Nopeat kysymykset
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7566
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Nopeat kysymykset
Onnistuisiko tuolla...
https://suutarihoglund.fi/
Jyväskylässä ainakin paikallinen suutari osasi tehdä varaavaimen, ja ainakin vaggineisiin saa koodattua uuden avaimen.
Miksipä ei myös SAABeihinkin, kannattaa ainakin kysäistä paikallisesta paikasta.
https://suutarihoglund.fi/
Jyväskylässä ainakin paikallinen suutari osasi tehdä varaavaimen, ja ainakin vaggineisiin saa koodattua uuden avaimen.
Miksipä ei myös SAABeihinkin, kannattaa ainakin kysäistä paikallisesta paikasta.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Nopeat kysymykset
Soitin tuonne jo eilen, ei kuulemma onnistu kaukosäätimet mihinkään autoon...9000CD23T kirjoitti: ↑Ti Maalis 03, 2020 14:13Onnistuisiko tuolla...
https://suutarihoglund.fi/
Jyväskylässä ainakin paikallinen suutari osasi tehdä varaavaimen, ja ainakin vaggineisiin saa koodattua uuden avaimen.
Miksipä ei myös SAABeihinkin, kannattaa ainakin kysäistä paikallisesta paikasta.
Ukko sieltä sanoi, että Tampereella on pari jotain Saabeihin erikoistunutta korjaamoa, joissa voisi onnistua, mutta ei osannut niitä nimetä. Ainakaan googlen perusteella mikään Tampereen korjaamo ei kyllä kerro tekevänsä avaimia.
nyt: 9-5 Linear Wagon A 2.3t -03
exät: 900 S 2.3i -94, 9-3 SE 2.0t LPT -00
exät: 900 S 2.3i -94, 9-3 SE 2.0t LPT -00
Re: Nopeat kysymykset
Ebaysta aihio, sen jyrsintä suutarilla ja Techillä ohjelmointi. Joko liikkeessä tai jollakin foorumilaisella.
https://www.ebay.com/itm/Remote-Head-Ke ... SwPAldysJ5
https://www.ebay.com/itm/Remote-Head-Ke ... SwPAldysJ5
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Nopeat kysymykset
Hämeenlinnan länsiautossa ainakin tiesivät missä jyrsityttää avain ja sitten ohjelmoivat ko. kapineen autoon. Olisko yhteensä ollut satastakaan, kun ottaa huomioon, että "merkkiliike" kyseessä.
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Re: Nopeat kysymykset
30e + 19e posteineen nuo pelkät aihiot (kpl) sit pitäis päälle vielä sompailla useammassa osoitteessa jyrsimässä ja koodaamassa. Ehkä mä varailen aikaa tonne Autonavaimet-puljulle, kun pää-Helsinkiin tulee seuraavan kerran aikaa. Ei tuossa ihan turhan montaa kymppiä jää enää vaivanpalkkaa hintaan.
nyt: 9-5 Linear Wagon A 2.3t -03
exät: 900 S 2.3i -94, 9-3 SE 2.0t LPT -00
exät: 900 S 2.3i -94, 9-3 SE 2.0t LPT -00
-
- "Aero"
- Viestit: 389
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Nopeat kysymykset
Lämppärin letkujen vaihto: tyhjäänkö koko järjestelmän, vai onko oikotietä, ettei tarvitse kaikkea poistaa?
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Nopeat kysymykset
Konnwei obd lukija mallia Bluetooth. Kaverilta sain ja lienee joku eBay hankinta.
Mikä appi androidiin toimeisi hyvin tuommoisessa konnwei-Saab kombossa?
Mikä appi androidiin toimeisi hyvin tuommoisessa konnwei-Saab kombossa?
Re: Nopeat kysymykset
Torque taitaa olla suurimmalla osalla käytössä. Toiminnassa ei kai pitäisi olla eroja sen mukaan mikä OBD-palikka sitä tietoa autosta puhelimelle välittää.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nopeat kysymykset
Kannattaa tyhjentää suosiolla, tuossa remontissa tulee kuitenkin suurin osa nesteestä ulos joka tapauksessa.Saabium196 kirjoitti: ↑Pe Maalis 06, 2020 20:18Lämppärin letkujen vaihto: tyhjäänkö koko järjestelmän, vai onko oikotietä, ettei tarvitse kaikkea poistaa?
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Re: Nopeat kysymykset
Helppo tyhjentää, jos sulla on kompura käytössä. Paisarista se pikkuletku irti, sen pää kanisteriin ja kompuralla siitä letkun liittimestä paineilmaa systeemiin. Tyhjenee hetkessä.Saabium196 kirjoitti: ↑Pe Maalis 06, 2020 20:18Lämppärin letkujen vaihto: tyhjäänkö koko järjestelmän, vai onko oikotietä, ettei tarvitse kaikkea poistaa?
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Nopeat kysymykset
Jos on kyseessä Ng9-5 niin syylärin alanurkassa apukuskin varpaita kohden on hana. siihen puutarhaletkun pätkä kiinni ja väännä hanaa auki, niin tulee nätisti ämpäriin jäähdytysneste.Saabium196 kirjoitti: ↑Pe Maalis 06, 2020 20:18Lämppärin letkujen vaihto: tyhjäänkö koko järjestelmän, vai onko oikotietä, ettei tarvitse kaikkea poistaa?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Nopeat kysymykset
Tuskin 9-5, eikös me kuitenin kolkin foorumilla olla. Rikkoutuneista tyhjennyshanoista ja kaooksesta sen jälkeen lueskelin sen verran, että totesin tuon kompuraniksin olevan ihan oivallinen oikotie onneen. Vaikken tiedä oliko noi varoittelut turhia ... kaikki hommat mistä oon brittifoorumeilta lukenut, jotka on ihan mahdottomia ja pultit katkeilee ja kannat menee - täällä suolan ja loskan maassa ne on jostakin syystä tuon kolkin kanssa onnistunu ihan tuosta vaan. Eikö ne vaan osaa
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Nopeat kysymykset
Tuulilasin listat, onko miten hankala irrotella ja lähteekö ehjänä?
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Generoiko viallinen kampiakselin asentoanturi vikakoodeja? T7 kyseessä, pyöritti muttei käynnistynyt useammalla yrityksellä. 30min seisomisen jälkeen käynnistyi normaalisti eikä vika ole toistunut. Muistissa ei ollut vikakoodeja.
Toinen epäilys voisi olla bensapumppu kun sillä on jo 250tkm takana, muttei sen luulisi näin oireilevan.
Toinen epäilys voisi olla bensapumppu kun sillä on jo 250tkm takana, muttei sen luulisi näin oireilevan.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Nopeat kysymykset
Tech en tiedä näkyykö mutta kiekkamittarista näkee, viallisella anturilla startatessa neula ei nouse ja ehjälllä nousee. Omas tonnaris ja useilla muilla klubilaisellakin jutuista päätellen t5 ja t7 paikallistui vika noinkin yksinkertaisesti.
Toinen pikatesti jolla muut kokeilleet jos ei lähde niin kaataa kylmää vettä anturin päälle, jos lähtee anturi sökö ja jos ei anturin pitäisi olla ehjä.
Toinen pikatesti jolla muut kokeilleet jos ei lähde niin kaataa kylmää vettä anturin päälle, jos lähtee anturi sökö ja jos ei anturin pitäisi olla ehjä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01