Vuosimallin -99 ysivitonen 2.0t, nelilovinen automaatti. On pari kertaa tehnyt niin, että P:lta D:lle vaihdettaessa on hukannut tiedon kepin asennosta (esimerkiksi keppi D:lla, mutta mittariston näytön mukaan 3:lla) ja sytyttänyt vaihteiston varoitusvalon. Ongelma on ajastaan hävinnyt itsestään molemmilla kerroilla, mutta olisihan tuo mukava saada korjattua, jos mahdollista. Laatikko itsessään toimii hyvin, ja vika päälläkin pystyy tarvittaessa ajelemaan
Eli, mistä tuo mahtaa tuon kepin asennon haistella, ja mitä sille voisi olla tehtävissä?
4-vaihteinen automaatti, tieto kepin asennosta hukassa
Re: 4-vaihteinen automaatti, tieto kepin asennosta hukassa
https://saabwisonline.com/c2/9-5/1999/4 ... adjusting/
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 40r052.jpg
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 792467.jpg
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 40r052.jpg
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 792467.jpg
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 4-vaihteinen automaatti, tieto kepin asennosta hukassa
Tuota voi myös kokeilla purkaa ja puhdistaa, mikä vaatii niittien poraamisen auki ja korvaamisen pulteilla.
Täällä ohjeet kuvineen:
https://www.pistonheads.com/gassing/top ... 58807&i=20
Täällä ohjeet kuvineen:
https://www.pistonheads.com/gassing/top ... 58807&i=20
Re: 4-vaihteinen automaatti, tieto kepin asennosta hukassa
Kiitokset! Anturi paikallistettu.
1. Mitsu Outlander PHEV MY15, 2. 9-5 2.0t -03 Wagon