lasin hajoaminen talvella

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
moksu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja moksu »

tänään paukahti satkun takalasi :cry:
Heitin eväsreppuni apukuskin penkille ja menin toimistolle.
Sisään menessä oli takalasi vielä ehjä,mutta kun tulin kymmenen minuutin päästä ulos ja olin kotiin lähdössä,niin takalasi oli halkeillut pieniksi murusiksi ja ritisi koko ajan.
Parin minutin päästä alkoi murentua hattuhyllylle :x
Pakkasta muutama aste ja takalasi oli kyllä kohti aurinkoa ,mutta kyllä musta auton pitäis ulkoilmaa kestää :x :evil:
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Minä totesin muinoin combi-satkun, takalasinlämpärin, ritilän ja melkoiset "humppakoneet" huonoksi yhdistelmäksi talvella.. alas tuli kaksikin lasia, että helisi. Kolmas sitten seuraavana talvena, mutta ilman ritilää.. :|
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
JouniCSE
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

moksu kirjoitti:tänään paukahti satkun takalasi :cry:
Heitin eväsreppuni apukuskin penkille ja menin toimistolle.
Sisään menessä oli takalasi vielä ehjä,mutta kun tulin kymmenen minuutin päästä ulos ja olin kotiin lähdössä,niin takalasi oli halkeillut pieniksi murusiksi ja ritisi koko ajan.
Parin minutin päästä alkoi murentua hattuhyllylle :x
Pakkasta muutama aste ja takalasi oli kyllä kohti aurinkoa ,mutta kyllä musta auton pitäis ulkoilmaa kestää :x :evil:
Sama homma noin 11 vuotta sitten kävi mun silloselle tuplaysille. Oli lukion pihassa ja luulin vandaalien työks mutta ilmeisesti se oli vaan poksahtanu. Joltain sepältä löyty ehjä tilalle 50mk hintaan.
Vastaa Viestiin