Hirvistetyn spoilerin lisäksi koko korisarja, grilli ja kolmipuolaiset vanteet niin alkaa keskivertosaabistilla olla touhutippa herkässä

Vähän tähän malliin:

Jää alkuperäisestä budjetistakin vielä muutama tonni korjauksiin

Kiitos!
Kyl tää nyt vaikuttaa vähän paremmalta. Siinä on toki myös sellainen isohko ero, että silloin auto myös oli liian kallis tuloihin nähden (olin opiskelija ja tein sivussa kahta osa-aikatyötä), jonka johdosta syntyi lisää hikeä. Silloin hain hyvää autoa, nyt kokeilen kepillä jäätä ilman suurempaa stressiä... Nyt jos tän 3600 € maksaneen joutuu paalaamaan, niin siinä saa purkaa harmitusta hetken täällä ja oman pään sisällä. Siis iso raha Kuusakosken noudettavaksi, mutta sillain ei tarvi pysähtyä miettimään, että mites arjesta ja Svean pätkästä selvitään.
Kiitos! Ei vielä tullut Salama McQueeniä, mutta kysyttiin kyllä "onko tämäkin turbo-Saabbi?"
Kiitos!
En mää kyllä puskurijumppaan ala... Tuplaulostuloja pitää harkita, tai edes yhtä. Siitä tuolla alempana lisää.
Kiitos! Hirvispoileri saattaa olla ostoslistalla aikanaan, mutta ei nyt ensimmäisenä. Puutoslista vaan kasvaa. Noita loppuja en ajatellut hankkia, soriMcStadey kirjoitti: ↑Ti Marras 03, 2020 00:53Onneksi olkoon! Tuossahan on ruksittu varusteita oikein kunnolla. Kyllä se OG enemmän Salamaa muistuttaa, mut onhan tuo tuon yhden kuvan perusteella arvioituna nätti kuin sika pienenä![]()
Hirvistetyn spoilerin lisäksi koko korisarja, grilli ja kolmipuolaiset vanteet niin alkaa keskivertosaabistilla olla touhutippa herkässä![]()
Vähän tähän malliin:
Jää alkuperäisestä budjetistakin vielä muutama tonni korjauksiin![]()
Nojuu tarkotus oli ensin ajaa talven yli, mutta kun pitäs mahdollisesti koko perheen voimin lähteä Lappiin ensi talvena, niin se vähän nopeutti prosessia
Vanha teline hajoaa taittelemalla, uusi teline hitsaamalla kulmarauta tukiraudan kylkeen. Niin mä teen, jos jaksan hifistellä. Toisaalta tuokin nyt menettelee jos vaan sähköt muuten pelaa. Pitäis melkein testata. Adapteri on niin jämpti sovitukseltaan, että melkein pitäis itte ostaa kaks pistoketta ja pätkä johtoa ja ranettaa sellanen 30 cm pitkä adapteri ihan itse... Ja jos oikeen jaksaa (eikä välitä ulkonäöstä), niin kaksi rasiaa vierekkäin nyt kun kerta johdot on myös uuden malliselle pistokkeelle