Pienemmässä on huomioitu vähennykset.
Aivan! Olinpas minä tyhmä
Pienemmässä on huomioitu vähennykset.
Ei, vaan uusi verokortti on voimassa vasta 1.2. alkaen, mutta arvio vuoden tuloista on koko vuodelle. Jos tilaat nyt uuden verokortin, joka astuu voimaan jo tammikuun 1. päivä, on tuloraja ja arvio tuloista sama.
Voi se olla myös vain persnettoa tuottava harrastus
Saa siihen mukautuvat ledit markkinointinimellä "full led" ja tehdaskoukun ainakin nykyisen hinnaston mukaan, lasikattoa ja vetokoukkua ei jostain syystä vaan saa PHEV-mallissa yhdistettyä..koistha kirjoitti: ↑To Joulu 10, 2020 14:42Merkittävin ero (jos olen oikein ymmärtänyt) on se, ettei Leoniin saa Matrix-ledejä. Toinen ero tuntuu olevan tehdasasenteisen vetokoukun saanti plugariin, Sheattiin saa, Skeidaan ei.
Ja joku varmaan korjaa tämänkin tiedon kun olen kuitenkin väärässä tälläkin kertaa.
Mitään en tästä itse tiedä, mutta edellispäivänä ilmestyneessä TM:ssä oli aukeaman vertailu kaasu- ja plugarioctavian välillä. Jutussa mainitaan että plugarissa pitää olla tehtaalta tilattu vetokoukkuvalmius, jotta koukun asentaminen on mahdollista.Rommitommi kirjoitti: ↑To Joulu 10, 2020 21:29Saa siihen mukautuvat ledit markkinointinimellä "full led" ja tehdaskoukun ainakin nykyisen hinnaston mukaan, lasikattoa ja vetokoukkua ei jostain syystä vaan saa PHEV-mallissa yhdistettyä..koistha kirjoitti: ↑To Joulu 10, 2020 14:42Merkittävin ero (jos olen oikein ymmärtänyt) on se, ettei Leoniin saa Matrix-ledejä. Toinen ero tuntuu olevan tehdasasenteisen vetokoukun saanti plugariin, Sheattiin saa, Skeidaan ei.
Ja joku varmaan korjaa tämänkin tiedon kun olen kuitenkin väärässä tälläkin kertaa.
Näin itsekin oletin sitten kun sen toisen kirjoituksesta luin, koska aina sinne on automaaattisesti verottaja laittanut työmatkat valmiiksi ja jotka olen sitten uutta korttia tehdessä ottanut pois niin summasta on yleensä tullut about sama kuin koko vuoden arviossa on ilmoitettu, joka tapauksessa helpommalla pääsen jos tilaan vain uuden niinkuin aina olen tehnyt
Sen samanlaisen esiin taittuvan vetokoukun saa asennettua lataushybridiin, jos tuo valmius on ruksittu. Asennus ei ehkä tapahdu tehtaalla vaan maahantuojalla tai merkkihuollossa, mutta onko sillä sitten niin paljoa väliä, sama koukku joka tapauksessa.
Siis hinnastossa on ihan tehdasasenteinen kääntyvä koukku, ja myös valmius koukulle löytyy Seatin hinnastosta.
Toi on muuten erittän hyvä teoria. Mutta jos on valmius, niin miksei sitä saisi asentaa siten, että se on laillinen ? Eri asia on sitten, jos valmiutta ei ole tilattu ja autoon lykkää koukun.Rommitommi kirjoitti: ↑Pe Joulu 11, 2020 09:50Liekkö tässä tehdas vs jälkiasenteinen samaa kuin Teslalla, että jostain syystä autot, joissa ei ole tehtaalta vetokoukkua eivät saa tyyppihyväksyntään vetopainoja, joten jälkiasenteinen koukku ei laillisesti ole mahdollinen, vaikka auto sinänsä on täysin kykenevä siihen ja koukkukin täysin sama, asennettaisiin vain jälkikäteen.
Nyt puhutaankin Skodan koukkumahdollisuuksista, Seatin koukustahan koistha totesi jo ekassa toteamuksessaan, että siihen koukun saa:Rommitommi kirjoitti: ↑Pe Joulu 11, 2020 09:50Siis hinnastossa on ihan tehdasasenteinen kääntyvä koukku, ja myös valmius koukulle löytyy Seatin hinnastosta.
https://www.seat.fi/auton-hankinta/hinn ... /leon.html tuolta lisävarusteiden hinnastosta voi tarkistaa.
Siis totta kai jos on valmius ruksittu, valmius on tehtaalla asennettu ja homma on asianmukaisesti tyyppihyväksynnässä merkitty, niin koukun asennus on laillista. Jos valmiutta (tai Teslan kohdalla koukkua) ei ole ruksittu eikä tehtaalla asennettu, niin ehkä viranomainen tai valmistaja on katsonut, että valmiuden/koukun jälkikäteen asentaminen vaatii niin isoja muutoksia autoon, että niitä ei haluta hyväksyä jälkikäteen pajalla tehtäväksi?