Saattaapihan olla tänään hieman jumissa Zeppeliinin seutu kun muutenkin joskus meinaa ruuhkautua. Jospa venailis muutaman päivän ennenkuin lähtis bilhelveteä ihmettelemään.
Mimmi kirjoitti:Mitäs haet sieltä?
Liimaa?, sehän on parempaa liukastetta kuin CRC.
Öljyä?, sehän on parasta liimaa.
(Työ)kaluja?, eihän niiden jakoavaimella saa edes vaahtomuovista mutteria auki "työkalun" hajoamatta.
10v takuutyökaluja?, olettekos koskaan laskeneet kuinka kalliiksi tulee "takuuvaihtaa" niitä jatkuvasti.
Hahahahaaa ei kummempaa kunhan utelijaisutta ja ajankuluksi käymään vain , kun on tuota aikaa
Tänään kävin sitten eräiden saabistien kauhuksi , tutustumassa kempeleen biltemaan , ajoin Saabin ihan oven eteen, mutta oli sen verran kylmä aamu et jäi tuo klubin takki pois päältä , että semmoista . Tuleeko nyt pahaakin palautetta.
Mimmi kirjoitti:
10v takuutyökaluja?, olettekos koskaan laskeneet kuinka kalliiksi tulee "takuuvaihtaa" niitä jatkuvasti.
kyllä voisin väittää että oli ainakin n. 5v sitten mielestäni hinta/laatu suhteeltaan paras tuo bilteman sarja, maksoi sillon 698mk. en sitten tiedä onko nyt laatu laskenut ja hinta noussut??
pikkuräikän olen kerran joutunut vaihtamaan, taaku palautuksena postissa ilmaiseksi..
kyllä minä sielä käyn useinkin ja kun vähä katsoo mitä ostaa niin saa hyvääkin tavaraa hintaahan tietysti kannattaa miettiä esim työkaluissa...halpaa ja hyvää kun harvoin on tarjolla,esim.10vuoden
takuulla olevista työkaluista on kokemusta työpaikalta,ovat hinta/laatu suhteeltaan mielestäni kohdallaan.ns pikkuräikät on kulutus tavaraa kyllä
mutta niinpähän nuo on mennyt rikki kamasatkin esimerkiksi.
Kamasaa olen vaihtanu isoa sekä pientä räikkää vuoden sisällä 3 kertaa molempia.
Aiemmin kamasat joihin pysty vaihtaa osia sisään oli parempia . Uusii nykymalleihin ei voi tehä muuta kun koko kapine vaihtoon .Se siitä laadusta.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä