Bonuksena oppii arvostamaan noita parin tonnin kiuluja.
Tuo EU:n sakkouhka varmasti lisää painetta saada autoja rekisteriin, olivat sitten valmiita tai ei. Töpseliautojen päästöetu itselataavaan nähden on niin suuri että niitä on pakko jokaisen saada myytyä jotta pääsee tavoitteisiin. Vähän samaa matematiikkaa siellä on taustalla kuin siinä Pinto-casessaIC1970 kirjoitti: ↑Su Loka 18, 2020 21:17Näyttää näissä PHEVeissä sun muissa korostuvan se vanha viisaus, ettei välttämättä kannata ensimmäisten joukossa mennä hankkimaan, vaan vasta sitten, kun pahimmat lastentaudit on karsittu tai se Classic-malli sitten huipennuksena, jossa ei ole enää tauteja ja kaikki herkut.
Onhan tässä farssin ainekset, kieltämättä. Kertoo jotain siitä hädästä, millä valmistajat suoltavat uutuuksiaan markkinoille, vaikka keitos on vielä raakile. No, onneksi saa/joutuu seuraamaan vaan sivusta.
Joo, etupyörä irti, takapenkistä 1/3 nurin, satulan hissitolppa ala-asentoon niin meni Vitus kyytiin "heittämällä". Audiin tuon olen itsekin tunkenut kokonaisena, mutta tosiaan vaatii kyllä penkkien kaadon se. Vetokoukkuun asennettava tellinkikin olisi, mutta se kerää bashaa fillarin täydeltä, etenkin jos ja kun tiedossa oli hiekkatiesiirtymiäkin, niin mieluummin tunkkasi sen tuonne sisään.McStadey kirjoitti: ↑Ma Loka 19, 2020 12:07Menikö fillari ihan etupyörän irrottamalla? Oon Turkaseen tunkenut kokonaisena 29:n mutta penkit kaadettuna. En oo jaksanu edes sovitella eturengas irrotettuna mut helpottais kyllä jos mahtuis. Pienempi vaiva kuin turvaistuinten kiikuttaminen sisätiloihin...
Tai sit vois vaan hankkia sen kattotelineen joskus
E: ja komia pyörä! Olisin itsekin mieluummin ottanut tuollaisen kuin Orbean mutta eipä ollu saatavuutta keväällä. Pojalle tilasin 20" pyörän tuolta ja oon tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen. Ainoa huono puoli on, että "Vitus" on hieman hankala taivuttaa suomen kielessä, erityisesti Turun murteella![]()
Ihan puhtaasti turvallisuuslasit silmillä ajatellen olisi kätevää, jos tässä tilanteessa autonkin saisi päivitettyä OTA ja ottaa lataus pois päältä valmistajan toimesta kunnes korjaus on oikeasti olemassa.