Koppsa onko se jännittävää kun joutuu Helsingin suuriin ympyröihin ettei voi liikennevaloissa muuta kun tuijottaa hypnoottisesti punaista valoa
Ajoin sua vastaan kun odottelin kääntymistä Aleksis Kiven kadulle ja huidoin minkä käsistäni pystyin, olishan sun pitänyt nähdä kun autokin oli pesty ja kiilloitettu viimosen päälle
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Koppsa oli varmaan eksynyt matkalla hallilta kotiin ja ihmetteli liikennevalojen suurta määrää... tai sitten se oli ylpeällä tuulella eikä vaivautunut morjestamaan...
Heh. on tainnu poika olla "pahoilla teillä" juu, pil*un-kiilto silmissä siellä ajellut eli ei oo mitään nähnyt
KIINNI JÄIT TURISTI!!!
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
On se per**** kun sen kerran ku joku bongaa niin heti pojat vinoilee
Sori potkis, sun auto kiilsi niin että en eteeni nähnyt
Totta puhuen mä olin pihalla (ainahan mä olen) ku lumiukko ja vielä kaiken lisäksi myöhässä niin tuskanhiki valui muutenkin Tuonne meitin pääkonttuurille olin menossa pilkkuja tiirailemaan
EDIT: Taisinkin olla konepajalle juuri menossa lisä pilkkujen toivossa
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
koppsa kirjoitti:Mitään en minäkään myönnä enkä tunnusta
Ja kyllä sitä ehtii kunha alkaa soppa palamaan ja savu hälvenee, vai mitä Kimmo
Älä siin keuli sen mopos kanssa mata!
PS. Mä lennän suomeen huomenna, fiddu kuumetta pukkaa ja paska olo joten tilasin lentolipun himaan. Ei olis Holmenkollen maistunukkaan puhumattakaan Norski-neidoista, sääliksi käy niitä kun eivät ny pääseet tutustumaan muhun
Jos olo paranee niin mennään vkl pukkaamaan?
93t sport kirjoitti:
Älä siin keuli sen mopos kanssa mata!
PS. Mä lennän suomeen huomenna, fiddu kuumetta pukkaa ja paska olo joten tilasin lentolipun himaan. Ei olis Holmenkollen maistunukkaan puhumattakaan Norski-neidoista, sääliksi käy niitä kun eivät ny pääseet tutustumaan muhun
Jos olo paranee niin mennään vkl pukkaamaan?
Ei keulita ei, etutuuppari kun on
Voi harmi, nimittäin niiden Norjan hiihtäjäneitojen suhteen.. Nyt hyö eivät pääse tutustumaan jäntevään Suomalaiseen raavaaseen urokseen
Juuh, pukataan pukataan (pukkaaminen=renkaidenpotkintaa, ei mitään härsiä )
koppsa kirjoitti:
Juuh, pukataan pukataan (pukkaaminen=renkaidenpotkintaa, ei mitään härsiä )
Juuh, hyvä ku selvensit ennenku joku kerkii sanoo jotain...
NG900T kirjoitti:Pukkaajille pitäs vissiin perustaa oma keskustelualue
Jeps, me ollaan sellassia häiriköitä
TEPA: Oo hiljaa tai kerron siitä nahkasesta minihameesta...joka sulla oli päällä...