Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Niin ne vaimotkin iän mukaan viisastuu. Ei kun koeajolle ja ihailemaan ranskattaren käytännönläheistä mutta tyylikästä muotoilua, niin siitä se rakastuminen lähtee
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
^Ranskalaista järkiliittoa ehdottelet
Siinä saattaa veri vetää hyppäämään välillä in rattiin
Siinä saattaa veri vetää hyppäämään välillä in rattiin
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Joo, seuraava vaihe on sit se "Ostin pommi-Aeron" halvalla, ihan hyvä peli, mutta pari vikaa on jo löytynyt. Ja taas mennään käsi taskussa...
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
^^ mitenhä tuon ottaa, corsaha on jo virallisesti psa vaikka GM-suunnitteluu onki.
Romanian ihmeessä on salmiakkilogoo lähes joka paikassa.
Ja avolla sit nautitaa ajamisesta
Romanian ihmeessä on salmiakkilogoo lähes joka paikassa.
Ja avolla sit nautitaa ajamisesta
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Täällähän on spekuleerattu
Penarista tuli tarjous. Aivan ei hyvitys Rellusta miellyttänyt. Lisäksi hinnassa ei oltu mitenkään huomioitu sitä, että kaksia renkaita siihen ei tarkalleen ottaen olekaan. Oli kyllä ilman vanteita neljä mustaa pyöreää, kahta eri merkkiä, joista kolme oli ok ja yksi aivan loppu. Ja kyllä fiilistä latisti tietoisuus tuosta paloherkkyydestä.
Nyt on katseet olleet Berl...eiku Outlanderissa, yhdestä pyysin jo autolle.comista tarjousta.
Jos vain tulisi sopiva avo vastaan, mutta aero-automaatteja on vain hyvin satunnaisesti tarjolla. Sen varaan ei voi autokuumeen ja rellun vitutuksen katoamista laskea.
Keksin tänään kyllä nerokkaan idean asian ratkaisemiseksi. Jos ajan vähemmän, tylsistyttäisikö samalla vähemmän? Tarkoituksena kun on lähitulevaisuudessa siirtyä takaisin junamatkustuksen pariin.
Uskaltaisikohan tuota pilotoida vai auto vaan asap vaihtoon
Edit. Ja sopparista pääsee eroon maksamalla lainan loppuun. Eli tuosta on kaksi sopimusta. Toinen on normaali rahoitussoppari Santanderin kanssa. Ja toinen sellainen, jossa auton voi palauttaa 36kk jälkeen liikkeeseen ja he ottavat kontolleen rahoitussopparin. 36kk jälkeen rahoitussopparista on jäljellä tasan se summa, jonka liike mulle (=Santanderille) kiesistä maksaa.
Penarista tuli tarjous. Aivan ei hyvitys Rellusta miellyttänyt. Lisäksi hinnassa ei oltu mitenkään huomioitu sitä, että kaksia renkaita siihen ei tarkalleen ottaen olekaan. Oli kyllä ilman vanteita neljä mustaa pyöreää, kahta eri merkkiä, joista kolme oli ok ja yksi aivan loppu. Ja kyllä fiilistä latisti tietoisuus tuosta paloherkkyydestä.
Nyt on katseet olleet Berl...eiku Outlanderissa, yhdestä pyysin jo autolle.comista tarjousta.
Jos vain tulisi sopiva avo vastaan, mutta aero-automaatteja on vain hyvin satunnaisesti tarjolla. Sen varaan ei voi autokuumeen ja rellun vitutuksen katoamista laskea.
Keksin tänään kyllä nerokkaan idean asian ratkaisemiseksi. Jos ajan vähemmän, tylsistyttäisikö samalla vähemmän? Tarkoituksena kun on lähitulevaisuudessa siirtyä takaisin junamatkustuksen pariin.
Uskaltaisikohan tuota pilotoida vai auto vaan asap vaihtoon
Edit. Ja sopparista pääsee eroon maksamalla lainan loppuun. Eli tuosta on kaksi sopimusta. Toinen on normaali rahoitussoppari Santanderin kanssa. Ja toinen sellainen, jossa auton voi palauttaa 36kk jälkeen liikkeeseen ja he ottavat kontolleen rahoitussopparin. 36kk jälkeen rahoitussopparista on jäljellä tasan se summa, jonka liike mulle (=Santanderille) kiesistä maksaa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
^Junalla vaan. Ostat sitten säästyneillä rahoilla jotain oikeasti kivaa ! Kuten keväällä jotain harrastettavaa. Ainoa meikäläistä sykähdyttänyt auto viime viikkoina on ollut pari päivää sitten kaupungilla näkemäni W124 Mersu, taisi olla vielä kasarin puolelta E230, joka peruutteli parkkiin keskustassa. Siinä oli vaan sitä jotakin.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Seat Mii Electric Plus -21
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Viisaita sanoja veliseni.
Aiemmin kertomani tarjouspyyntö Outlanderista ei johtanut edes siihen, että olisivat palanneet asiaan. Tavallaan ymmärrettävää, koska ko. yksilö meni, mutta luulisi automyyjän viimeistään ammattinsa puolesta hoksaavan, että olen vaihtamassa autoa. Ja se vaihtohalukkuus ei rajoitu yhteen Outlander-yksilöön. Olisivat voineet kontaktoida ja kertoa, että auto meni, mutta Rellun hyvitys pyörii luokassa 1X ke.
Noh. Nyt on kaksi matoa koukussa.
https://www.metroauto.fi/tarjoukset/i20 ... i-199.html
Pärkkele, että Bernerin visio ei ole vielä ottanut tuulta alleen. Siis esim. Tallinnan tyyliin, jossa parin kilsan matkan pääsee "taksilla" 3-5e eikä 10-15e.
Hyundai-diilissä (ja muissa vastaavissa) etuna on se, että ei oikein jaksaisi käyttöpelin kanssa olla koko ajan kusessa, että laukeeko laatikko vai kone vai 200km pituisista tiedon- ja sähkönsiirtopiuhoista kohta X jossain selittämättömässä paikassa.
Mersuun lupasivat näkemättä Rellusta 13.5ke. 14ke hyvityksellä Mersu erittäin potentiaalinen. Toisaalta. Jos Metro-Auto maksaa saman, niin taitaa Hynkky tulla pihaan.
On tää harkitsevaiselle miehelle vaikeeta.
Aiemmin kertomani tarjouspyyntö Outlanderista ei johtanut edes siihen, että olisivat palanneet asiaan. Tavallaan ymmärrettävää, koska ko. yksilö meni, mutta luulisi automyyjän viimeistään ammattinsa puolesta hoksaavan, että olen vaihtamassa autoa. Ja se vaihtohalukkuus ei rajoitu yhteen Outlander-yksilöön. Olisivat voineet kontaktoida ja kertoa, että auto meni, mutta Rellun hyvitys pyörii luokassa 1X ke.
Noh. Nyt on kaksi matoa koukussa.
https://www.metroauto.fi/tarjoukset/i20 ... i-199.html
- Sitoutumisesta lähtisi 10kk pois.
- Ei riskiä.
- Saisi vaihtelua, toisen oletettavasti tylsän auton muodossa
- Ei pääomaa kiinni oikeastaan
- Mahdollistaisi harrastamisen ilman riskiä siitä, että NG93 avo-automaatti-aero ei toimisikaan päivittäisenä käyttöautona
- Sitoutuminen voisi olla pitkäaikaista, koska olen pitkään haaveillut w164:sta ja talvi- ja vetoautona (etenkin, jos vene vaihtuu isompaan) tuo olisi lyömätön.
- Riski aivan jäätävä.
- Hintaluokka mahdollistaa rahojen ja omatunnon sekä järjen puolesta em. avon.
- Ehkä toi tai avo olisi koko ajan käyttökunnossa, jolloin ei tarvitsisi kävellä 700m Alkoon
- Ei merkittävää pääomaa kiinni oikeastaan.
Pärkkele, että Bernerin visio ei ole vielä ottanut tuulta alleen. Siis esim. Tallinnan tyyliin, jossa parin kilsan matkan pääsee "taksilla" 3-5e eikä 10-15e.
Hyundai-diilissä (ja muissa vastaavissa) etuna on se, että ei oikein jaksaisi käyttöpelin kanssa olla koko ajan kusessa, että laukeeko laatikko vai kone vai 200km pituisista tiedon- ja sähkönsiirtopiuhoista kohta X jossain selittämättömässä paikassa.
Mersuun lupasivat näkemättä Rellusta 13.5ke. 14ke hyvityksellä Mersu erittäin potentiaalinen. Toisaalta. Jos Metro-Auto maksaa saman, niin taitaa Hynkky tulla pihaan.
On tää harkitsevaiselle miehelle vaikeeta.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
^Bongasit kanssa Hynyn. Mä käyn joka toinen päivä vähintään Metron sivuilla, niillä on aika hyvä pöhinä päällä, hinnat asialliset ja ennenkaikkea sitoutumisen aikamääre sopivan lyhyt. Tuo Active Hyny automaattina on asiallinen kampe kaikin puolin.
Itse mietiskelen just samoja juttuja, toisaalta veri vetää kaupantekoon, mutta toisaalta ajatus jostain Yariksien kierrättämisestä ei vaan innosta yhtään. Ajattelin alkaa vuodenvaihteen jälkeen, nyt kun osinkosalkut on trimmattu kuntoon, perustaa osakesäästötilin ja treidata siellä päivittäin spekulatiivisilla osakkeilla, jospa sieltä saisi sen tuoton, mitä autoista ajattelin.
Ja siitä aasinsiltaa siihen, että pari vaihtoehtoa pyörii mielessä, toinen on se, että liisaan tommosen vuoden pelin alle 200e/kk ja kikkailen vanhoilla kieseillä, tyyliin Mersu, ja sen semmoista. Niitä on toki hankalaa kierrättää, mutta jos löytyisi aina semmonen mitä jaksaa vähän aikaa kattella, eikä ole liikaa pääomaa kiinni. Toisena vaihtoehtona sama, mutta pidän sen museovehkeen rinnalla jonkun Volvon kaltaisen halvan käyttöpelin. Tai sitten Volvon
Samoja latuja siis käy ajatusten tie. Toisaalta tää mietiskely on oikein kivaa, eikä maksa mitään.
Itse mietiskelen just samoja juttuja, toisaalta veri vetää kaupantekoon, mutta toisaalta ajatus jostain Yariksien kierrättämisestä ei vaan innosta yhtään. Ajattelin alkaa vuodenvaihteen jälkeen, nyt kun osinkosalkut on trimmattu kuntoon, perustaa osakesäästötilin ja treidata siellä päivittäin spekulatiivisilla osakkeilla, jospa sieltä saisi sen tuoton, mitä autoista ajattelin.
Ja siitä aasinsiltaa siihen, että pari vaihtoehtoa pyörii mielessä, toinen on se, että liisaan tommosen vuoden pelin alle 200e/kk ja kikkailen vanhoilla kieseillä, tyyliin Mersu, ja sen semmoista. Niitä on toki hankalaa kierrättää, mutta jos löytyisi aina semmonen mitä jaksaa vähän aikaa kattella, eikä ole liikaa pääomaa kiinni. Toisena vaihtoehtona sama, mutta pidän sen museovehkeen rinnalla jonkun Volvon kaltaisen halvan käyttöpelin. Tai sitten Volvon
Samoja latuja siis käy ajatusten tie. Toisaalta tää mietiskely on oikein kivaa, eikä maksa mitään.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Seat Mii Electric Plus -21
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Melkein toivoisin, että itellä olis joku järkisyy auton vaihtoon. On nuo arkiset perheautot kyllä todella tylsiä pelejä.
Toisaalta olis kyllä menny hermo ihan täysin jos käyttiksen kanssa olis saanu tapella/harrastaa/raapia päätä niin kun ton Cabben on/Off-tyyppisten sähkövikojen, sensonicin ja sähköisen rättikaton kanssa. Ehkä siinä on se balanss kuitenkin kohdillaan.
Toisaalta olis kyllä menny hermo ihan täysin jos käyttiksen kanssa olis saanu tapella/harrastaa/raapia päätä niin kun ton Cabben on/Off-tyyppisten sähkövikojen, sensonicin ja sähköisen rättikaton kanssa. Ehkä siinä on se balanss kuitenkin kohdillaan.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Autojen kanssa on kuitenkin helppoa, niitä kun voi olla samanaikaisesti useampia erilaisiin mieltymyksiin ja tarpeisiin ja vaihtaminen on pääasiassa rahakysymys. Koittakaas puolison kanssa samaa, niin menee haastavaksi
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Nyt v**tu riittää!
Kaupat avosta melkein sovittu ja muutenkin.
Tavoittelen sitä, että kun kupsahdan, perikunta ei jää velkaa.
Sitäpaitsi perheen järki, 11-vuotias neitikin sanoi, että jos saa kyydin katto auki treeneihin, niin hyvä ostos.
Kaupat avosta melkein sovittu ja muutenkin.
Tavoittelen sitä, että kun kupsahdan, perikunta ei jää velkaa.
Sitäpaitsi perheen järki, 11-vuotias neitikin sanoi, että jos saa kyydin katto auki treeneihin, niin hyvä ostos.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
No nyt on oikea meininki.
Itsekin ostin oman Cabben aikanaan hääautoksi ja vaimo muutaman vuoden jaksoi kysellä, että eikö ajatus ollut myydä se häiden jälkeen pois.. ei kysele enää.
Itsekin ostin oman Cabben aikanaan hääautoksi ja vaimo muutaman vuoden jaksoi kysellä, että eikö ajatus ollut myydä se häiden jälkeen pois.. ei kysele enää.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Se lähtee varmaan yhtä tehokkaasti kuin meiltä vaimon hääpuku, joka vie tarpeettomana kaappitilaa kymmenettä vuotta
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
Oma vaemo alkoi 2pv tinder-kohtaamisemme jälkeen lähettelemään kuvia hääpuvuista. En aivan pysynyt perässä, eikä vaimokaan, mutta tuona 1.5v ajanjaksona entinen tyttöystäväni ehti ostamaan viitisentoista hääpukua. Nyt reilu vuosi häiden jälkeen taitaa saldo olla enää yksi.
Rahtunen romanttista viestintää: "Rakas, tiedäthän että meillä on toistaiseksi voimassaoleva sopimus 6kk irtisanomisajalla."
Saa onnitella. Kaupat avo-aero-automaatista sovittu.
Rahtunen romanttista viestintää: "Rakas, tiedäthän että meillä on toistaiseksi voimassaoleva sopimus 6kk irtisanomisajalla."
Saa onnitella. Kaupat avo-aero-automaatista sovittu.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi
...ja melkein on sovittu sekin, että Rellu vaihtuu Hyundaihin.
Tais olla yks elämäni kalleimmista lauantaista
Tais olla yks elämäni kalleimmista lauantaista
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05