmeisesti vakuutusyhtiön kanssa on käyty neuvotteluja siitä jos kuitenkin menisi AVK:lle. Myönsi että heidän olisi pitänyt soitella![]()
Noh, 1,5 vko lisää olisi uusi arvio![]()
Jos tuota ei suoraan lue ehdoissa niin tiukan paikan tullen vakuutuksenottaja on oikeutettu lunastukseen jos %-raja täyttyy korjauksen aikana. Toki jos tahtotila on saada auto kuntoon niin kannattaa olla hissukseen aiheestaMcStadey kirjoitti: ↑Pe Marras 29, 2019 17:47On, mutta olisiko niin että kustannuksia on tullut korjauksen aikana lisää, jolloin prosentti lasketaan alkuperäisestä kustannusarviosta? Lunastusraja Turvalla on 50 % ja lunastushinnan pitäisi vastata auton käypää arvoa sen hankintahetkellä, eli tässä tapauksessa vuosi sitten.
Eiköhän se ole ATK tuon keksinyt. Tuskin ovat kategorisoineet noita lentoja jatkoyhteyden ja alkuperäisen lähtöpaikan etäisyyden mukaan. Siinä voi tulla kovallakin uimarilla kiirus jatkolennolle, jos vaikka perth - singapore - helsinki lennon eka etappi on peruttu. Ja mistäs Finnairi muutenkaan osaa arvata, että pääset omin avuin tku-hki etapin, jos olet sinne lennon buukannut. Toki koko rupeaman peruutus olisi varmaan voitu kommunikoida paremminkin.