Aika yleistä tuntuu olevan se, että reostaatin liittimen pinnien juotokset murtuvat ja mittarivalot toimivat miten sattuu. Omasta juotin uusiksi vuosia sitten ja edelleen pelittävät.
Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Onkos näissä kahdessa käytännössä helposti tunnistettavana erona se, että kestävä motti on 8V ja vikaherkkä 16V?nittifemma kirjoitti: ↑To Heinä 16, 2020 13:06VAG:eista puheen olleen VW lanseerasi BCB-koneisen 1.6L Golfin joskus 2002/2003 - tuo moottori on ainakin täysi vikapommi...
Tosiaan 2000-luvun alun 1.6 -koneiset vielä pääosin kelpo pelejä, juuri kuten IC1970 mainitsikin tuossa ylempänä
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
-
- "Turbo"
- Viestit: 238
- Liittynyt: To Syys 18, 2008 19:59
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
BCB on ainakin 16v.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk4
Ja mm. AEH/AKL 8v.
https://www.ultimatespecs.com/car-compa ... olf-4.html
Kyllä 8v. taitaa olla luotettavampi
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk4
Ja mm. AEH/AKL 8v.
https://www.ultimatespecs.com/car-compa ... olf-4.html
Kyllä 8v. taitaa olla luotettavampi
-*-Elämä on-*-
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Kävin tsekkaamassa yhden Yaris Verson töiden jälkeen, mutta, no, ei. Oli kyllä niin paljon sanomista pelleissä että iso ei kiitos. Tuli semmoinen fiilis taas, että parempi ostaa näkemättä huutokaupasta, menee hakemaan ja ihmettelee sitten vasta
Kaiken säätämisen jälkeen olen luovuttanut nyt käyttööni aika tiukan budjetin, kovin helppoa ei tule tämä olemaan. Siispä transitiovaihe, jossa Saab on käyttöautoni saattaa kestää jonkun aikaa.
Työpäivän jälkeen otin työkaverista kuvan, josko huomenna pesisi ja kävisi kuvaamassa, sikäli kun myyntikuville tulee tarvetta.
Täytyy koittaa pitää ittensä ruodussa, toki ainahan voi käydä niin, että menee hermot romuihin kun tarpeeksi monta tsekkaa ja silpasen jostain liisarin pihaan ja puunaan vain perheen muita käyttiksiä...
Kaiken säätämisen jälkeen olen luovuttanut nyt käyttööni aika tiukan budjetin, kovin helppoa ei tule tämä olemaan. Siispä transitiovaihe, jossa Saab on käyttöautoni saattaa kestää jonkun aikaa.
Työpäivän jälkeen otin työkaverista kuvan, josko huomenna pesisi ja kävisi kuvaamassa, sikäli kun myyntikuville tulee tarvetta.
Täytyy koittaa pitää ittensä ruodussa, toki ainahan voi käydä niin, että menee hermot romuihin kun tarpeeksi monta tsekkaa ja silpasen jostain liisarin pihaan ja puunaan vain perheen muita käyttiksiä...
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Laitetaas vähän kuvasaastetta, toki kohde on Saab-foorumille sopiva, mikä ei aina minun kohdallani ole niin itsestäänselvyys...
Annoin vähän rakkautta tonnarille, pesun ja kuivauksen lisäksi käsittelin muoviosat hoitoaineella ja laitoin pikku pinnan myös renkaisiin. Minähän en ole tuota vielä edes vahannut, eikä sille suurta tarvettakaan ole, sen verran hyvässä kunnossa on pinta. Paikattavia kiveniskemiä on pinnassa alle 10, pari niistä täppäsin piiloon, mutta jätän vähän puuhasteltavaa seuraavallekin omistajalle.
Urakan päätteeksi sitten pikku sunnuntai-ajelulle ja käväisin kääntymässä nuorisoseuran pihassa, se on aika sopiva paikka kuvata miljöön ja valaistuksen suhteen.
Sisältä en sen kummemmin puunannut, kun mulla on nämä ns. omat autot aina kunnossa muutenkin, kynnyslistat pyyhkeilin, en juuri muuta.
Kivahan se on tuossa kunnossa olevan auton kanssa puuhailla, en voi kieltää. Mittariin pyörähtää lähipäivinä 160 000 km, mikä ei ikä huomioiden edelleenkään ole kovin kauheasti.
Olen tässä vapaan viikonlopun aikana muun touhun lomassa käynyt aika tarkkaan läpi noita 0-5000 euron autoja. EIpä tarjonnasta kovin montaa ole listalle päässyt, eikä mitään hirveää hinkua ole vääntää niistäkään. Pari hakuagenttia on toiminnassa, lähiseutu ja toisaalta Hondat/Toyotat. Jos läheltä löytyy joku helmi, voin harkita muitakin merkkejä, mutta pääosin tiirailen noita kahta mainittua. Tonnarista on tosiaan myyntikuvat napattu, joita nuo yllä olevatkin ovat, mutta ennen ensi perjantaita sitä en julkisesti myyntiin laita, silloin lienen vähän viisaampi ja katsotaan onko tonnari edelleen The One And Only.
Annoin vähän rakkautta tonnarille, pesun ja kuivauksen lisäksi käsittelin muoviosat hoitoaineella ja laitoin pikku pinnan myös renkaisiin. Minähän en ole tuota vielä edes vahannut, eikä sille suurta tarvettakaan ole, sen verran hyvässä kunnossa on pinta. Paikattavia kiveniskemiä on pinnassa alle 10, pari niistä täppäsin piiloon, mutta jätän vähän puuhasteltavaa seuraavallekin omistajalle.
Urakan päätteeksi sitten pikku sunnuntai-ajelulle ja käväisin kääntymässä nuorisoseuran pihassa, se on aika sopiva paikka kuvata miljöön ja valaistuksen suhteen.
Sisältä en sen kummemmin puunannut, kun mulla on nämä ns. omat autot aina kunnossa muutenkin, kynnyslistat pyyhkeilin, en juuri muuta.
Kivahan se on tuossa kunnossa olevan auton kanssa puuhailla, en voi kieltää. Mittariin pyörähtää lähipäivinä 160 000 km, mikä ei ikä huomioiden edelleenkään ole kovin kauheasti.
Olen tässä vapaan viikonlopun aikana muun touhun lomassa käynyt aika tarkkaan läpi noita 0-5000 euron autoja. EIpä tarjonnasta kovin montaa ole listalle päässyt, eikä mitään hirveää hinkua ole vääntää niistäkään. Pari hakuagenttia on toiminnassa, lähiseutu ja toisaalta Hondat/Toyotat. Jos läheltä löytyy joku helmi, voin harkita muitakin merkkejä, mutta pääosin tiirailen noita kahta mainittua. Tonnarista on tosiaan myyntikuvat napattu, joita nuo yllä olevatkin ovat, mutta ennen ensi perjantaita sitä en julkisesti myyntiin laita, silloin lienen vähän viisaampi ja katsotaan onko tonnari edelleen The One And Only.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
-
- "Turbo"
- Viestit: 249
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Tänään olikin pojalla puulaakimatsi, niin tuli Saabille enempi ajoa, kun ensin töihin ja takas ja sitten vielä hiukka pidempi lenkki eestaas matsiin.
Koska tykkään numeroista ja tasaluvut ne vasta kivoja onkin, niin sain kuin sainkin ikuistettua yhden sellaisen, vaikka sattuikin tuolle kotimutkapätkälle
No, nyt on Saab ajettu talliin edelleen suht koht puhtaana ja saa odotella siellä loppuviikkoon, huomisen työreissun ajelen pojan Accordilla, lupasin hälle laittaa tankin täyteen, kun on mun apuna haeskellut autoja ja keskiviikkona tehdään seuraava reissu, kun haetaan isän uusi sokko-ostos pihaan.
Aivan, ostin taas näkemättä. Nyt ei kuitenkaan pitäisi olla vastaavia ongelmia kuin edellisessä ja hintaluokkakin on moninkertainen. Jotain yllätyksiä varmasti löytyy, mutta siitä saatte lukea täältä, jos ja kun. Kun tarkoitus on aina kunnostaa ja puunata auto ensin itselle kelpaavaksi, niin näin se on mielenkiintoisempaa, ei varmaan järkevämpää. No, nyt on taas puuhaa tiedossa ja hinta oli kuitenkin sellainen, että perushommat itse tekemällä (huolto, ruostesuojaus, leima), jää yllätyksillekin vielä tilaa. Rengaskauppaan ei tällä kertaa tarvitse vaivautua kuvien perusteella. Pian nähdään mihin tuli taas kädet lyötyä
Koska tykkään numeroista ja tasaluvut ne vasta kivoja onkin, niin sain kuin sainkin ikuistettua yhden sellaisen, vaikka sattuikin tuolle kotimutkapätkälle
No, nyt on Saab ajettu talliin edelleen suht koht puhtaana ja saa odotella siellä loppuviikkoon, huomisen työreissun ajelen pojan Accordilla, lupasin hälle laittaa tankin täyteen, kun on mun apuna haeskellut autoja ja keskiviikkona tehdään seuraava reissu, kun haetaan isän uusi sokko-ostos pihaan.
Aivan, ostin taas näkemättä. Nyt ei kuitenkaan pitäisi olla vastaavia ongelmia kuin edellisessä ja hintaluokkakin on moninkertainen. Jotain yllätyksiä varmasti löytyy, mutta siitä saatte lukea täältä, jos ja kun. Kun tarkoitus on aina kunnostaa ja puunata auto ensin itselle kelpaavaksi, niin näin se on mielenkiintoisempaa, ei varmaan järkevämpää. No, nyt on taas puuhaa tiedossa ja hinta oli kuitenkin sellainen, että perushommat itse tekemällä (huolto, ruostesuojaus, leima), jää yllätyksillekin vielä tilaa. Rengaskauppaan ei tällä kertaa tarvitse vaivautua kuvien perusteella. Pian nähdään mihin tuli taas kädet lyötyä
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
On kyllä hienon näköinen 9000! Onko se väriltään tavallinen hopea vaiko sittenkin citrinbeige?
Värikoodinhan pitäisi löytyä vasemman takaoven tai kuljettajanoven oviaukosta, ja citrinbeigen pitäisi olla 227.
Värikoodinhan pitäisi löytyä vasemman takaoven tai kuljettajanoven oviaukosta, ja citrinbeigen pitäisi olla 227.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Muutama sivu taaksepäin niin tämäkin yksityiskohta löytyy tästä ketjusta. Oikein päätelty.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Puolilta päivin oltiin pojan kanssa perillä, poika lähti kotia kohti Accordillaan ja minä nappasin autoliikkeen pihasta mukaan tuollaisen.
Tuossa sitten jo kotipihassa, kotiin koeajaen ei paljastanut muuta kuin sen, että nätisti ja jämäkästi kulki. Onhan tuo ihan eri maata kuin perusYarppa.
Takapää on tässä vähän nätimpi kuin normaalissa, eipä ole sitä kauheaa peltikliparetta tuolla alimmaisena, joka on melkein aina joko rutussa tai ruosteessa. Pakoaukkokin on valtava
Ovien alareunat olivat virheettömät, lokarien kaaret muuten, mutta kuskin puolella takana pieni kohta, jossa alkavaa rusehtamista ja maalin alla kupru jopa paikassa, missä päällä on kiveniskuteippi. No, eipä niistä stressiä. Tunkinkohdat ym., jotka esim. Kötössä olivat ihan valmiit, ovat ok. Ruostesuojaus joka tapauksessa tuloillaan, sehän nyt on selvä.
Penkit ovat hemmetin mukavat vs. tavallisen Yarpat kovat istumalaudat, ynnä myös muotoillut, pysyy paremmin mutkissa kuskikin paikallaan.
Tässähän on isolohko 1.5 ja 106 heppaa, ei raketti, mutta kevyesti liikkuu, kun 1.3 ja 87 heppaakin riittää jo ihan hyvin. Kierroskone kyllä, motarivauhdissa on neljä tonnia kiekkamittarissa, kun vähän reilussa kasikympissäkin näyttää tältä ! Omapaino on 1045 kiloa.
Konehuoneesta tarkkasilmäinen bongaa, että tässä on myös viime päivien keleissä tarvittu varuste, viime vuonna huollettu ja hyvin tuntuu toimivan.
Mittariin pyörähtää justiinsa 190 000 km, huoltokirja on käytännössä täydellinen, kaikki huollot on tehty ja merkkiliikkeessä, seuraava leima onkin sitten meikäläisen, ostelin jo öljyt ja suodattimen sekä aineet alustan ja koteloiden suojaukseen. Kävin myös maalikaupassa hakemassa omaa väriä, uuden laikan Rupesiin sekä kaverin suosittelemaa 2-komponetti autoshampoota, kokeillaan onko semmoinen ihmeaine mitä kehui. En mä tiedä mitä se on, mutta tuossa sitä on purkissa vajaa litra. Pieni kulaus sangolliseen vettä.
Rengaskauppaan ei tarvitse mennä, vuonna -17 on uusittu sekä talvi-että kesärenkaat. Kokoa on vähän helpotettu, eli 185/60/15 on alla, kun normiprofiili on 55. Otteessa on merkintä myös 17", eli saisihan tuohon alle vaikka ja mtä. Kesärenkaat on Nokia Hakka Green 2:t, pintaa 5-7mm ja meteliä sitäkin enemmän. Taas tyypillinen merkkirengas, joka muutaman vuoden ikäisenä metelöi ihan helevetisti.Talvirenkaiksi on Continentalit, joissa oli pintaa ja nastat tallessa, vanteina jotkin mustat Advantit, jotka tuntuivat ihan hemmetin kevyiltä. Taitaa olla jotain hiilikuitua vallan Pikkasen matalampi tuo alusta on kuin perusYarpassa ja siihen nuo tuumaa isommat pyörät ja rajusti paremmat penkit, niin ajotuntuma on aika paljon parempi. Ajonvakautus löytyy myös, ABSit ja takanakin on levyjarrut. Takana näytti olevat ihkauudet satulat, edessä uudet levyt ja palat jne., jarrut tuntuivat todella hyviltä.
Lämppäri ja sisäpistoke löytyy, tässä ei sentään ole vetokoukkua. Edellisellä omistajalla oli tässä ollut vuosikymmenen erikoiskilpi nimikirjaimiensa mukaan, kaikesta voi päätellä, että auto on ollut tärkeä kapistus hänelle. Siististi on pidetty. Konepellissä on paljon ja isoja kiveniskemiä, se on eka homma myllyttää konepelti ja paikkamaalata. Umpiot ovat kuin uudet, tiedä vaikka olisivatkin, sillä edellisessä katsastuksessa oli tullut korjauskehotus ajovalojen korkeudensäädöstä kummallakin puolella sekä oikeasta sumuvalosta. Ainakin sumuvalo on uuden näköinen, jos on teettänyt merkkarilla, niin siellä ei moottoreita vaihdella, vaan uusitaan koko umpio. Kunhan saan tuon pestyä ja ajettua talliin, tsekataan, tapahtuuko ajovaloille mitään säätimestä. Todellakin toivon niin, muuten tuli rahanmenoa Yaris-tekstatut kangasmatot löytyy ja mukana on myös kumimatot. Ajokausille omansa.
Kun pääsin kotiin piti hetikohta lähteä viemään Sally & Rose kaupunkiin, joten tein T-Sportista 2+2 paikkaisen koira-auton. Tuossa paitsi liikkuu tuo takapenkki 16cm kiskoilla eestaas, sen saa myös pystyyn etupenkkejä vasten, kunhan irrottaa takaniskatuet ja laittaa penkin etuasentoon.
Siellä meni kaksi belgianpaimenkoiraa sopuisasti, kumpikin mahtui pötköttämään ja istumaan mainiosti. Miksi Yarppa ei muunnu, sitä ei tarvita !
Jos olisin halunnut, olisin voinut ajaa tämän samantien uudelle omistajalle ja ottaa vaihdossa tavallisen Yariksen, mutta enpä halunnut. Touhutaan vähän ensin ja ajellaan, ei tämä halpa ollut, joten siinäkään mielessä ei ole kiirettä, kun ei tällä pisnestä tee laisinkaan. Mä nyt halusin tämmösen tähän väliin ja sillä sipuli.
Tuossa sitten jo kotipihassa, kotiin koeajaen ei paljastanut muuta kuin sen, että nätisti ja jämäkästi kulki. Onhan tuo ihan eri maata kuin perusYarppa.
Takapää on tässä vähän nätimpi kuin normaalissa, eipä ole sitä kauheaa peltikliparetta tuolla alimmaisena, joka on melkein aina joko rutussa tai ruosteessa. Pakoaukkokin on valtava
Ovien alareunat olivat virheettömät, lokarien kaaret muuten, mutta kuskin puolella takana pieni kohta, jossa alkavaa rusehtamista ja maalin alla kupru jopa paikassa, missä päällä on kiveniskuteippi. No, eipä niistä stressiä. Tunkinkohdat ym., jotka esim. Kötössä olivat ihan valmiit, ovat ok. Ruostesuojaus joka tapauksessa tuloillaan, sehän nyt on selvä.
Penkit ovat hemmetin mukavat vs. tavallisen Yarpat kovat istumalaudat, ynnä myös muotoillut, pysyy paremmin mutkissa kuskikin paikallaan.
Tässähän on isolohko 1.5 ja 106 heppaa, ei raketti, mutta kevyesti liikkuu, kun 1.3 ja 87 heppaakin riittää jo ihan hyvin. Kierroskone kyllä, motarivauhdissa on neljä tonnia kiekkamittarissa, kun vähän reilussa kasikympissäkin näyttää tältä ! Omapaino on 1045 kiloa.
Konehuoneesta tarkkasilmäinen bongaa, että tässä on myös viime päivien keleissä tarvittu varuste, viime vuonna huollettu ja hyvin tuntuu toimivan.
Mittariin pyörähtää justiinsa 190 000 km, huoltokirja on käytännössä täydellinen, kaikki huollot on tehty ja merkkiliikkeessä, seuraava leima onkin sitten meikäläisen, ostelin jo öljyt ja suodattimen sekä aineet alustan ja koteloiden suojaukseen. Kävin myös maalikaupassa hakemassa omaa väriä, uuden laikan Rupesiin sekä kaverin suosittelemaa 2-komponetti autoshampoota, kokeillaan onko semmoinen ihmeaine mitä kehui. En mä tiedä mitä se on, mutta tuossa sitä on purkissa vajaa litra. Pieni kulaus sangolliseen vettä.
Rengaskauppaan ei tarvitse mennä, vuonna -17 on uusittu sekä talvi-että kesärenkaat. Kokoa on vähän helpotettu, eli 185/60/15 on alla, kun normiprofiili on 55. Otteessa on merkintä myös 17", eli saisihan tuohon alle vaikka ja mtä. Kesärenkaat on Nokia Hakka Green 2:t, pintaa 5-7mm ja meteliä sitäkin enemmän. Taas tyypillinen merkkirengas, joka muutaman vuoden ikäisenä metelöi ihan helevetisti.Talvirenkaiksi on Continentalit, joissa oli pintaa ja nastat tallessa, vanteina jotkin mustat Advantit, jotka tuntuivat ihan hemmetin kevyiltä. Taitaa olla jotain hiilikuitua vallan Pikkasen matalampi tuo alusta on kuin perusYarpassa ja siihen nuo tuumaa isommat pyörät ja rajusti paremmat penkit, niin ajotuntuma on aika paljon parempi. Ajonvakautus löytyy myös, ABSit ja takanakin on levyjarrut. Takana näytti olevat ihkauudet satulat, edessä uudet levyt ja palat jne., jarrut tuntuivat todella hyviltä.
Lämppäri ja sisäpistoke löytyy, tässä ei sentään ole vetokoukkua. Edellisellä omistajalla oli tässä ollut vuosikymmenen erikoiskilpi nimikirjaimiensa mukaan, kaikesta voi päätellä, että auto on ollut tärkeä kapistus hänelle. Siististi on pidetty. Konepellissä on paljon ja isoja kiveniskemiä, se on eka homma myllyttää konepelti ja paikkamaalata. Umpiot ovat kuin uudet, tiedä vaikka olisivatkin, sillä edellisessä katsastuksessa oli tullut korjauskehotus ajovalojen korkeudensäädöstä kummallakin puolella sekä oikeasta sumuvalosta. Ainakin sumuvalo on uuden näköinen, jos on teettänyt merkkarilla, niin siellä ei moottoreita vaihdella, vaan uusitaan koko umpio. Kunhan saan tuon pestyä ja ajettua talliin, tsekataan, tapahtuuko ajovaloille mitään säätimestä. Todellakin toivon niin, muuten tuli rahanmenoa Yaris-tekstatut kangasmatot löytyy ja mukana on myös kumimatot. Ajokausille omansa.
Kun pääsin kotiin piti hetikohta lähteä viemään Sally & Rose kaupunkiin, joten tein T-Sportista 2+2 paikkaisen koira-auton. Tuossa paitsi liikkuu tuo takapenkki 16cm kiskoilla eestaas, sen saa myös pystyyn etupenkkejä vasten, kunhan irrottaa takaniskatuet ja laittaa penkin etuasentoon.
Siellä meni kaksi belgianpaimenkoiraa sopuisasti, kumpikin mahtui pötköttämään ja istumaan mainiosti. Miksi Yarppa ei muunnu, sitä ei tarvita !
Jos olisin halunnut, olisin voinut ajaa tämän samantien uudelle omistajalle ja ottaa vaihdossa tavallisen Yariksen, mutta enpä halunnut. Touhutaan vähän ensin ja ajellaan, ei tämä halpa ollut, joten siinäkään mielessä ei ole kiirettä, kun ei tällä pisnestä tee laisinkaan. Mä nyt halusin tämmösen tähän väliin ja sillä sipuli.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
-
- "Turbo"
- Viestit: 249
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Siisti pikkusportti. Onnea taas uudelle autolle!
Mazda 6 2.2TD HB 2011
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Onpa hieno, en tiennyt moisia olevankaan. Onnittelut jälleen!
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Seuraava sitten samat litrat ahdettuna...
Tuommosta sporttimittaristoa en ollutkaan nähnyt, ilmiselvästi rahakkaammat on konservatiivisempia kun tuo on katsottu myyvemmäksi kuin silkkaa kasarifuturismia tarjoileva ledidigitaali.
Tuommosta sporttimittaristoa en ollutkaan nähnyt, ilmiselvästi rahakkaammat on konservatiivisempia kun tuo on katsottu myyvemmäksi kuin silkkaa kasarifuturismia tarjoileva ledidigitaali.
Ex:Saab 90i -86, (Micra -99, Punto -02)
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
^Mittaristo pysyi mainitsemanasi retrodigitaalisena 1999-2009, ainoastaan tässä T-Sportissa ja yllä viittaamassasi turbo-versiossa oli analoginen, tuli sitten myös viimeiseen kahteen vuosimalliin 2.koppaa eli 2010-2011. Tykkään enempi tästä, kyllä se digitaalikin menee, mutta onhan tuo selkeästi luettavampi. Täällä on itse asiassa Porvoossa myytävänä noista turbo-Yarpoista nro 1, nehän on kaikki numeroitu, kaveri kävi just kokeilemassa, mutta koneesta, josta alakerta oli jo kerran rakennettu uusiksi, kuului joku outo sivuääni, eikä ainakaan vielä ostanut. Onhan niille annettu varmasti runtua, 150hv ja turbo tuossa kopassa on kyllä aika brutaali laite Sellaista ei ole vielä ollut, että siinä mielessä
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Minusta parhaan näköinen vanhan mallin Yaris ja vielä parhaalla mahdollisella värillä. No musta on kiva kanssa.
Saako tuollaisen jo alle 4K€?
Tohon edelliseen pakko todeta, että Japapanialaiset ei ole ikinä osanneet tehdä turbokoneita pl. jotkut superautot.
Saako tuollaisen jo alle 4K€?
Tohon edelliseen pakko todeta, että Japapanialaiset ei ole ikinä osanneet tehdä turbokoneita pl. jotkut superautot.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00