Kyl se reikä on kulunu edestä enemmän, eli metalli hiertää metallia.
Ruuvasin tapin ruosterajaan saakka, eli vanhaan asentoon, mutta jätin tällä kertaa pyörityskolon eteen. En tiä auttaako...
Pakari laitto Faces viestiä, että noitaki kannattaa mulkasta sillä silmällä.
Ruuvasin molempia reilusti ulos. Pelli kii, vivusta veto ja se olis siinä
Tosin korjaus tais olla nuo kumit. Mutta ei se vielä kunnossa ole, vaikka "toimii". Eli aukeaa joo nyt ilman kaveria, mutta ei jää jousen varaan pomppimaan vapaasti, kuten kuuluu. Eli se tappi hiertää sitä holkin seinää. Se on nyt pääasia, että konepellin saa auki ja joku tylsä aivojennollausilta tuota voi sitten hienosäätää.
Se kaasujousikin tuli nyt haettua Motonetista. Vanha oliki päästäny sopivasti öljyt ulos.
Takaluukussa toinen jo hikoilee siihen malliin, että kai nekin voisi vaihtaa. Mut mennään nyt vanhoilla kun ne vielä toimii
Uus immu saapu sumusaarilta ja muutama lappu lattias veto motarilla anto tollaset lukemat.
"Virallinen ohjearvo" foorumilla on mAir 1050 - Pinl 2000 ... 2100, mutta tuo lienee tarpeeksi lähellä.
Ad85 huiteli vajaa 200 tienoilla aikaisemmin, mutta nyt tippui uskottavalle tasolle. Eli E85 ajettu opiskelijavalolle saakka ja sen päälle kaks tankillista 98E5:ttä. Amul oli 800 viimeks tutkailles, mutta tippu 300 tienoille tankkauksen jälkeen, nyt pyöreä nolla...
Kyllä se immu saa muutakin aikaan kuin typeriä lukemia SIDiin. Aikasemmin nyki niin pahasti, et olisin veikannu sytkäkasettia, mutta uudella immulla vetää puhtaasti ilman ongelmia. Eli toimivaa konetta ei aleta korjaan tälläkään kertaa. Lisäksi perstuntumalla tärinäkin on vähentynyt isolla kaasulla. Tosin siihen saattaa vaikuttaa sekin, että viimeksi tuli poljettua nollakelillä lyhyellä lämmittelyllä, mutta nyt ulkolämpötila oli +14 ja autolla vajaa 50 km ajoa takana... Ainaki Astras tärinä kulki käsi kädes ulkolämpötilan kans, miksei siis tälläki.
Eli ei muuta kuin raskasta ajoa. Säästy sytkäkasetin hinta, kun ei ennakoinut liikaa ja luottanut kasetin vanhan valmistuspäivän tuomiin ongelmiin.