
Samaisesta aviisista löytyi juttua Bemarin n. 9000 auton takaisinkutsusta vastaavan ongelman takia. Ei oo näköjään helppoa tehdä palamattomia patteriautoja. Vielä vaikeampaa on ilmeisesti asiakasviestintä Suomalaiselle maahantuojalle

Joo, ei juurikaan kannata yrittää noita käännöksiä suomeksi, englanniksi tulee yllättävän fiksua tekstiä googlen läpi melkein mistä vaan "lähdekielestä".
No ei se ilman katoaminen loppunut itsekseen, päin vastoin, alkoi vuotamaan enenevissä määrin. Eiliselle oli sitten aika Vianorille aiheen tiimoilta. Rengas paikattu ja poistettu kumiin kuulemma kuulumaton M6 kokoinen pulttiV.J.S kirjoitti: ↑Ti Loka 06, 2020 08:31Tuli muuten nyt toistamiseen rengaspainevaroitus. Hukkaa vasemmasta takakumista paineet n. parissa viikossa 2,4barista 1,7bariin. Pitänee kuskata pajalle, sillä toisin kun Skeidan fake news rengapainevahti-ilmoitukset, Fordilla on (Trumpinkin hyväksymää??) oikeaa dataa systeemissä, eli paine oikeasti alhainen. Pajakeikkaa pukkaa, taas![]()
Ei. Suomessa ei vaan tunnuta olevan yhtään kartalla tässä hommassa, ja esittely jatkuu merkkiliikkeissä ihan normaalisti. Jos jaksaisin, menisin itsekin käymään "koeajolla" tommosella PHEV-Kugalla ja sen jälkeen vähän "keskusteltaisiin" myyjän kanssa noista ETIS:issä ja FordPass äpissä olevista kampanjoista.
Todennäköisesti hyväksyvät riskin, koska todennäköisyys on kuitenkin pieni ja sähköajo on noiden yksi isoimpia myyntivaltteja. Jos hyväksyvät riskin järkevästi, suorittavat lataamisen ulkona palamattomalla kentällä niin että joka suuntaan on vähintään parkkiruutu, mieluummin useampi, tyhjänä.
Mutta eikös se nyt ollut niin että edes ajaessa ei saisi ladata. Hyväksyvätkö sen riskin että auto syttyy asiakkaan alla palamaan? Vai kerrotaanko asiakkaalle että älä sitten missään vaiheessa käytä ajonaikaista latausta tai saattaa auto palaa? Vähän epäilen että mainitaan. Jos ottavat riskin myös mahdollisista henkilövahingoista, niin ainakin asiakkaana haluaisin olla tällaisesta riskistä tietoinen.aero kirjoitti: ↑To Loka 15, 2020 11:37Todennäköisesti hyväksyvät riskin, koska todennäköisyys on kuitenkin pieni ja sähköajo on noiden yksi isoimpia myyntivaltteja. Jos hyväksyvät riskin järkevästi, suorittavat lataamisen ulkona palamattomalla kentällä niin että joka suuntaan on vähintään parkkiruutu, mieluummin useampi, tyhjänä.