Ensimmäinen auto oli mazda 323 joka oli minulla n.neljä vuotta (99-02).
Sen jälkeen kiinnostuin og900:sta enkä ole miettinytkään vakavissaan vaihtoa muihin.
Eli ei syrjähyppyjä .
Tää on eka auto -89 9000 T16
No avatar puhukoon puolestaan, laatumerkeissä pyrin pysymään. Mercedes-Benz, BMW, Saab, Volkswagen-konsernin autot ja Volvo. Eiköhän noista aina joku hyvä yksilö löydy
Njoo.. täytyy tunnustaa että Saabi on oikeastaan se mun "syrjähyppy", tai kai tämä on jo kaksoiselämää, kun suhde molempiin jatkuu edelleen. Stuttgartin tuotteella (sillä paremmalla, sorry SledgeHammer ) olen ajelut aloittanut, ja sen rinnalle tuli Kuuppa viime vuonna.
Volvo V70 jokapäiväisenä kulkineena. Hyvä auto on ollut, niin kuin Saabitkin. Tuntuvat puhuvan tallissa samaa kieltä, elikkäs ei sielläkään ole tappaleuja ollut. Suhde tosin onkin 6-2 Saabin hyväksi
En tunne jostain syystä oloani kotoisaksi muissa automerkeissä. Nytkin kun hommasin toisen tonnarin tuon edellisen lisäksi, niin en voinut muita merkkejä vakavissani edes katsella. En tiedä/käsitä mikä siinä on. Syynä on varmaan tuo 99 saabi jonka aikoinaan vaari lahjoitti minulle ja se on yhä tuolla kotipuolessa pihan perällä. Opin siis heti kortin saatuani ajamaan saabilla ja sen jälkeen muut autot ovat olleet pakkopullaa.
Voe tokkisa ostin just renun mallia 9gtl vm 86 hauska härveli, mutta tuntuu tositurvattomalta saabin jälkeen. Onneksi ei tarvitse ajella paljoakaan ja toivottavasti saan kuupan kuntoon mahdollisimman pian. Sitten hävitän rellun pois.
Alussa oli pari corollaa "harjoittelu"-autoina, aika leluja olivat. Ennen sabaa ja osittain samaankin aikaan, oli Suzukin maasturi. Kiva harraste- ja offi-vehje, etenkin kun ei tarvinnut pitkiä matkoja ajaa. Sitten kun tarpeet muuttui ja piti ruveta ajamaan pitempiä matkoja niin Saab oli luonnollinen vaihtoehto. Täytyy tunnustaa, että mä haaveilen jatkuvasti syrjähypystä, nimittäin rättikattoisesta Suzuki SJ413:sta! Kyllä mä vielä joku päivä sellaisen hommaan! On sen verran kiva käydä asfaltin ulkopuolella möyrimässä