On sokerimuurahaiset eli nämä mustat pikkumuurahaiset ilmeisesti saappi harrastelijoita kun niin tykkäävät ängetä auton päälle sekä sisälle sitä ihatselemaan
Hyi! Kaks VAGGIA ollu ja ei tule ikinä yhtään enään...
No, tää on mun toinen kerta, josko sitä oppis.
No oikeesti löyty auto jossa oli kaikki varusteet ja hinta kohdillaan varusteisiin ja mukavuuteen nähden. Kova luotto on että tulee kyllä kuntoon liikkeen piikkiin. Hakusessa oli jo uus V90 mutta ei pysty millään itselleen perustelemaan reilun 10k€ lisähintaa Superbiin nähden. Tuli koeajettua myös uuskoppanen Inkku, Kia Optima PHEV ja pari Superbia ja kyllä noista Superb oli selkeesti paras Volvon jälkeen. Ja syy auton vaihtoon haetaan tänään kotiin kun tulee tommoinen Broholmin koiran pentu, joka kasvaa noin 70cm korkeaksi ja painaa 40-60kg eli takapaxin pitää olla mallia valtava. Mitään kirahvinkuljettimia ja SUVeja en kelpuuttanut eli rehellinen farkku oli saatava. Plussana suberbissa on V90 nähden myös 100l isompi kontti.
Älä pidä kansaa jännityksessä vaan kerro nyt mikä siitä skodasta porsi?
Se selvinnee tiistaina kun saadaan auto sähkärille laakkoselle. Mutta auto siis jätti starttaamatta välillä, ja herjasi vaihteen valitsimen laittamista P/N:lle. Ja kun auto oli testerin päässä ja ei startannut niin ajonesto lukitus oli päällä. DSG nuppi oli kyllä P:llä koko ajan, mittaristossa myös P valo. Autoa ei saatu koeajolla noin pariin tuntiin siis käyntiin kun hiipui parkkikselle kilometrin päässä liikkeestä. Siellä kävi kaveri laitteiden kanssa tekemässä diagnoosia. Myöhemmin lähti uudestaan käyntiin ja pääsin sillä myös kotiin asti. Välillä starttaa ongelmitta, välillä saa tehdä toista kymmentä starttia että lähtee käyntiin. Joka kerta kun on auto seissyt vähän pidempään lähtee normaalisti käyntiin. Nopea salapoliisintyö netinsyövereihin kertoo että noista DSG vahdekepeissä on ollut jonkun mikrokytkimen hajoamista. Ensin vaihdettu koko keppiä noin 1200€ hintaan mutta nykyisin pitäisi saada pelkkää mikrokytkintä.
Pörriäisistä; eilen löin aika lujaa paarmaa mikä puri kädestä, lyönnin seurauksena se tippui käsivarrelta ja just ennen tallin lattiaa se perkele lähti lentään uudestaan. Iskunkestävä paarma
Joskus kouluaikoina paarma pörräsi työsalissa ja saatiin se iskusta tainnutettua. Kytkettiin sen jalkoihin mittajohtojen klepsit ja sitten toiset banaanipäät verkkojännitteeseen. Kyllä kaveri pörräsi ja surisi 50 Hz:n tahtiin iloisesti
Sitten piuhat irti ja klepsit pois jaloista, niin lähti lentoon . Uskoi ilmeisesti opetuksesta eikä palannut meitä enää kiusaamaan.
Irroitettu tänään renkaat ALU26-vanteista. Voi ihme, kaikkien 4 vanteen sisäpuolella venttiilin kohdalla halkeamat... Voiko olla vai onko vaan joku ihme muu skraadi...? Kuvaa ei tule.
No, pittää ajaa ne Pornaisiin. Siellä tulee sitten tuomio: laitetaanko uuteen maaliin vai paaliin....
olipa taas avaava ilmoitus, normaalisti nuo vissiin viedään ser romuun mutta koettaahan aina saa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,