vääntömomentin vaihtelu 9000
Tai jos autokauppias yhtään ymmärtää asian päälle niin hoksannee ettei esim. välijäähdyttimestä ja magneettivenasta ole haittaa, päivastoin kuten myös alkuperäisestä täyspainesoftasta, etenkin jos auto on muutoskatsastettu sille.Mimmi kirjoitti:Jos minä myisin lastutetun auton liikkeeseen ja poistaisin lastun ennen myyntiä, olisin aivan hiljaa koko lastun olemassaolosta.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Onko kyseessä orkkis suomiauto? Ainakin 9000cc:tähän oli tarjolla 9000S-malli, jossa oli B202-pohjainen S-kone, mikä ei siis ole sama kuin VM96:een tullut, 2,3i:n korvannut 2,0t. 2,0t:ssä ei ole mankkuvenaa, tuossa S:ssä se voi olla.
Noita S:siä taisi olla samoihin aikoihin kuin og900S:siä, siis jo ainakin -90. Pystykeuloina niitä ainakin olen nähnyt. Jos autossa on DI+APC, vaikuttaisi se olevan tätä perua, eli "vanhempaa tekniikkaa", myöhemmissä matalapaineissahan oli Trionic.
S taisi olla US-vientimalli tms., ainakaan Suomessa sitä ei uutena myyty? En tiedä pitkäänkö sitä tehtiin, voi olla että jopa vuoteen -93.
Noita S:siä taisi olla samoihin aikoihin kuin og900S:siä, siis jo ainakin -90. Pystykeuloina niitä ainakin olen nähnyt. Jos autossa on DI+APC, vaikuttaisi se olevan tätä perua, eli "vanhempaa tekniikkaa", myöhemmissä matalapaineissahan oli Trionic.
S taisi olla US-vientimalli tms., ainakaan Suomessa sitä ei uutena myyty? En tiedä pitkäänkö sitä tehtiin, voi olla että jopa vuoteen -93.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Kyseessä on juuri tuo edellä mainittu cse versio .autossa ei ole trionic vaan bosch moottorin ohjaus järjestelmä, ohjausyksikkö jouduttiin uusimaan vaeltelevan tyhjäkäynnin takia .auto on suomi auto minulla on sen ensirekisteriote kun scan auto rekisteröi sen 24.6.-93silloin vielä itselleen, mutta täytyy kokeilla sitä 98 bensaa myös ,tuntuu vaan maksavan tuo liikkuminen ihan tarpeeksi sillä 95 kin
Loppujen lopuksi: Eikös se jo riitä jos edes tuntuu paremmalta?cse 9000 kirjoitti:Tuntuu vaikuttavan aika lailla moottorin toimintaan kun olen nyt ajanut 98 bensalla , alakierrosvääntökin on mielestäni parempi vai voiko se olla pelkkää kuvittelua .Eikös muillakin ollut saman suuntaisia kokemuksia .Se ei kai ala nakuttaan niin helposti

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11