Mielenkiintoista juttua DSG:n sielunelämästä

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3404
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Mielenkiintoista juttua DSG:n sielunelämästä

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

9-3 Cabriolet SE -00
Ford Mustang 3.8 -99
Volvo EC40 Twin Ultra -26
#621
Vastaa Viestiin