No niin nyt reippaasti mopo miehet (ja naiset) mukaan vaan. Ei ole tiukkapiposta touhua tää mittaaminen ja jopa apuja ja hyötyäkin saattaa asiasta olla. Ei tuon pitäsi kenenkään taloutta kaataa? Ja tehoista ja laittamisesta, ei mulla ainakaan tule tämän kummempia muutoksia kulkineeseen myöhemmin oli sitten tulos mikä hyvänsä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
V-M kirjoitti:Näillä näkymin sopii, kunhan saan vahvistuksen ettei riko paikkoja automaatin vapaalle työnnönöstä vedon lopussa.
Pitänee alkaa tuota 3" DP:tä väsäämään nyt sitten heti.
V-M
Miksikäs se vapaalle pitäs työntää?
edit: luin lisää viestejä niin selvisi tuo. En ole kuin kerran dynottanu oman 99-turboni ja en tiennyt että vapaalle heitetään. Luulin että se vaan moottorijarrutukselle siirtyy niin mietin että tohonhan vaikuttaa kaik mahollinen, paljonko bensaa moottorijarrutuksessa koneeseen, imusarjan alipaine.. jne.
Toodii nyt on dynoaika varattuna ja laitan tänäiltana lopullisen sähköposti asiasta kaikille mailia lähettäneille. Dynoaikaa en huutele täällä "kuuppalupilla". Ilmottautumisia ei enää oteta.
Katsotaan jos kaikki sallisi lopuksi laittaa dynotulokset tänne foorumille, niin saataisiin yhteenveto tilaisuudesta.
Raimo Miettinen kirjoitti:Mielellään lukisin tuloksia, vaikka sitten ilman omistajien nimiä. Erityisesti kiinnostaa tuollainen vakio ja yli 300 tkm ajettu.
Itseä jännittää oman auton tulokset.. 405tkm ajettu t8. Noh, katsotaan kuin kauas jää siitä 155hv:sta
Jokos porukkaa rupeaa jännittämään!? Enää yhdeksän aamua penkitykseen Itselleni juuri tässä rakentelen tukevampia kannatinkumeja ettei kone ala pyörimään renkaiden sijasta kun alkaa olemaan taas tiet sulana...
Sitä tosiaan pitikin arvuutella että minkälaisia teho/vääntö lukemia muut mittaukseen uskaltautuneet uskoo/toivoo/luulee tulevan sitten launtaina...jos kukaan uskaltaa arvioida mitään omasta kuljettimestaan?