Veikkaan ettei tasoita. Vanhat iskarit yleensä jo vähän väsähtäneet, joten pienet tutinat eivät tule herkästi läpi. Huhujen perusteella wanhan sitikan hydejousitus voisi niellä nuo...keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑Ke Syys 23, 2020 21:46Saabi lähti maalaukseen ja ajelin Mazdalla tänään töihin ja totesin, ettei siinä taida muuta vikaa olla, kuin pintakovat iskarit. Samat hytinät tulee tiestä Mazdankin penkkiin, mutta hienostuneella pehmeydellä. Toivottavasti iskarien vaihto vähän tasoittaa kyytiä. Vanhat ovat ilmeisesti alkuperäiset.
Mikähän ng kolkkia tärisyttää?
Re: Mikähän ng kolkkia tärisyttää?
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: Mikähän ng kolkkia tärisyttää?
Kyllä iskarit tulee pintakovaksi ikääntyessään, kun vettä kondensoituu öljyn joukkoon. Ellei ole sattunut vuotamaan öljyjä pihalle. Yhden tapauksen muistankin, kun auto oli aivan hirveä ravistin ja tuli iskareiden vaihdolla kuntoon.anv kirjoitti: ↑To Syys 24, 2020 13:57Veikkaan ettei tasoita. Vanhat iskarit yleensä jo vähän väsähtäneet, joten pienet tutinat eivät tule herkästi läpi. Huhujen perusteella wanhan sitikan hydejousitus voisi niellä nuo...keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑Ke Syys 23, 2020 21:46Saabi lähti maalaukseen ja ajelin Mazdalla tänään töihin ja totesin, ettei siinä taida muuta vikaa olla, kuin pintakovat iskarit. Samat hytinät tulee tiestä Mazdankin penkkiin, mutta hienostuneella pehmeydellä. Toivottavasti iskarien vaihto vähän tasoittaa kyytiä. Vanhat ovat ilmeisesti alkuperäiset.
No aika näyttää. Enkä mä mikään ennustaja ole, mutta uskon, että 270TKM ja 12vuotta on iskarille kun iskarille melko suoritus. Samalla pitää katsella noita tukivarsien puslia, mutta kesällä ne oli leimalla kyllä kunnossa. Ellei olisi joku pusla revennyt äkisti.
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikähän ng kolkkia tärisyttää?
Meillä on tuo cabbe vielä vuoden vanhempi (valmistettu 7/2007) ja ajettu tällä hetkellä vähän vähemmän kuin sinun autollasi. Iskarit tuntuvat olevan vielä kunnossa, mutta minulla ei tietystikään mitään hajua siitä, onko ne joskus vaihdettu entisten omistajien toimestakeskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑To Syys 24, 2020 18:36Enkä mä mikään ennustaja ole, mutta uskon, että 270TKM ja 12vuotta on iskarille kun iskarille melko suoritus. Samalla pitää katsella noita tukivarsien puslia, mutta kesällä ne oli leimalla kyllä kunnossa. Ellei olisi joku pusla revennyt äkisti.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Mikähän ng kolkkia tärisyttää?
Mitenkäs se aurauksensäätötanko, missä on pallonivel toisessa päässä? Myös joitakin takaiskunvaimentimien yläpäitäkin on mennyt.keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑To Syys 24, 2020 18:36Samalla pitää katsella noita tukivarsien puslia, mutta kesällä ne oli leimalla kyllä kunnossa. Ellei olisi joku pusla revennyt äkisti.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: Mikähän ng kolkkia tärisyttää?
Se pitää tarkistaa vaihdon yhteydessä. Yläpäät aion vaihtaa iskarien kanssa. Katsotaan mitä tulee.Pakari kirjoitti: ↑Pe Syys 25, 2020 09:23Mitenkäs se aurauksensäätötanko, missä on pallonivel toisessa päässä? Myös joitakin takaiskunvaimentimien yläpäitäkin on mennyt.keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑To Syys 24, 2020 18:36Samalla pitää katsella noita tukivarsien puslia, mutta kesällä ne oli leimalla kyllä kunnossa. Ellei olisi joku pusla revennyt äkisti.
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com