Turkasestahan sama mies sanoi näin:
And so if you’ve given up on life, you’ve got children and you just need a sensible family car to move you around while you wait to die, the Touran is probably your best bet.

Osui ja upposi

Konassa on vastaavasti neljäportainen (0-3) ja 2+3-tasoilla jarruvalot syttyvät. Nolla on käytännössä vapaa rullaus, pikkuisen se mittareiden mukaan generoi sähköä takaisin akkuun, mutta rullaa hyvin. Taso kaksi on jo reilusti normaalia polttomoottoriauton moottorijarrutusta rankempi, kolmonen pysäyttää auto nopeasti.AZP kirjoitti: ↑To Touko 07, 2020 12:42
En ole päässyt auton takana katsomaam, mutta käsittääkseni kun regeneroiva jarrutus ylittää tietyn hidastuvuuden, niin jarruvalot syttyy, vaikkei jarrupolkimeen koskisikaan. Ja se regenerointi on säädettävissä kuudella eri tasolla, joten valitus siitä että se on liian voimakas on turhaa. Varsinkin kun aina vaihteen päälle kytkiessä tai vakkaria käyttäessä regenerointi asettuu kakkostasolle, joka on aika mieto (asteikko on 0-5).