Farkussa ei ole ollut takaluukku ongelmaa.keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑Su Tammi 26, 2020 19:18Onko kiva aina hypätä autoon ja huomata sadan metrin päässä, että takaluukku on auki. Joo voi avata, mutta on ehkä hyödyllisempi käytössä, kuin panic alarm. Kokemusta on tuosta sadan metrin matkasta ennen panic alarmin poistoa.
Eberspächer & kaukosäätö
Re: Eberspächer & kaukosäätö
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Eberspächer & kaukosäätö
Minähän koitin juuri varoittaa takaluukun vahinkoavauksesta... vai vastasitko kenties alkuperäiseen kommenttiin?keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑Su Tammi 26, 2020 19:18Onko kiva aina hypätä autoon ja huomata sadan metrin päässä, että takaluukku on auki. Joo voi avata, mutta on ehkä hyödyllisempi käytössä, kuin panic alarm. Kokemusta on tuosta sadan metrin matkasta ennen panic alarmin poistoa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Eberspächer & kaukosäätö
Vastasin tähän
Meillä ei ole panic alarmia otettu techillä pois ja käytämme takaluukun avausnappia. Tosiaan farkussa en ole törmännyt moiseen ongelmaan.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Eberspächer & kaukosäätö
Avautuuko farkussa ainoastaan lukitus?
Sedanissa kun koko luukku ponnahtaa auki oletuksena ekalla painalluksella ja TECH2:lla muutettavissa tuplaklikkaukseksi niin että ekalla aukeaa softalukitus (sallien avausnapin käytön) ja tokalla luukku ponnahtaa auki.
Toki tuokaan ei ole ongelma jos se pitkä painallus menee kokonaan läpi eSID:lle, silloin lukkoa ei ohjata. Mulla esimerkiksi työmaalla on auto sen verran kaukana ettei tuo aina toimi luotettavasti ja riski luukun avautumisesta on todellinen. Tai siis olisi, jos käyttäisin avausnappia.
Mut joo, tämä on ainoastaan pieni yksityiskohta joka kannattaa tiedostaa.
Sedanissa kun koko luukku ponnahtaa auki oletuksena ekalla painalluksella ja TECH2:lla muutettavissa tuplaklikkaukseksi niin että ekalla aukeaa softalukitus (sallien avausnapin käytön) ja tokalla luukku ponnahtaa auki.
Toki tuokaan ei ole ongelma jos se pitkä painallus menee kokonaan läpi eSID:lle, silloin lukkoa ei ohjata. Mulla esimerkiksi työmaalla on auto sen verran kaukana ettei tuo aina toimi luotettavasti ja riski luukun avautumisesta on todellinen. Tai siis olisi, jos käyttäisin avausnappia.
Mut joo, tämä on ainoastaan pieni yksityiskohta joka kannattaa tiedostaa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Eberspächer & kaukosäätö
^Farkussa aukeaa pelkästään lukitus. Tuossa on jonkinmoinen sähköinen avausmekanismi joka sormenpäillä pitää vielä painamalla avata ennen kuin luukun saa nostettua ylös.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260